ICTS Gebruikersnaam kleuren?

• Hallo CP,

Is er ook ergens een lijst van de betekenissen van bijvoorbeeld de gebruikersnaam kleuren?
    Want ik zie nu dus best veel met roze.. en ik zag ook groen en oranje^^ mja geen uitleg of betekenis erover :huh:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Haha, dat heb ik over het hoofd gezien! bedankt.. dom van mij, mja dan nog maar een bijvraagje hoe word je een elite member? is dat iemand die ooit in de ICTS team heeft gezeten of gewoon een heel oud en betrouwbaar lid ?( ik denk de eerste reden, maarja zou ook wel leuk zijn als er bevoorbeeld user(group)bars komen en ook andere naamkleuren met dus een speciale betekenis.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Je word niet zomaar een elite member. Je moet een bepaalde reputatie hebben opgebouwd bij de crew en tegenover de leden. Ook krijgen ex-teamleden een elite functie. Een bericht sturen naar de crew met de vraag voor een elite functie word gewoon niet beantwoord. Logisch ook. Elite functies moeten speciaal zijn. Als je gewoon door een pm'etje zo'n functie kreeg zou er niets aan zijn.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!