Brentvdh.be

• Citaat van Fils

Je zegt zelf:

Nu geven ze wat opmerkingen over je ontwerp maar daar mag volgens jou niet over gesproken worden, valt volgens mij in de categorie "Wat zou jij willen veranderen?"

Je begrijpt het helemaal verkeerd!

Gelieve nu terug opmerkingen te geven over de website, niet over mijn taalgebruik en opmerkingen in dit topic.

• Opmerking SEO kennis:
    1.
    Je geeft aan dat je verstand hebt van SEO, dan moet je ook weten dat de <h1> tag op elke pagina anders moet zijn, en niet alleen op je logo.

Geschikte <h1> zou zijn SEO maar die staat nu in een <h2>.

2.
    Je hebt totaal geen keywords, Google mag ermee gestopt zijn maar overige Bots kijken hier wel naar.
    Je description is uitermate slecht en kort, zit totaal geen relevantie in.
    Je title ziet het doel van je pagina niet, enkel je naam is totaal geen SEO.

• Ik heb degelijk kennis van SEO, maar op de website wordt hier geen aandacht aan besteed omdat deze ook niet is bedoeld om te ranken in google.

Dit is meer de bedoeling om naar te verwijzen vanuit een topic of profiel.

U heeft in dat opzicht namelijk niet gelijk, op de hoofdpagina is SEO ook een h2-tag waardig en geen h1-tag. Mijn hoofdactiviteit is namelijk niet SEO, maar webdesign. Een goede h1-tag is inderdaad de naam omdat mensen daar op gaan zoeken die specifiek naar je op zoek zijn.

Personen die naar SEO of Webdesign zoeken komen op de subpagina's terecht, waar deze inderdaad een h1 tag zouden moeten krijgen.

Keywords zijn niet zo belangrijk als content, zoekmachines zoals google maken hier miniem gebruik van. Zoekmachines zoals bing gebruiken dit inderdaad wel nog.

Deze moet ik inderdaad nog aanvullen en zal ik de komende uren ook gebeuren.

Hoop je bij deze voldoende te hebben geformeerd.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.12 15:56:57:
    Moest u zeggen dat ik geen verstand heb van SEO, daag ik u uit om met bijna alle relevante keywords een spelletjespagina op de eerste pagina te laten ranken.

• Citaat van Ferhat.Remory

Brent, met die links bedoelde ik, hoe ik men teksten screef enzo, hoe de pagina's opgemaakt zijn enzoverder.

Ok, zal ik ZEKER eens naar kijken. (Morgen)

• De website is een complete rotzooi op de iPad. De paddings worden niet ingelezen en de margins ook niet. Ook op Seo gebied is het een rotzooi.
    De registratie voor de nieuwsbrief??? Op een portfolio?? Apart.

• Citaat van Cas

De website is een complete rotzooi op de iPad. De paddings worden niet ingelezen en de margins ook niet. Ook op Seo gebied is het een rotzooi.
    De registratie voor de nieuwsbrief??? Op een portfolio?? Apart.

Inderdaad, haal je nieuwsbrief eruit.. Is eerder voor echte blogs ... Of interessante websites.

Inderdaad, haal je nieuwsbrief eruit.. Is eerder voor echte blogs ... Of interessante websites.

Er zit ook een blogsysteem in, maar dit laat ik erin hoor. Dat vindt ik zelf belangrijk.

Ik denk dat niemand het gebruikt. Je laat het ons checken. Wat voor zin heeft het dan ?

Het is niet omdat jullie iets willen ik dit direct moet verwijderen. Ik vind dit een nuttig systeem.

Waarom ik het jullie laat checken? Je doet precies of ik niks van jullie aanneem. Heb namelijk al een aantal dingen veranderd, waar ik me in kon vinden.

Nu heb ik zo'n gevoel dat we alleen maar gaan klagen en niks nuttigs meer gaan vertellen.

Daarom: :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!