• Beste leden,


    Ik vroeg me af wat jullie van deze crime layout vinden, en heb hiervoor enkele punten die ik zel belangrijk vind.



    http://i52.tinypic.com/1zxw0ef.png


    * Wat ontbreekt er aan de layout?
    * Wat is er te veel aan de layout?
    * Welke kleuren zijn er goed en welke niet?
    * Is hij goed opgemaakt voor basing?


    (dan de klasiekers (xD))
    * Hoeveel op 10 geef je de layout
    * Zou je de layout kopen?
    * Hoeveel zou je er aan uitgeven


    Alvast bedankt,


    Met vriendelijke groeten,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Wat ontbreekt er aan de layout?
    Een container die het menu en je content bij elkaar houdt.


    Wat is er te veel aan de layout?
    De vlek achter je header past niet, en dat cartoontje lijkt ook niet mooi.
    Ik zou een ander lettertype kiezen voor het bovenste menu.


    Welke kleuren zijn er goed en welke niet?
    Goed: grijs-donker-goud
    Niet goed: donker-paars-groen-oranje


    Is hij goed opgemaakt voor basing?
    In principe wel.


    Hoeveel op 10 geef je de layout
    7/8


    Zou je de layout kopen?
    Nee, ik koop amper layouts


    Hoeveel zou je er aan uitgeven
    Niets, maar ik zou niet schrikken voor een bedrag van 15 euro


  • Beste Schoenzool,


    *De container voor het menu en de content is inderdaad wel belangrijk, maar dit hangt van persoon tot persoon af (ik vind het namelijk mooier zo)


    *De vlek vond ik wel iets hebben anders is de background wat eentonig (uiteraard is die met 1 klik weg)


    *De cartoon is misschien niet zo duidelijk omdat hij zo klein is, maar dit is eigenlijk gewoon een manier om te laten zien dat je in de header een cartoon kwijt kan


    *Het lettertype in het topmenu heb je gelijk in, deze had ik even over het oog gezien toen ik de layout uploade, ik heb namelijk enkel standaard lettertypes op deze mac en was hier nog een ander voor aan het zoeken


    *De kleuren groen en oranje daar bedoel je vast en zeker de auto en de pimp mee? De kleuren zijn niet echt passend bij de rest van de layout maar zelf vind ik ze toch niet erg storend, je moet namelijk altijd een blikvanger in je layout hebben en genoeg rustpunten voor je ogen



    Bedankt voor je reactie, deze heeft mij enorm geholpen en ik zal zien als ik nog is tijd heb of ik een en het ander kan aanpassen zodat de door jou opgenoemde "negatieve" kantjes toch weggewerkt worden.


    Met vriendelijke groeten,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    De kleuren groen en oranje daar bedoel je vast en zeker de auto en de pimp mee? De kleuren zijn niet echt passend bij de rest van de layout maar zelf vind ik ze toch niet erg storend, je moet namelijk altijd een blikvanger in je layout hebben en genoeg rustpunten voor je ogen


    Dan kun je hetzelfde idee toch op een creatiever manier aanpassen?
    Ik bedoel, dat paarse mannetje kan nog, maar die auto kan echt niet.


    Citaat

    De cartoon is misschien niet zo duidelijk omdat hij zo klein is, maar dit is eigenlijk gewoon een manier om te laten zien dat je in de header een cartoon kwijt kan


    Nee, cartoons voelen zich niet thuis in een header... Ik heb ze gevraagd waarom, maar ze stonden daar maar te staan.
    Afijn, cartoons zet je meestal boven je header, tenzij hij aan de bovenkant plakt.

  • Citaat van Schoenzool


    Dan kun je hetzelfde idee toch op een creatiever manier aanpassen?
    Ik bedoel, dat paarse mannetje kan nog, maar die auto kan echt niet.


    Nee, cartoons voelen zich niet thuis in een header... Ik heb ze gevraagd waarom, maar ze stonden daar maar te staan.
    Afijn, cartoons zet je meestal boven je header, tenzij hij aan de bovenkant plakt.


    Ja nu ik mij focus op de 2de header is het inderdaad wel wat te flashy en kitsjerig. zal ik ook is een alternatief op zoeken


    Maar ik blijf op het standpunt dat de cartoon daar wel mooi staat en helemaal niet in de weg, maar ja elke mens is anders he en uniek al goed maar ook :)


    Mvg,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!