ideeën voor forum design.

  • Beste,


    Ik wil een nieuw forum gaan coderen met betere php technieken classes ETC.
    Maar betreft het design wil ik iets meer unieks hebben.
    Wat ik wel graag wil is een double side menu.
    Net zoals ICTS zeg maar dat rechter en linker menu.
    Maar het moet ook weer een beetje uniek zijn.
    Heeft iemand nog goede tips of ideeën?


    Alvast bedankt.



    MVG


    Menno van Hout

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Dat je kan single-clicken op een topictitel, dat je dan de startpost eruit ziet schuiven. En als je dubbel-klikt, dat je dan de rest van de thread ziet?


    Of ga eens overstag en deel het eens in in een bibliotheek met boeken (topics) en dat je dan boeken kan aanklikkenn, en daarin de thread te lezen is.

  • Dat je kan single-clicken op een topictitel, dat je dan de startpost eruit ziet schuiven. En als je dubbel-klikt, dat je dan de rest van de thread ziet?


    Of ga eens overstag en deel het eens in in een bibliotheek met boeken (topics) en dat je dan boeken kan aanklikkenn, en daarin de thread te lezen is.


    Best leuke ideeën maar het probleem is dat mensen hier te lui voor zijn.

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Je zou een drag&drop systeem kunnen maken, zodat ieder lid de menu's zelf in kan delen. Je zit nu namelijk vast aan de indeling die de webmaster beslist. Al is daar vaak wel over nagedacht, soms wil je het gewoon net iets anders..

  • Je zou een drag&drop systeem kunnen maken, zodat ieder lid de menu's zelf in kan delen. Je zit nu namelijk vast aan de indeling die de webmaster beslist. Al is daar vaak wel over nagedacht, soms wil je het gewoon net iets anders..


    Dat is een uitstekend idee en dit dan laten opslaan door middel van een cookie?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Dat lijkt me dan een minder goed idee. Als iemand een dynamisch ip heeft is hij constant zijn opties kwijt. Omdat het om een forum gaat, en je dus leden hebt, kan je de opties per gebruiker opslaan. Zou je kunnen zien als een extra reden om lid te worden.

  • Dat lijkt me dan een minder goed idee. Als iemand een dynamisch ip heeft is hij constant zijn opties kwijt. Omdat het om een forum gaat, en je dus leden hebt, kan je de opties per gebruiker opslaan. Zou je kunnen zien als een extra reden om lid te worden.


    Dankuzeer

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Dat lijkt me dan een minder goed idee. Als iemand een dynamisch ip heeft is hij constant zijn opties kwijt. Omdat het om een forum gaat, en je dus leden hebt, kan je de opties per gebruiker opslaan. Zou je kunnen zien als een extra reden om lid te worden.


    Victor heeft gelijk, ik wou net hetzelfde sturen bij het lezen van voorgaande berichten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!