Beste leden van CriminalsPoint, Jullie kennen allemaal wel de strijd tussen Apple en Windows... Ik ben van plan om een nieuwe (smart)phone te kopen maar twijfel nog tussen 2 soorten. Zoals je al kan raden... Tussen de iPhone (3G of 4) of de HTC (in het algemeen). Ik ben al een tijdje aan het googlen naar reviews, vergelijkingen, ... maar deze zijn vaak te vinden op pro-iPhone of pro-HTC fora. Daarom had ik graag een objectieve mening gehad, van een forum dat hier eigenlijk niets mee te maken heeft (hier gaat het toch om scripten? :p). Graag had ik dus persoonlijke ervaringen (heb je zelf een iPhone of HTC?) en meningen van jullie gehoord van wat jullie nu juist de beste en leukste (smart)phone lijkt. Ook ben ik nog wat in de war wat betreft de AppStore van de iPhone, en applicaties in het algemeen. Is het zo dat je elke applicatie moet kopen (sommige hebben volgens mij wel een soort van testperiode, of niet?) of heb je een lijst met gratis en niet-gratis applicaties? Hoe zit dit systeem van applicaties in elkaar bij een andere smartphone (bijvoorbeeld een HTC)? En dan nog een laatste, klein, vraagje. Gaat muziek op je iPhone enkel via iTunes? iTunes vind ik namelijk zelf een heel lomp programma... Als je nog leuke extratjes, ervaringen, ... weet over de iPhone of de HTC mag je die ook altijd vermelden. Alvast bedankt.