[TK] Wm*point forum

  • Hi,


    Als eerst wil ik melden dat dit onderwerp met toestemming van Willem is geplaatst, hiervoor hoeven dus geen vragen te komen.
    Ik ga een forum van de hand doen die ik sinds 2010 in beheer heb gehad, hier heb ik geen tijd meer voor en zoek dus iemand die hem wil overnemen.


    Wat wordt geleverd?
    De code uiteraard en met de volledige database aan informatie.
    Wm*point heeft momenteel 500+ account's in de database staan welke allemaal actief zijn.
    We hebben op IP gebied gemeten dat er meer dan 25.000 bezoekers zijn geweest, hiervan komen dagelijks bijna 1.000 terug.
    Gebruikers die inloggen zijn op 24 uur ongeveer 10 a 15, hier kan dus wel iets mee gedaan worden indien er motivatie voor is.
    Wm*point heeft een Pagerank 1, deze kan gecontroleerd worden op http://www.prchecker.info
    Ook wordt er een twitter account geleverd welke de naam @wm*point heeft, we hebben 291 volgers erop momenteel.


    Welke domeinen zitten erbij?

    • wm*point.be
    • wm*point.eu
    • wm*point.nl
    • wm*point.net
    • wm*point.info
    • wm*point.org


    Hosting is een mogelijkheid, hiervoor kunnen duidelijke afspraken gemaakt worden tussen de koper en mij.
    De domeinen dienen verhuist te worden en binnen max. 1 week op eigen naam gezet worden.


    Richtprijs is ongeveer € 250, alles eronder wordt dus niet geaccepteerd, bieden kan enkel via een e-mail bericht naar: [email protected]
    Ik zal in de loop van deze week alle boden noteren en vermelden wat het hoogste bod is als er een bieding is.
    De betaling zal worden gedaan door middel van een factuur, hou er dus rekening mee dat ik wat gegevens nodig heb welke uiteraard niet openbaar komen.
    Statistieken zijn enkel opvraagbaar via de opgegeven e-mail, die zal ik niet openbaar gaan plaatsen.


    Voel jij je geroepen, neem dan contact op.



    (Wm*point) is hier gecensureerd, door verleden van een aantal oud leden is dat het gevolg geweest.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!