[Verkoop] KoopeenTweet.nl

  • Hallo,


    ik verkoop hierbij een gebruikerslicentie namens mijn werkgever/opdrachtgever de website: KoopeenTweet.nl
    Ik verkoop een gebruikerslicentie voor een vast bedrag er kan dus niet geboden worden.


    Ik heb toestemming van mijn werkgever/opdrachtgever om dit te verkopen en indien nodig kan ik het bewijs leveren.


    Ko*op*e*en*Tw*e*et is helaas verwaarloosd waardoor het de laatste tijd geen winst meer maakt,toch is het een prachtig en zeer simpel systeem.
    Mensen kunnen advertenties plaatsten en zo ook hun saldo opwaarderen etc.


    Demo:
    Gebruikersnaam: demo
    Wachtwoord: demo


    Een gebruikerslicentie kost: €100,-


    Betalingsmogelijkheden: Overschrijving


    Indien ik iets vergeten ben te melden en/of er gevraagd wordt naar bewijs graag een PM zodat het topic overzichtelijk blijft,vragen mogen overigens wel gesteld worden in het topic.

    Met vriendelijke groet,
    Reza.

    Bewerkt één keer, laatst door Reza: Betalingsmogelijkheden erbij toevoegen. ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Goed gesprek gehad met duidelijkheid over het systeem en wat de rechten zijn.
    Ik heb het systeem zelf afgenomen, moet helaas alleen wachten omdat de persoon zelf niet aanwezig is.


    Reza
    Vermeld wel even dat ze alleen het systeem krijgen, domein zit er niet bij inbegrepen.
    Ook kan er vermoedelijk geen .psd formaat logo geleverd worden, gelukkig kan ik deze zelf wel maken.

  • Inderdaad hebben ik en Fils een duidelijk gesprek gevoerd.


    Ik ben inderdaad vergeten te melden dan het domein niet inbegrepen zit en ook dat het logo helaas niet in PSD formaat is.
    Verder bezit niemand op dit moment gebruikerslicentie, en zal Fils nadat alles afgehandeld is de licentie ontvangen.


    Update
    Verkoop is geslaagd helaas doordat er aan mijn kant problemen waren duurde het wat langer maar uiteindelijk is de verkoop toch geslaagd.

    Met vriendelijke groet,
    Reza.

    Bewerkt 2 keer, laatst door Reza ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!