[ANDROID] Verschillende Voicemail profielen?

• Hallo CP,

Voor de android gebruikers en developers heb ik een vraagje.

Heeft iemand van jullie ervaring met applicaties of manieren om verschillende profielen in te stellen als ik bijvoorbeeld naar een vergadering ga op werk dat ik dan simpelweg een profiel aan zet (wat ik wel op me oude mobiel kan, maar het niet vind op me nieuwe galaxy nexus) en dat als iemand me dan belt dat hij gelijk bij de ingestelde voicemail komt met bijvoorbeeld daarin: Ik zit in een vergadering, probeer het zo nog eens.

En bijvoorbeeld een profiel dat als je die aanzet dat ze dan te horen krijgen Ik ben ziek, bel me later nog eens of stuur een sms.
    En een gewone die wel over gaat en als er niet opgenomen word Laat een bericht achter, dan zal ik zo spoedig mogelijk daarop reageren.. of iets dergelijks

Is er een applicatie voor zoiets want ik vind wel profile apps maar of dat de apps zijn die aan mijn eisen voldoen? ik wil niet een app die je wifi uit zet op een bepaalde tijd, ja dat is wel handig maar wat ik echt nodig heb is het bovenstaande zodat ik niet telkens onnodig word gebeld en daarna ook nog moet vertellen waarom, wat en waar...

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Dus dan zou me provider dit voor me moeten regelen, wat waarschijnlijk toch niet gebeurt :( ken je providers die dit al hebben..? misschien kan ik dan overstappen, want ik vind het wel een must.

Ik zag wel bijvoorbeeld google voice waarbij als ik het goed begreep er gebeld word naar een speciaal nummer, dat dan alle mobiele devices die aan dat nummer zijn gekoppeld, gebeld worden en dat je dan dus ook speciaale voicemails kan instellen zoals ik wil maar dan moet je weer centjes dokken bij google.

Iemand nog ideeën of wat anders.. Jammer :S

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!