• Volgens mij heeft hij de test net gedaan en die zegt dat zijn pc te traag is.
    Dan kun je zoals iedereen hier wil je computer opblazen zo dat hij niks doet en traag blijft lopen of je kunt sparen voor een nieuwe computer.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van buffy

    Ok, nu wordt ik echt pissig.


    Hij kan het spel toch niet spelen omdat zijn computer te traag is, en zijn video kaart het niet eens ondersteunt. Ga eens eerst alle reacties aflezen!


    En nu laat je de RAM modules weg en de voeding. Nu zeg je waar het om gaat. Eindelijk :)


    @TS, let er dus op wat je daadwerkelijk nodig hebt. Al raad ik aan wat Eeyk zegt. Het systeem is verouderd, mogelijk kan het beter zijn om een nieuw systeem te kopen.

  • scarface het heeft niks met de snelheid te maken maar met het de chipset.


    Ik heb een goedkope oplossing koop een xbox en een 2100 punten kaart en koop minecraft als je het echt graag wil spelen.


    dit zijn zijn gegevens.



    https://dl.dropbox.com/u/80267510/naamloos.bmp

  • Ik ben van plan een laptop te kopen, met deze Specificaties:


    Zou Minecraft hierop snel en goed kunnen werken?

  • Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat lukken.


    Om de volgende redenen:
    1- De Intel Dual Core 877 is een andere naam voor de Intel Celeron 877 -> Wat gelijk staat aan meuk. Waarom? Omdat Celeron nog onder de nieuwe dual core pentium processors presteert.


    2- De grafische "kaart" die erin zit. Dit is in dit geval een Intel HD Graphics processor die gewoon bij de CPU ingebakken zit. Zoals ik al in een andere post in dit topic heb gezegd is dat ronduit meuk.


    De PC waar ik achter zit op mijn werk heeft zelf een Intel Pentium D processor en deze heeft ook Intel HD 3000 erop zitten. Ik haal op laagste instellingen 7 FPS met Minecraft.


    Dus zul je er op vooruitgaan met deze laptop?
    Nee.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080



  • You just made my day 8-|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!