Criminals Rood Template

• Hallo,

De meeste hier zijn ooit begonnen met criminals rood, net zoals ik zelf. Dit is voor velen de basis geweest.

Een tijd geleden was ik mijn verzameling sources aan het doorbladeren en ik kwam criminals rood dan ook weer tegen het lijf. Dit bracht mij op een idee.

Het criminals concept is de laatste jaren sterk verbeterd en iedereen heeft er zijn eigen draai aangegeven. Ik wil terug naar de basis, naar criminals rood, waar het ooit allemaal is begonnen.

Mijn idee is dan ook zelf vanaf 0 criminals rood na te bouwen, zonder er mijn eigen draai aan te geven, maar gewoon met de basis opties, alleen dan met een verbeterde techniek erachter.

Wat nu niet kan ontbreken is het ontwerp! Hiervoor ben ik opzoek naar een designer die het oude ontwerp een nieuwjasje geeft. Dit betekend dat hij of zei vanaf 0 moet beginnen maar wel de sfeer van criminals rood in de template brengt. De beloning hiervoor is € 50,-.

Denk jij dat je criminals rood een nieuwe uiterlijk kunt geven? Stuur een PM met een motivatie en eventeel een voorbeeld van hoe jij denkt dat het eruit zou moeten zien.

Vriendelijke groet,

Vulkano

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit is al zo vaak gedaan en nooit was het een succes.
    ik begon ook met criminals rood ooit, dat waren nog eens tijden telkens bij ongeveer 25 leden werd ik gehackt :p, tot ik zelf begon met een spel maken toen is het nooit meer gebeurt.

Maar als je rood wil na bouwen dan denk ik dat je niet veel spelers krijg het concept is zo 2001 toen alles gaaf was.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!