Citaat van eeyk
Volg is Sigmund F. op ;).
Citaat van eeyk
Volg is Sigmund F. op ;).
Als we het gaan opzoeken:
Citaat
Atheesme is:
- de afwezigheid van geloof in een of meerdere goden;
- de aanname dat er geen god(en) bestaan of kunnen bestaan.
Bron: wikipedia
@ Ferhat: Wat heeft Sigmund Freud (psychiater) ermee te maken?
ik geloof in de wetenschap dus ik geloof in de oerknal, ik geloof in dino's ect.
Ja, Brent ( ) doet NCZ op school (2u in de week). Ik kon Sigmund daarom niet in verband brengen. Deze werd toch bekend met zijn onderzoeken naar het onderbewustzijn?
Je hebt gelijk. Weer iets bijgeleerd vandaag.
gisteren was er een programma op nederland 3 over een leraar die denkt dat er oerknal was geweest. en bewijs daar van is dat ze een ruis konden ontvangen met de radio. maar inpreciepe is zo iets niet het bewijs dat er oerknal is geweest het kan ook zo wezen dat de ruis afkomstig is van een schepper.
ik zelf geloof in god die dit heeft gemaakt. maar die zich verder niet bemoeit met wat er hier op aarde gebeurt.
voor de rest geloof ik ook dat er dinos zijn geweest. maar dat deze uitgestorven zijn door klimaat wijziging. want er zijn nog steeds vergelijk bare dieren als dinos in de zee.
Ruis op een radio heeft toch alleen maar te maken met een slechte ontvangst waarbij de radio de frequentie van een zender niet goed kan ontvangen?
Wie kan nu niet geloven dat er dino's hebben rondgelopen? De skeletten maken zichzelf niet... Wat één van de sterkste bewijzen is.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!