Ik zoek adverteerders voor mijn nieuwe pocketmonsters spel, het spel is voor jongens en meisjes van 6 tot 21 jaar bedoeld.
Er zijn geen statistieken simpelweg omdat de website nog in ontwikkeling is, wel kun ik uw mededelen dat wij gigantisch veel e-mail krijgen voor een code voor de gesloten béta.
Wat is pocketmonsters?
Pocketmonsters is een idee wat ik kreeg door een lid van criminalspoint, maar aangezien er maar 1 source was die al door veel websites word gebruikt kreeg ik het idee om zelf een source te schrijven die uniek is met opties die nog niet eerder zijn uitgewerkt.
zo doende ben ik nu al ruim 1 jaar en 1 maand bezig met de pocketmonsters source die uniek blijft omdat de kans zeer klein is dat ik de source zou verkopen.
Waarom zoeken wij(TCWC) adverteerders?
Omdat het spel geheel gratis toegankelijk is en het onderhouden gewoon simpelweg teveel geld/uren gaat kosten hebben wij een inkomsten bron nodig.
Wat voor soort advertenties zoeken wij voor pocketmonsters?
Dat is niet echt van toepassing het moet allen iets zijn wat voor de leeftijd 6-21 is.
Wat wij absolute niet kunnen accepteren zijn websites die concurreren met pocketmonsters en/of crime-ware.
Het start bod is : 10 euro.
en er kan worden opgeboden met : 2 euro.
Er is geen buy-now.
Er is ook geen limiet op biedingen als ik een leuk bod zie dan accepteer ik het bod.
Als het adverteren niet de gewenste resultaat geeft komt uw advertentie op een andere website van mij zo dat u alsnog een mooi resultaat heeft.
Om er zeker van te zijn dat u zich niet terug trek na 59 dagen vraag ik wel 50% aanbetaling.
U kunt betalen via : Overschrijving (Nederland).
ALLEEN MENSEN MET BOD REAGEREN A.U.B
Heb je vragen of opmerkingen stuur ze via de pb.
Eventuele spelfouten in mijn topic kan heel goed mijn toetsenbord is aan vervanging toe.