Twee site's met domeinnamen te koop !!

  • domeinnamen plus opensource scripten erop.
    het gaat om de volgende domeinnamen : http://fbexchange.eu en http://webtoplijst.nl


    1. Domeinennamen geldig tot 06-2014 geregistreerd bij versio.nl
    2. Ik wil de projecten verkopen omdat ik geen tijd heb om ze groot te maken
    3. Betaal mogelijkheden : is alleen paypal.


    Het bod is dus alleen voor de DOMEINNAMEN !!


    Groetjes Simone.
    EDIT HAMZA-R: Maak het niet mooier dan het is.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil niet heel vervelend zijn hoor swaffelaar,maar er staat duidelijk dat het een opensource is
    die volledig is aangepast zoals een advertentie mogelijkheid en dergelijke erin.
    zoals je kunt lezen is het geen wat verkocht word de domeinnamen.
    De scripten zitten hier NIET bij de prijs in het bod is voor de domeinnamen

  • Advertentie erin is één regel code in het script ;)
    Maar het is en blijft opensource, dit mag NIET verkocht worden, zoals al heel erg vaak tegen je is uitgelegd.
    Helaas heb je dit tot de dag van vandaag nog steeds niet begrepen, aangezien je het blijft doen (meerdere fora's).


    Indien een open-source op een host staat dat je verkoopt, heb je enkel recht om host+domein te verkopen.
    Source zal ten alle tijden gratis erbij moeten geven, verkopen ervan MAG NIET!
    Dit is je nu al te vaak verteld...

  • @swaffelaar
    Wanneer een persoon een extra optie erbij script is de persoon hier de eigenaar van en mag voor die optie gerekend worden.
    Al is dit maar een regel code (in jou ogen, hoe kan je dat zien?) is en blijft dit de keuze van Simone75 en niet die van jou.
    De rest van de code blijft uiteraard wel gratis maar alles wat zelf gemaakt is niet, let wel op dat fout oplossingen daar niet onder vallen.
    Simone75 heeft dus alle recht voor haar EIGEN werk gewoon geld te vragen.


    Dus wanneer kap jij eens met commentaar leveren als hier door de crew al naar gekeken is?

  • @Fils, dan nog moe thet erbij staan da tje enkel voor die "module" betaald.
    Zoals het er nu staat, begrijp ik eruit dat je voor alles moet betalen ;)


    Tevens als je de topics van TS bekijkt, dan betwijfel ik het of het zelf is gedaan...


    Ik blijf erop reageren, aangezien de crew alles toelaat ;)

  • EDIT:
    Contact gehad met Swaffelaar via PM, hopelijk nu iets duidelijk.
    Ook contact gehad met Simone75, dat het topic beter voorzien moet worden van informatie aangezien je dit soort commentaar anders altijd krijgt.
    Ik bemoei me er verder niet meer mee en laat dit over aan de crew.

  • De crew volgt inderdaad alles, maar of ze ook tegen alles iets doen is in het verleden al gebleken ;)
    De report button geloof ik ook weinig van, aangezien al vaker is gebruikt en TS gewoon der gang kan blijven gaan.


    Is het verboden om andere te waarschuwen voor de praktijken van TS?
    Dat je het niet als "een vriendelijke" manier ziet, is niet mijn probleem.
    TS weet onderhand wel dat ik geen enkel respect meer heb voor dit soort mensen...

  • Topic aangepast en hopelijk nu voor iedereen duidelijk.
    Ik zal voortaan opletten hoe ik iets aanbied, en er de juiste informatie bijzetten, meer kan ik er nu niet over zeggen :)


    Groetjes Simone.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!