Google Developer 3V VOUCHER 20,-

  • Hallo ICTS,
    Mijn (hopelijk) laatste vraagje over Google Developer betalen met 3V Voucher


    Ik wil een 3V-Voucher gaan halen van 20,- , met aankooptoeslag 21,-


    Google Developer account kost 25dollar, dit is nu met de valuta 19,20,- EUR


    Ook moet er 1,75% bij van 19,20,- dat wil 3V als iets van dollars naar euro's gaat


    Red ik dit met een 20,- 3V voucher?


    (Komt er ook belasting bij bij Google Developer?)

  • Dat weet ik, 19,53/19,54 precieze weet ik niet.. Een van die twee.


    Maar ik kan nergens op Google vinden, of ik bij de betaling ook nog belasting moet betalen..

  • Mag ik wat vragen?


    Als je niet weet waar je over praat, praat dan niet mee.


    1. Je moet eerst nog al je gegevens invullen van je creditcard, waar ik eerst wel wat zekerheid over wi... Daarom. Ik weet niet of er ineens na het invullen een belastingbedrag staat..

  • Mag ik wat vragen?


    Als je niet weet waar je over praat, praat dan niet mee.


    1. Je moet eerst nog al je gegevens invullen van je creditcard, waar ik eerst wel wat zekerheid over wi... Daarom. Ik weet niet of er ineens na het invullen een belastingbedrag staat..


    Hallo,


    Dat is niet wat vragen ;)
    Ergens tijdens alle stappen moet een totaalbedrag komen. Zoek dat en je weet het :)
    Daarom zeg ik dat je naar het betaalscherm moet gaan.
    En wat dan nog als er niet genoeg op zit? Dan weet je wat je moet doen.


    Mvg,
    Tim

  • Waarom al die vragen als je toch eigenwijs bent?
    Er is al meerdere keren aangegeven van 20,- euro te weinig kan zijn.
    Mocht die van 25,- er niet zijn, dan is het logisch dat je voor 30,- euro moet gaan.
    Al is het aan de vele kant, je kan overige ook gebruiken aan apps/games in de android market ;)

  • Mag ik wat vragen?


    Als je niet weet waar je over praat, praat dan niet mee.


    1. Je moet eerst nog al je gegevens invullen van je creditcard, waar ik eerst wel wat zekerheid over wi... Daarom. Ik weet niet of er ineens na het invullen een belastingbedrag staat..


    Je weet blijkbaar zelf ook niet waar je over praat, dus een beetje respect en/of waardering voor een idee is misschien op zijn plaats?


    Daarbij is een website (dus ook Google) verplicht om de volledige prijs te melden (of ergens aan te geven wat de eindprijs zal zijn *BTW).


    De kans is 99% dat het gewoon die 25 USD is en dan heb je dus genoeg aan 20 euro.


    En zoals mensen hier al aangeven (wat je tot nu toe niet erg waardeert) is het misschien een idee om gewoon die van 30 te halen zodat je geen risico loopt.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!