Visitekaartje Vistaprint

• Hallo,

ik heb zojuist een visitekaartje gemaakt, maar nu krijg ik erg veel pixels als ik hem upload bij vistaprint, terwijl hij wel in HQ is opgeslagen en gemaakt met Photoshop.

Komt dit wel goed als ik hem laat drukken of krijg ik dan een pixelerig(is een werkwoord) visitekaartje?

Mvg, Gerben

• Citaat van jgdonleach

Ik ga denk ik toch de gok wagen om ze te laten drukken, nog even wachten of er meer mensen ervaring hebben.

Oké dan. ;)

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Ik heb slechte ervaringen met Vistaprint, bij mij was het juist andersom, het leek in de preview goed te gaan, maar in het echt leek het nergens naar. De service van Vistaprint is ook echt bagger. Ik kreeg pas na 3 werkdagen een bericht dat het mijn eigen schuld was en dat ik het bestand niet goed had geüpload.

Bij DrukwerkDeal.nl bestel ik nu voortaan mijn visitekaartjes, als je service nodig hebt en je mailt binnen kantoortijden heb je meestal in een kwartier al een reactie. Verder worden de kaartjes altijd binnen 72 uur geleverd inclusief drukken!

Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb.

• Ik heb ook een mail gestuurd naar vistaprint, de kwaliteit. Mijn vader heeft wel hele mooie visitekaartjes bij vistaprint weg. Maar die heeft ze gemaakt met die voorbeeldjes en ik heb met photoshop een visitekaartje gemaakt.

De drukker bij mij is niet goed. 1000 visitekaartjes voor ?99,00 exl. btw.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.11 18:01:38:

Citaat van Caspervm

Ik heb slechte ervaringen met Vistaprint, bij mij was het juist andersom, het leek in de preview goed te gaan, maar in het echt leek het nergens naar. De service van Vistaprint is ook echt bagger. Ik kreeg pas na 3 werkdagen een bericht dat het mijn eigen schuld was en dat ik het bestand niet goed had geüpload.

Bij DrukwerkDeal.nl bestel ik nu voortaan mijn visitekaartjes, als je service nodig hebt en je mailt binnen kantoortijden heb je meestal in een kwartier al een reactie. Verder worden de kaartjes altijd binnen 72 uur geleverd inclusief drukken!

Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb.

De prijzen van drukwerkdeal zijn duurder dan vistaprint, maar wel gratis bezorgt. Dus ik ben bij drukwerkdeal goedkoper uit dan bij vistaprint.

• Ik heb een mail gestuurd, kreeg binnen 2 uur een mail terug, en ik kreeg een pdf bestand in hun systeem met daarin een soort proefdruk. Maar die was ook echt van slechte kwaliteit. Bij vistaprint moest ik 25 euro exl verzendkosten betalen. Bij drukwerkdeal betaal ik voor dubbel aantal visitekaartjes incl verzending maar 31 euro. Dus ik ga de deal aan met drukwerdeal. Iedereen bedankt.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!