Naar mijn mening/leeservaring is de kans zeer klein dat ze je terug toegang verschaffen tot je account, hoe goed geformuleerd je argumenten ook zijn ... je krijgt na aanvraag gewoon een automatische gestandaardiseerde mail terug.
Adsense Vraag
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
De aanhouder wint :).
Heb dat vroeger ook wel met games gehad. je krijgt 5 / 6 keer een standaardmail terug. Maar op een gegeven moment willen ze je wel helpen.
-
De aanhouder wint :).
Heb dat vroeger ook wel met games gehad. je krijgt 5 / 6 keer een standaardmail terug. Maar op een gegeven moment willen ze je wel helpen.
Net een helpdesk zullen we maar zeggen. Afwerken volgens standaard bericht en na meerderen keren de zelfde vraag gesteld te hebben gaan ze je helpen.
-
Precies. Je moet even door die laag heen met allemaal standaard berichten, zo filteren ze al meer dan de helft uit.
-
Hebben jullie dan weet van personen waarbij de blokkering is opgeheven?
-
Precies. Je moet even door die laag heen met allemaal standaard berichten, zo filteren ze al meer dan de helft uit.
Dit komt omdat het heel veel standaard vragen zijn die bij een klantenservice binnenkomen.
De meeste bedrijven hebben al een FAQ.
Doordat ze dit gedaan hebben kunnen ze al meer dan 25 procent van de vragen vermijden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!