internet problemen

  • hey cp,


    ik gebruik altijd al google chrome en nu al meer dan 3 maand is me internet erg langzaam sommige website`s laat hij snel en sommige niet (met sommige bedoel ik 5 website`s maximaal), als ik internet explore gebruik loopt net zo sloom, ook firefox en opera. ik heb alles al verwijdert zoals cookies, geschiedenis enzovoort.
    nu weet ik het niet meer ik ben de enigste in de huis die zo sloom internet heeft. mijn pc is sneller dan die van me ouders en me internet loopt kut, ik kan nog geen youtube video bekijken zonder dat ik een kwartier tot half uur hoef te wachten om dan te gaan af spelen (maar dan stottert hij ook een beetje) weten jullie een oplossing, pls help me want me internet is soms om te huilen.


    gr. marco

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik heb een korte kabel en dan zo`n kastje ik stuur link wel wat ik heb, ww hoef ik niet te veranderen wat ik heb er alleen last van en me ouders niet dus ligt aan me pc of internet kabel of software of wat dan ook, virus scanner scant om de week en spyware scant ook om de week :S

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!