Walliewisselen.nl veilig of niet?

  • hallo,
    ik heb een probleem met http://www.walliewisselen.nl
    er staat dit namelijk..
    Welkom!
    WALLIEWISSELEN IS TIJDELIJK GESTOPT
    Let op: WallieWisselen is tijdelijk gestopt. Alle bestellingen voor 1 juli worden nog verwerkt en verzonden, maar vanaf 1 juli niet meer. Het is nog wél mogelijk Wallie's te wisselen, enkel worden deze nog niet uitbetaald. We verwachten dat we in augustus weer verder gaan, alle bestellingen die daarvoor dan zijn geplaatst (van de maand juli), worden dan verwerkt en gaat alles weer zoals normaal. Je ontvangt een email van ons als we weer verder gaan.


    alleen ik heb mijn bestelling om 24 juni geplaatst, dus had die nog verwerkt moeten worden.


    nu heb ik nog steeds mijn geld niet en vraag ik me af wat ik hieraan kan doen.


    hieft iemand een oplossing of tip of wat dan ook voor me? zou het erg waarderen :)!


    groetjes

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste TiedSteege,


    Ik zelf nog vroeger (30 euro). Dit is ook niet uitbetaald. We (Ymen en Ik) zijn dan op zoek gegaan naar oplossingen en hebben de eigenaar gevonden.


    Deze trekt zich niks aan van deze zaak omdat de website zogezegd verkocht is.


    Met de verandering van wallie naar paysafecard is de kans klein dat je jouw geld nog terugziet!


    Met vriendelijke groeten,
    Brent

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!