Beste, Door vele omstandigheden en dingen die er in mijn verleden zijn gebeurd is er best wel een tijd op internet voorbij gevlogen waarin ik niet goed, of zelfs slecht uit de hoek kwam, heb hierover ook verschillende dreigementen gehad, en ook best wat schulden bij mensen opgelopen. Helaas is dit mijn hele jeugd al niet de bedoeling geweest en wil ik een nieuwe frisse start maken. De mensen die ik nog wat schuldig ben sorry. Ik los het allemaal zo snel mogelijk met jullie op;) Ik bedoel ook voor de mensen waarmee ik een conflict of geen klik heb. Laten we opnieuw beginnen en kijken wat we er van kunnen maken;) Ik heb nu eindelijk een baan bij de Burger King, het is niet veel maar wel een poot om op te staan. Naast de andere 11.000 Euro schuld wil ik me hele leven opnieuw beginnen. Ik wil weer van kleins af aan beginnen. Laten we denken aan een geheel nieuw account, geheel nieuw persoon. Ik wil graag vragen aan iedereen om dit topic serieus te nemen, en om eerlijk je mening te geven van wat je van mij vindt. Hou het eerlijk en oprecht. Laat discriminatie en schelden buitenwege. Oproep aan admins/moderators: Ik wil jullie vragen of jullie mij een nieuwe start gunnen doormiddel van mijn account te verwijderen. Ik zal dan een nieuwe aanmaken. Met een nieuwe naam. Graag hoor ik van jullie!;) Met vriendelijke groet, A. Ruter Voor persoonlijke gesprekken o.d kunnen jullie mij contacteren via een PM.