Posts by JonHart

    Wil jij meebouwen aan een state of the art applicatie die 50.000 ondernemers gebruiken?


    MKB Brandstof bedient 50.000 zelfstandige ondernemers in heel Nederland.
    Door gedoe bij ze weg te nemen met de autopas voor Tanken, Carwash en
    Parkeren, fiscusproof op één verzamelfactuur. Voor een optimale
    dienstverlening hebben wij ons systeem gebouwd met Pega. Ter versterking
    van ons ervaren team ontwikkelaars én om onze ambities waar te maken,
    zoeken wij een junior- en senior Pega System Architect.


    Jouw rol
    Als ontwikkelaar in een team van LSA’s en CSSA’s werk je met de nieuwste
    technologie om innovatieve producten en diensten te ontwikkelen. Jouw
    software is medebepalend voor het succes van MKB Brandstof!
    Je krijgt daarbij met alle aspecten van applicatieontwikkeling te maken.
    Dus je neemt bijvoorbeeld ook deel aan refinement sessies, je voert
    proof of concepts uit en je realiseert de back-end en front-end van onze
    nieuwe diensten.


    Ben jij dit?
    Je krijgt energie van experimenteren met nieuwe technologie.
    Tegelijkertijd verlies je de eindgebruiker nooit uit het oog. Ook ben je
    communicatief sterk, analytisch en zorgvuldig. Je werkt graag in een
    team.


    Solliciteer: https://r.cndrne.com/campaign/url/forward/bce31d8427eb

    Test jij onze software die vijftigduizend ondernemers gebruiken?


    Ben jij een ervaren agile tester, maar nog lang niet klaar met leren? Houd jij nieuwe ontwikkelingen bij? Breng je dat op een aanstekelijke manier over op je collega’s? Wij zoeken een senior agile tester die staat voor de kwaliteit van onze ICT-diensten.


    Jouw rol
    Wij verbeteren continu ons scrum development proces en ons team. Daar hebben wij jouw scherpe blik en expertise bij nodig.


    Als tester volg je refinement sessies en zorg je ervoor dat de user stories niet alleen gebouwd maar ook testbaar zijn. Je schrijft test-scripts en voert deze uit. Daarnaast breng je advies uit over de kwaliteit van de software.


    Ben jij dit?
    Kwaliteit zit in je dna. Je hebt oog voor details, test gestructureerd en bent kritisch. Vanzelfsprekend horen daar experimenten bij, die je zelf graag ontwerpt en uitvoert. Je beheerst tools als Postman, Katalon en Javascript om je tests te automatiseren. En bij alles wat je doet hou je de eindgebruiker in gedachten. Vijftigduizend ondernemers gebruiken onze software!


    We gebruiken de nieuwste technologieën, en ontwikkelen applicaties via Amazon Web Services in combinatie met de BPM tooling van Pega, en dat inspireert je! Alle tests, technieken en tools op een rij: jij weet het overzicht te houden en het team te versterken. Je betrekt je collega’s enthousiast én op tijd bij de verschillende activiteiten.


    Een greep uit je taken
    • Structureel testen.
    • Experimenteren met nieuwe mogelijkheden.
    • Testactiviteiten uitvoeren.


    Wat neem jij mee als succesvolle senior agile tester?
    • Relevante werkervaring is belangrijk.
    • Een ICT-gerelateerde opleiding.
    • Analytisch vermogen.
    • Oog voor het belang van de eindgebruikers.
    • Communicatieve vaardigheden en goede beheersing van de Nederlandse taal.


    Solliciteer: https://r.cndrne.com/campaign/url/forward/95ec24c8a853

    Hoe? De security op een zodanig peil houden dat deze voldoet aan de KSP, maar ook aan bepaalde wet en regelgeving.


    Waarom? Samen met je collega security manager draag jij zorg voor de veiligheid van de diensten die KPN security levert aan zijn zakelijke klanten. Omdat KPN security een reeks high secure diensten levert, in het bijzonder in de identiteitsdienstverlening


    Waar? Standplaats van deze functie is Apeldoorn


    Met wie? Je hebt veel contact met stakeholders zoals architecten en consultants om wensen te inventariseren en te vertalen naar een duidelijke visie een aanpak op je thema.. Daarnaast bestaat het huidige security team bestaat uit 2 personen. Security “stuurt” verschillende teams aan op vakgebied.


    Welke thema’s? ETD (Elektronische Toegangsdiensten) zijn, zoals eHerkenning, PKI, SmartXS, IDM en wat andere diensten.


    Werk mee aan nieuwe mogelijkheden.
    Voor KPN Security zoeken wij op de afdeling Audit, Security & Compliance een security manager die actief het informatie beveiligingsbeleid van KPN en in het bijzonder de diensten van KPN security wil handhaven. Samen met je collega security manager draag jij zorg voor de veiligheid van de diensten die KPN security levert aan zijn zakelijke klanten. Omdat KPN security een reeks high secure diensten levert, in het bijzonder in de identiteitsdienstverlening, is relevante ervaring van groot belang voor een snelle start. De rol is zeer divers en dynamisch en je schakelt zowel op technisch als beleidsniveau. Je kan makkelijke communiceren met technisch specialisten, hackers en directie.


    De Security Manager (SM) heeft als taak het ontwikkelen en implementeren van de beleidsrichtlijnen en procedures op het gebied van security management om de bedrijfsdoelstellingen te realiseren, in overeenstemming met het jaarlijkse businessplan. Hij of zij is binnen de afdeling Identity en Privacy aanspreekpunt voor security gerelateerde vragen. En geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het management en medewerkers in klanttrajecten, intern trajecten, productontwikkeling, documentatie en informatieverstrekking. Hij is aanspreekpunt bij calamiteiten en security incidenten en werkt daarbij nauw samen met het CISO.


    Werkzaamheden:
    De Security Manager (SM) heeft als doel het ontwikkeling en implementeren van beleidsrichtlijnen, procedures en programma’s op het gebied van Security Management binnen Identity en Privacy, om de optimale benutting van middelen te garanderen, in lijn met de ondernemersdoelstellingen.


    Primaire aandachtsgebied zal ETD (Elektronische Toegangsdiensten) zijn, zoals eHerkenning.
    Daarnaast werkzaam in PKI, SmartXS, IDM en wat andere diensten.


    Werk samen met je nieuwe collega’s.
    De afdeling PKI is gevestigd in Apeldoorn en heeft circa 30-35 medewerkers. Hier zal voor 70% de tijd doorgebracht worden. Verder zitten er medewerkers in Houten en hebben een uitwijk locatie in Almere waar ook enkele malen per maand aanwezigheid vereist is.


    Wat breng jij ons?

    • 3-5 jaar ervaring in soortgelijke rol/functie
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
    • Voorkeur in bezit van kennis omtrent PKI, SAML, en andere identity gerelateerde technieken en diensten
    • CISSP en/of CISM certificering (voorkeur)
    • Kennis van de security elementen van hardware (HSM, firewall)
    • In staat pentesten te scopen, begeleiden en resultaten te analyseren
    • Kennis van ICT-Beveiligingsrichtlijnen voor Webapplicaties
    • Werken met processen en tooling rondom vulnrability- & patch mngt
    • Veel kennis en ervaring met het bijdragen aan audits (ISO, ETSI, Webtrust)

    Wat krijg je ervoor terug?

    • De ultieme mogelijkheid om ons team op jouw eigen manier te helpen in hun ontwikkeling en groei waarbij het team- en KPN belang voor jou voorop staan en dat allemaal in een inspirerende en flexibele werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan jouw ambities
    • Een bruto maandsalaris van (maximaal) €, 5400- obv 37 uur
    • Een mobiele telefoon en laptop
    • Thuiswerkmogelijkheden en flexibele werktijden
    • Een toeslag van 12,5% van je bruto maandsalaris (cao-budget), 50% korting op KPN-producten en -diensten en uitstekende pensioenvoorwaarden

    Wij zijn KPN.
    We werken en leven steeds meer in de cloud. Apparaten communiceren via het Internet of Things. Met onze smartphone hebben we de hele wereld op zak. En het mooiste is: het begint pas. De nieuwe mogelijkheden zijn eindeloos en bij KPN zit je erbovenop. Elke dag werk je mee om het leven leuker, vrijer en makkelijker te maken. Voor onze ruim 5 miljoen klanten, voor Nederland en voor jezelf.


    Solliciteer: https://express.candarine.com/…/url/forward/89a6b01097ae

    The Position:
    The Digital Services Data & Infra Architect is responsible for the data infrastructure to effectively and efficiently support the development and operation of digital services within the scope of the MSD division. The delivery of data and information to the various users consuming it in all its aspects is your key responsibility, this includes internal users and customers. Protecting our customer data is mandatory in this context.


    In the Service Innovation group, you will be a leading member of the architecture board, responsible to drive key design decisions related to the data infrastructure. As part of this, you will work closely with the various developer teams (internal and external). Internal, you will be working closely together with R&D and IT departments, to ensure aligned roadmaps and integration of data sources.


    The developments teams are moving to agile, one of your key assignments will be to foster and support a devops way of working with a special focus on the end-to-end data chain.


    You are expected to lead into the exploration of concepts for designing digital services, which is a relatively unexplored field, and drive the adoption in the devops teams. In this context, it is important to note that this is not a “traditional data architect” position, but a unique opportunity to shape an architectural position in digital services. As such it has excellent room for growth and personal development.


    Specific responsibilities include:

    • Translate digital services business requirements into requirements and design of the end-to-end digital services data infrastructure
    • Set up and rollout of Data Governance structure
    • Create Data infrastructure roadmap for digital services


    - Align the roadmap with the R&D product roadmap
    - Align the roadmap with the IT roadmap

    • Drive execution of roadmap within Service Innovation development team, including third party suppliers.
    • Coordinate Service development activities with relevant development teams in R&D and IT
    • Ensure a seamless integration with corporate information platforms (Service Management System, CRM, BI etc.)
    • Ensure reliable and performant data transfer between devices and data consumers
    • Build relations with existing and/or new suppliers, provide requirements and coordinate third party development activities.



    The position is ideal for a candidate with a proven track record in R&D, Business or IT who wants to broaden his/her experience in the Service business arena as well who is looking for challenges in the direction of Big Data, IoT and Information Security. The successful candidate will bring the Service Data infrastructure to the next maturity level and prepare for the fast growing need for data in the Service Business.


    Candidate will possess the following combination of education and experience:


    Job Requirements

    • Typically Master degree in Information Technology or a combination of education and experience that demonstrate the required skills.
    • 5 years+ experience working as an Architect (could be Data, Infrastructure, SW or Application)
    • Deep knowledge of Database technologies and concepts, especially focused towards big data concepts and tools.
    • Hands-on experience with MS SQL, Data Modelling, Reporting & Analysis tools;
    • Working knowledge of cloud concepts, web based applications and microservices (C# knowledge is a pre).
    • Working experience with data governance structures
    • Knowledge of (preferred experience in) information security concepts
    • Strong focus on quality, robustness and maintainability of tooling and processes.
    • Work experience in agile development teams of 15+ engineers and preferably devops.
    • Conceptual thinker with strong hands-on mentality
    • Flexibility of mind to handle business dynamics and eagerness to learn new things.
    • Ability to coach junior team members
    • Preferred experience in High tech manufacturing and/or Service business
    • Advanced knowledge of English – written and spoken form, demonstrated experience with work in international team.
    • Flexibility in terms of working hours to meet the needs of international internal customers and team members.
    • Good communication and influencing skills

    To apply: https://express.candarine.com/…/url/forward/b7ddf85a369b

    Het customer journey denken en doen in het dna krijgen van je collega’s bij verschillende business units, dat is jouw ultimate goal. Feeling inspired? Solliciteer op de vacature van inhouse Customer Experience Consultant in Den Bosch.


    Jij maakt het mogelijk


    Als strategisch business partner werk je als facilitator nauw samen met projectteams uit de business en met een van de service designers uit het CX team. Samen kom je tot het design van een ultieme to-be customer journey, alleen op die manier weet je écht impact bij (potentiële) consumenten te maken . Inspirerend en samenwerkingsgericht ben jij als Customer Experience Consultant de drijvende kracht achter:
    [*] Het vertalen van strategische proposities naar journeys en het uitwerken van concepten voor diverse business units
    [*] Het doorvertalen van visie naar jouw projectteam om de zogenaamde gaps tussen as-is en to-be journey te dichten
    [*] Het meten van impact en het continu verbeteren van customer experience inclusief focus op increase-in-revenue en cost-to-serve
    [*] Een consistente overall customer experience voor onze huidige en toekomstige klanten (kpi’s op klantbehoefte)
    [*] Doorvertalen van tactische klantbeleving naar de operationele uitvoering (o.a. begeleiden van de design fase naar uitgewerkte user stories voor backlog).



    Hier gebeurt het


    Bij innogy! Een energiebedrijf dat elke dag werkt aan een duurzame toekomst. Uit hernieuwbare bronnen, zoals zon en wind wekken we energie op. Nieuwe energie dus! En omdat iedereen daar beter van wordt, kan het ons niet snel genoeg gaan. Zo houden we ons bezig met de ontwikkeling van innovaties om slimmer om te gaan met energie, zoals op het gebied van elektrisch rijden en het opwekken van je eigen energie. Door deze ontwikkelingen laagdrempelig aan te bieden aan onze tweeënhalf miljoen klanten willen we het leven van onze klanten makkelijker maken én bijdragen aan een duurzame wereld.


    Je versterkt het Customer Experience team dat als inhouse consulting team breed inzetbaar is voor customer journey trajecten binnen de consumentenmerken Essent en energiedirect.nl. De collega’s van dit team bundelen hun krachten om de Customer Centric aanpak voor de ontwikkeling van nieuwe diensten en producten te verspreiden en te zorgen voor een consistente klantbeleving én effectieve interactie over alle kanalen heen. Benieuwd wat dit team kenmerkt? Dynamiek, hoge mate van energie, gedrevenheid, innovativiteit, korte lijntjes en projectmatig werken over business units heen.


    Jij hebt het


    Er zit iets in jou, wat anderen aansteekt. Het knettert als jij vertelt over je ideeën en voor we het beseffen, doen we juichend met je mee. Je neemt eigenaarschap, zoekt de samenwerking met collega’s en je laat je door ze inspireren. Je weet dat tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren staan. Maar als jij eenmaal iets in je hoofd hebt, ga jij door alle barrières heen.


    Wat je verder nog in huis hebt:
    [*] Minimaal HBO werk- en denkniveau richting Marketing of soortgelijk
    [*] Ruime ervaring als strategisch projectmanager / consultant in o.a. het faciliteren en begeleiden van workshops, design sprints, klantarena’s etc.
    [*] Ervaring met de design thinking aanpak , service design tools (inclusief het in co-creatie ontwerpen van as-is en to-be journeys)
    [*] Specialistische kennis op het eigen vakgebied en de mogelijkheid om over je eigen vakgebied heen te kijken en verbindingen te leggen (t-shaped).
    [*] Een opleiding richting Customer Experience & Multichannel Management of soortgelijk is een pré



    Daarnaast zijn we op zoek naar een speciaal pakketje aan competenties en capaciteiten. Zo ben je conceptueel sterk en weet je je richting diverse stakeholders als stevige sparring partner te positioneren. Je weet van complexe materie eenvoudige en innoverende analyses te maken en haalt resultaten binnen de gestelde deadlines. Daarnaast breng je een flinke dosis enthousiasme mee.


    Voor jou, van innogy


    Je komt in een organisatie die je alle ruimte geeft om te experimenteren en waarin je nek uitsteken wordt beloond. In geld, kansen en persoonlijke groei. Wat je precies kunt verwachten (o.b.v. 40 uur per week):
    [*] Een baan bij een succesvol en leidend Europees energiebedrijf dat altijd in beweging is. Stilstaan is geen optie! Durf jij op deze rijdende sneltrein te springen?
    [*] Een bruto maandsalaris tussen €3854 en €5505, precies afgestemd op jouw niveau
    [*] 30 vakantiedagen
    [*] Een bonus opportunity van 10% en een levensloopbijdrage van 1,8%
    [*] Een andere manier van werken! Dankzij @nders werken kun je namelijk tijd- en plaats onafhankelijk werken, zo heb je zowel thuis als op kantoor alle faciliteiten om je werk goed te kunnen doen
    [*] Naast @nders werken doen we nog meer ‘anders’. Bij innogy streven we naar een hoge mate van effectiviteit en is de House-in-Order LEAN-methodiek in de hele organisatie geïntegreerd.
    [*] Een inspirerende kantooromgeving op een toplocatie in Den Bosch! Met CS Den Bosch op slechts 850 meter, is reizen met het openbaar vervoer een aanrader. Al helemaal met de NS Business Card die je van ons ontvangt. Liever met eigen auto? Dan krijg je natuurlijk een kilometervergoeding
    [*] En last but not least: een breed scala aan ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Want innogy staat niet stil, maar jij ook niet!


    Solliciteer: https://express.candarine.com/…/url/forward/a100645162da

    Supply chain is evolving fast: we need you to improve our business, spearheading teams in support of resolving plant issues. Can you create ultimate synergy? Start a new generation. It takes guts to get to glory: becoming a super user in supply chain.


    As a Super User, we need you to be superior in achieving supply chain excellence. Your challenge? Providing expert knowledge of JDA WMS software by supporting new users with setting-up personal logins and by offering advanced training to all end users of the software. You’ll be the main contact for WMS users and will be supporting our customer and IT ticket execution. Your goal: ultimate system configuration by ensuring end-to-end functionality according to process and safety requirements.


    You raise the bar and better our business by:


    [*] Actively leading JDA software patch deployment, software upgrades, system configuration, UAT and SIT;
    [*] Designing, testing and implementing process improvements;
    [*] Improving your knowledge by acquiring information about emerging functionalities and solutions and implementing them within our business;
    [*] Offering a helping hand to Inventory Management with WMS configuration and stock reconciliations;
    [*] Helping all departments and other onsite stakeholders with interfacing requests with JDA WMS software.



    Being a Super User requires a flexible character: you’ll be working in a 2-shift pattern, including some weekends and public holidays, and travelling for software release training or supporting facilities.


    Anticipate, innovate, generate, and repeat: could this be you?
    At syncreon, we have a lean mindset: we adapt and evolve, and love working with demanding customers in our ever-changing business. You know that in order to create greatness, you have to challenge the status quo and come up with ideas that are beyond awesome. You’re well aware of the competitive advantage that speed has and are passionate about the NOW. We’d like you to show us excellent leadership skills and empathy in order to think like our customers. Be candid and truthful, and eliminate complexity.


    We highly value experience with UAT/SIT and other software development and enterprise solutions.


    Where the real work happens: syncreon as employer
    Starting with a cliché that still rings true: our people are our most important asset. We invest in our people by developing their skills and careers. We launch excellence by working as functional teams in more than 100 locations worldwide. We’re not just doing the job right; we demand of each other that we do the job right. In return, we offer opportunities for learning, personal growth, teamwork and career advancement to our staff of 12,000.


    Creating a new generation of supply chain professionals: are you ready?
    Strengthen our syncreon core. This is how it’s done: apply via the 'Apply' button, by uploading your CV and motivation letter, and tell us more about your vision on supply chain intelligence.


    What’s in a name: meet syncreon
    As a unity of leaders, our name fits perfectly. Think of us as the special forces of the logistics world: we aim to create unequalled, uncommon, strategic supply chain solutions to global industries. All designed and customized to achieve maximum flexibility and agility. Our goal? Enabling our clients to achieve the highest efficiency in their business.


    Requirements
    [*] Our uniquely syncreon employee:
    [*] holds a graduate degree (minimum at HBO level);
    [*] has 1-3 years’ experience in supply chain and manufacturing;
    [*] is skillful in warehouse management and ERP software, and preferably in using JDA/Red Prairie WMS;
    [*] is able to communicate effectively with a variety of people;
    [*] knows how to successfully build strong relationships, due to excellent influencing skills.



    More information
    We offer you:
    [*] Meaningful work and a sense of team
    [*] Merit-driven rewards and recognition
    [*] Training programs for skill and career development
    [*] Outspoken and timely feedback on your performance
    [*] Worthwhile discussions on personal development and career planning



    Apply here: https://express.candarine.com/…/url/forward/40caf2d0e31a

    Bring the highest levels of digital leadership, knowledge and vision to key projects for a leading chemicals producer


    AkzoNobel Specialty Chemicals (SC) provides a wide range of high quality and sustainable ingredients that are integral to numerous key industrial processes worldwide. Thus we serve high profile customers in sectors including paints, detergents, foods, plastics, cosmetics, construction, pulp and paper, pharmaceuticals, electronics, agro and oilfield applications.


    SC has always been a technology leader and as the organization takes its exciting next step as an independent company it will further embrace the digital revolution, with the ambition of being the digital leader in the chemical industry. To this end the newly formed Center of Expertise (CoE) Digital in Information Management will support business teams with the highest levels of digital technology and expertise. This will range from customer facing front ends to providing new insights based on enterprise data.


    Within this context, your mission in this role is to help our Integrated Supply Chain (ISC) teams to achieve their Digital ambitions. You lead an ISC Value Domain team consisting of solution architects and project and service delivery managers, and you draw on an ecosystem of preferred vendors including developers, testers, and system/cloud administrators.


    Is this a challenge that matches your profile as a creative, results focused, and inspirational (Digital) leader? Can you demonstrate experience of acting as the interface between highly demanding business units and the teams delivering and maintaining digital solutions? Have you successfully managed teams tasked with delivering and operating digital solutions while driving a culture of open feedback and innovation? Above all, can you make a real difference within our dynamic, multinational and multicultural business environment?


    If you offer all this and more, we invite you to apply for the position of


    Value Domain Manager Integrated Supply Chain


    The role and its responsibilities
    This important role is based at our Global Center in Amsterdam, the Netherlands. Your core task is to assume end-to-end responsibility for the development and operation of solutions designed to optimize the customer experience (CX) for Digital ISC processes.


    Thus you support business teams with expertise on the development and operation of systems for IoT, data insights, and facilitated learning. You manage solution demand and forecast, manage the project portfolio, and provide guidance on project execution.


    In order to achieve this you lead a business driven, stable, and multi-disciplinary ISC Value Domain team that realizes projects and takes end-to-end ownership of the applications it realizes. The team works closely with the product owner from the business side, and with developers and operations teams in a DevOps way of working. The team is responsible for incidents and changes while the application is in DevOps mode. The team is supported by other IM roles, and by Information Architects, Security officers and integration architects.


    Within this process you manage the expectations of the business teams and define the criteria for success, including challenging but realizable scope, timelines and budgets. You also signal potential roadblocks and play an active role in steering committees.


    In addition you support the business teams with Digital business innovation, and you drive a Digital culture at all times as you work closely with the wider ISC business teams at headoffice an in the business units, third party ecosystem, and other Digital teams (R&DI etc).


    You optimize the (internal and external) customer experience for ISC digital initiatives, manage knowledge and expertise of ISC Digital solutions, and ensure adherence to guidelines and best practices. You also help define the ISC Digital Technology strategy, deliver the strategic ISC Digital portfolio and initiate Digital innovations.


    All of this requires the skills of a knowledgeable, accessible, and committed individual who can thrive in a multi-disciplinary and (partly) agile environment.
    You should know to balance clear accountability with the flexibility that enables you to act as a designer, consultant, expert, teacher, leader, or doer as the situation demands.


    Candidate profile
    To apply for this position you must possess all the following attributes:
    - University degree in a subject such as Business Administration or Engineering, and a keen interest in digital technology;
    - 10+ years of relevant experience in a similar role, ideally within a matrix organization similar to AkzoNobel;
    - Demonstrable experience with various project methodologies (waterfall, agile and an understanding of when to apply which);
    - Committed Market/Customer orientation;
    - Able and willing to operate at a strategic/tactical level as well as an operational level;
    - Good communication and interpersonal leadership skills including fluent English.


    Apply here: https://express.candarine.com/…/url/forward/43df234320cd

    Introduction


    The ASML Software Graduate Program is a fantastic opportunity to kick-start your software career. Join us as a graduate and your first job will be in one of the most advanced software companies in the world, preparing you for a bright future!


    Job Mission


    ASML is leading in the worldwide development, production and sales of high end lithography systems for the semiconductor industry.


    We make machines that make chips; the hearts of the devices that keep us informed, entertained and safe; that improve our quality of life and help to tackle the world’s toughest problems. We build some of the most amazing machines that you will ever see, and the software to run them.


    At ASML, software engineers work in three different software expertise fields. Next to the embedded software that controls our machines, we also build pure software products – based on sophisticated simulations of our lithography systems – that help our customers to optimize chip designs for manufacturability. A third type of software, is the glue between different machines: taking in measurements, calculating the necessary corrections and feeding them back to the lithography system to keep its performance stable.


    Job Description


    Do you know how to program? Have you recently graduated or will you graduate in the upcoming months? Do you want to know and learn what working as a software engineer in a professional company is like?


    We have an offer you can’t refuse:


    [*] Start your ASML job with our Software Graduate Program, a 6.5 week training to prepare you for the first professional job in your career
    [*] ASML will invest in your technical skills and soft skills. Skills that will prove to be valuable for the rest of your life
    [*] You will work within a highly complex environment alongside with some of the world’s smartest engineers
    [*] You will be part of a class of 12 graduates from all over the world. You will collaborate closely together and who knows, maybe you’ll become friends for life!
    [*] The training will contain a combination of class room lectures and hands-on work in some of our projects.
    [*] The projects will enable you to experiment with the lessons learnt in a safe environment.



    What will you learn?


    You’ll join a class of 12 graduates to be trained in all aspects of the software development process. From requirements to delivery to the customer. Step by step you will be taken through the processes, templates and examples, to prepare you for your first project deliverable at ASML. Six and half weeks of full-time training, workshops and assignments.
    Next to this, you will be trained in Agile development methods, presentation techniques, cultural awareness, and personal effectiveness.


    Education


    You:
    [*] have just graduated or are in your final year of study for a Bachelor’s or Master’s degree (BSc/MSc)
    [*] have a technical field of study (such as Computer Science, Embedded Systems, Artificial Intelligence, Mathematics or similar)
    [*] you have a passion for programming. At ASML, we use traditional languages to build very complex software scripts: C, C++ or Python
    [*] preferably, you are familiar with the Agile way of working or are interested to learn how this works



    Context of the position

    Did you know that ASML is one of the few companies in the world that can offer true end-to-end experience to full-stack professionals? Be part of progress and join us!


    Apply here: https://express.candarine.com/…/url/forward/ebeb5c775e59

    We are looking for enthusiastic IT specialists to join various directorates at the EPO, Europe's second-largest international organisation.


    Apply now for IT specialist positions in Munich and The Hague!


    You will have one (or more) face-to-face interviews with us, to enable us to evaluate your professional expertise and language skills and also to give you an opportunity to find out more about the EPO and about working in its IT department.


    Each vacancy notice indicates the closing date for applications.


    Who can apply?


    IT specialists with a diploma of completed university studies at Master's level and sufficient language skills. For more details, see the "candidate profile" section in each vacancy notice.


    More information: https://express.candarine.com/…/url/forward/55c7c700f88b

    Bring your proven business process understanding and IT skills to a global IT audit function

    AkzoNobel is a Dutch multinational that offers a dynamic and stimulating international environment for an experienced (internal) IT auditor with many opportunities to further develop your career within our business. Are you enthusiastic and ambitious with the communication skills that enable you to work closely with management? This is your chance to discover every level of our organization and make a real difference.

    AkzoNobel is a leading global paints and coatings company and a major producer of specialty chemicals. Calling on centuries of expertise, we supply industries and consumers worldwide with innovative products and sustainable technologies designed to meet the growing demands of our fast-changing planet. Headquartered in Amsterdam, the Netherlands, we have approximately 48,000 people in around 80 countries, while our portfolio includes well-known brands such as Flexa, Sikkens, International and Eka. Consistently ranked as one of the leaders in the area of sustainability, we are committed to making life more liveable and our cities more human.

    Our Internal Audit (IA) Function employs around 50 auditors across 4 office locations worldwide. Within this structure, we operate an Internal IT Audit department of 13 people from our offices in Arnhem, the Netherlands. This department is responsible for performing IT audits activities globally. These activities range from reviews of IT General Controls, QA reviews on projects and business process reviews (application controls, SoD assessments and data analytics).

    To assist this process, we currently seek an expert and experienced

    Senior Internal Auditor - IT

    This is a demanding role for a skilled professional able to support the Internal Audit’s overall role while leading small teams of IT auditors.

    This involves providing assurance to auditees across our business units worldwide that their systems of internal controls are adequately designed and operating effectively.

    The Audit function also identifies, and recommends on, opportunities for improving the existing systems of internal controls, endorses best practice solutions, and develops and prepares (financial and information management) staff for future management roles.

    You will be working for a multinational and multicultural organization that is committed to your personal and professional development.

    Principal objectives and accountabilities

    As Senior Internal IT Auditor, you plan and perform complicated IT audits under supervision. You also plan and perform less complicated IT audits under remote supervision and act as the coordinating lead auditor for assigned audits.

    You prepare (combined) audit reports and take responsibility for quality compliant IT audit files.
    40-45% of your time will be spent outside the office and will include international travel and weekends. Our audit engagement are typically planned for maximum of two weeks on site and are scheduled well in advance.

    You report to the Internal Audit Manager, IT Arnhem office.


    Job requirements / Candidate profile
    To apply for this position you should meet the following requirements:


    • You have a university degree, preferably in Business or Computer Science, as well as an advanced degree of professional certification such as RE, CISA, CIA or RO;
    • A minimum of four years experience in public accounting and/or in a large internal audit function;
    • You also have experience of IT systems analysis and integrated audits. Candidates with SAP (and application control, authorizations and security) knowledge are strongly preferred;
    • You have proven knowledge of operating, network and enterprise systems, along with the ability to evaluate the technical aspects, requirements and control of information systems;
    • You possess the ability to work independently and with limited supervision. You are also organized, sensitive to deadlines and budget restraints, and able to distinguish between the essential and non-essential;
    • You are able to recognize situations that warrant attention and develop practical solutions.
    You must be fluent in English. Candidates who can also speak additional languages, especially Mandarin or any (West-)European language, are preferred;
    • You can participate in team or project activities and bring to them dialogue, facilitation, feedback, clarification, meeting skills and related communication techniques. Good report writing skills are important.

    Application details
    For further information, please contact Ariane Kräutner, Talent Resourcing Partner, +31 (0)88-010 6789, option 2. Only online applications will be accepted, please go to http://www.akzonobel.nl/careers, 160008WH, or use the ‘apply’ link.


    Apply here: https://express.candarine.com/…/url/forward/f931ef993ee0

    Onze organisatie
    Essent is onderdeel van innogy SE. Een leidend Europees energiebedrijf. Onze ambitie is om bestaande en nieuwe klanten, innovatieve en duurzame producten aan te bieden die hen helpen om efficiënter met energie om te gaan en hun kwaliteit van leven en werken te verhogen. Werken bij Essent betekent volop kansen om jezelf te ontwikkelen in een uitdagende internationale omgeving waar iedereen zichzelf kan zijn.


    Jouw functie
    Als Senior Marketing Analyst werk je vanuit onze Formule-organisatie en maak je deel uit van het team Research, Analytics, Database Marketing & Reporting (14 FTE, een nieuwe succesvolle combinatie van zeer gedreven fact based analisten) en rapporteer je rechtstreeks aan de manager van het team. Ambitie van de afdeling is om toegevoegde waarde te creeren voor onze klanten en voor ons door het drijven van fact based marketing & campaigning. Daarvoor wordt binnen het team informatie over de markt, concurrentie en klanten samengebracht om de fact based capabilities van Essent verder te versterken. Om de waarde van de (interactie met) de prospect- en klantenbase te maximaliseren en een 'single source of truth' op prospects en klanten te waarborgen ontwikkelen we kwantitatieve campagne-modellen, technieken en onderzoeksmethoden die klantbehoeften in kaart brengen en klantgedrag voorspellen en beïnvloeden. Deze activeren we samen met onze collega's van Activation, Sales en Development in campaigns (zowel traditioneel als programmatic) via Database Marketing waarbij we vervolgens vanuit Reporting de performance monitoren.


    Dit is een mooi uitgangspunt waarmee jij als Senior Marketing Analyst kunt werken aan onder andere business cases, ROI-berekeningen, segmentatie en eventueel modellering. Daarnaast lever je een bijdrage aan de opzet en evaluatie van CLM plannen en campagnes voor acquisitie, retentie en development voor zowel commodity als non-commodity. Afhankelijk van context en persoonlijke competenties en ambitie kun je daarnaast aan de slag met het ontwikkelen van kwantitatieve modellen, technieken en onderzoeksmethoden (customer profiling en predictive modelling). De uitdaging voor 2017 ligt in het verder ontwikkelen en activeren van onze intelligence in zowel traditionele campagnes als Programmatic Marketing.
    Binnen ons team is ruimte ontstaan voor een Senior Marketing Analyst met initiatief, ondernemerschap en een sterk analytisch vermogen die zich zal richten op:
    - het zorgen dat je goed aangesloten bent bij je interne klanten, collega-analysten en de relevante
    business-afdelingen.
    - het zelfstandig en in teamverband initiëren, opzetten, coördineren en presenteren van analyses.
    - het vertalen van analyseresultaten naar gerichte en concrete adviezen en het op weg helpen van je
    interne klanten om hun initiatieven succesvol gerealiseerd te krijgen.
    - het spelen van een voortrekkersrol bij Customer Insight Activation; projecten waar je in
    samenwerking met je interne opdrachtgevers komt tot insights en business verbeteringen.
    - het begeleiden en challengen van analysten met als doel het borgen van kwaliteit en het ontwikkelen van het vakgebied.


    Jouw profiel
    Om in aanmerking te komen voor de rol van Senior Marketing Analyst moet je wel wat in huis hebben, zoals:
    - Je hebt een afgeronde WO opleiding
    - Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur ook een corporate omgeving
    - Je hebt ervaring met SQL, TOAD en SAS (Enterprise Guide & Miner, Visual Analytics)
    - Je hebt een sterk analytisch denkvermogen en bent sociaal vaardig en communicatief sterk
    - Je bent empatisch en bezit overtuigingskracht en weet goed om te gaan met wisselende belangen en
    gevoeligheden
    - Je bent een teamspeler, gericht op samenwerking en verbinding
    - Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar


    Ons aanbod
    We vragen veel en geven ook veel terug! Essent is een uitstekende werkgever met een prima arbeidsvoorwaardenpakket en uitdagende ontwikkelmogelijkheden. Wij bieden:
    - Een baan bij een succesvol en leidend Europees energiebedrijf dat altijd in beweging is. Stilstaan is geen optie!
    - Een prima arbeidsvoorwaardenpakket en salaris (Hay 16), tussen de € 3.816 en € 5.450 bruto per maand o.b.v. 40 uur exclusief vakantiegeld. Daarnaast bieden wij o.a. 30 vakantiedagen en een aantrekkelijke bonus van 10% .
    - Een inspirerende kantooromgeving op een toplocatie in Den Bosch. Daarnaast is er bij Essent een andere manier van werken! Dankzij @nders werken kun je namelijk tijd- en plaats onafhankelijk werken, waardoor je zowel thuis als op kantoor alle faciliteiten hebt om je werk goed te kunnen doen.
    - En last but not least: een breed scala aan ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Want Essent staat niet stil, maar jij ook niet.


    Solliciteer: https://express.candarine.com/…/url/forward/1552d1caa822

    YOUR JOB
    As the Team Leader ERP Application Management, you will be responsible for the team that manages and modifies the ERP (IFS) and planning (Oracle Primavera) applications, as well as the CRM system (Oracle CRM). Within this role, you will manage a team of up to 18 professionals, while overseeing the technical content and mediating where necessary. The primary objective of the team is to connect business processes and information flows into the application, and underlying data and infrastructure.


    Further targets for the team include guiding optimisation projects to extend the use of, and improve applications. Your team will make changes in accordance with the change management process, and resolve incidents in line with the incident management process. For more significant changes, you will project manage. In addition, your team will be responsible for installing and testing new releases. You will work closely with your immediate colleagues within the IHC IT organisation, as well as (internal) customers and suppliers. Your playing field is an international technical organisation with a great dynamism in which the specified applications play a crucial role. As Team Leader ERP Application Management, you will be responsible for the following:


    • ensuring the accessibility of applications in accordance with the SLA;
    • connecting the applications for the business of IHC;
    • providing direction and guidance to the Applications Management ERP;
    • progressing the team;
    • offering a vision with regards to the application landscape and its connection with the enterprise architecture;
    • implementing service management processes;
    • ensuring excellent communication with customers and suppliers.


    Your key performance indicators will be as follows:
    • the quality and quantity of the team’s output;
    • communications with customers, the team within Group IT and suppliers;
    • the unique design of the application landscape;
    • implementation and organisation of all processes associated with an IT organisation.


    YOUR PROFILE
    To be eligible for the role of Team Leader ERP Application Management, you must have the following profile:


    • higher vocational education (bachelor) or academic higher education (master) degree, preferably in business informatics or equivalent;
    • at least five years’ experience in a similar position and demonstrable knowledge and experience of leading teams within an international organisation;
    • knowledge and experience in managing complex application environments in large and international settings;
    • experience in application architecture and the connection to the enterprise architecture;
    • knowledge of IFS and/or Oracle Primavera is advantageous;
    • familiarity with ITIL and ASL principles;
    • knowledge and experience with requirement and test management (V-model) and Prince 2;
    • strong communication skills, and an excellent grasp of Dutch and English, both written and verbal;
    • excellent problem-solving skills, with a high degree of creativity and flexibility
    only candidates with valid EU work visa will be considered as viable candidates;
    • an online assessment and screening are part of the recruitment process.


    OUR OFFER
    Royal IHC offers you as Team Leader ERP Application Management a challenging full time job within a successful and dynamic company with a reputation for being a worldwide leader in technological innovation. In addition, we offer you a competitive salary, professional development opportunities, travel allowance, profit share, pension allowance, training courses and at least 40 days of leave per year.


    OUR ORGANISATION
    Royal IHC (IHC) is global market leader in the construction of specialised ships for wet mining and dredging activities, and an important player in the field of complex custom-built offshore ships. However, we do not stop there. For every ship, we also develop advanced equipment that is integrated seamlessly. In addition, we offer life-cycle support to our customers, which is available worldwide and for the lifetime of our products. If you look at our customer base, you will find prominent dredging companies, oil and gas conglomerates, offshore contractors and national governments. With offices worldwide, IHC has an international orientation. Today we have 3,000 colleagues working in various locations across The Netherlands and overseas. For more information about IHC please check: http://www.royalihc.com.


    APPLY HERE: https://express.candarine.com/…/url/forward/35cb2a684054

    Hoe ziet een werkdag van een Lead Business Process Analyst er uit?
    In deze functie speel jij een belangrijke rol in onze complexe (internationale) projecten. Jij bent degene die de projecten leidt en zowel de organisatie als de medewerkers daarin meeneemt en stuurt. Scrum staat centraal in hoe wij onze projecten aansturen. B&S International is een handels- en distributiebedrijf met een diversiteit aan systemen voor onze verschillende bedrijven, verkoop- en inkoopactiviteiten, logistieke activiteiten, maar denk ook aan systemen als: ERP, Warehouse Management, CRM, Business Intelligence en Product Informatie Management.


    Dat klinkt als gesneden koek. Maar, we hebben het hier over diverse manieren van verkopen vanuit: Wholesale, Retail en Trading met alle specifieke kenmerken en dit in meer dan 65 verschillende productmarktcombinaties. De douaneregel- en wetgeving waar wij mee te maken hebben, maakt het nog complexer. Ga jij de uitdaging aan?


    You change everything
    Recentelijk zijn we gestart met het vervangen van onze corporate IT legacy door een geheel nieuwe ERP en WMS platform en daar zijn nieuwe collega’s hard voor nodig. De organisatie groeit hard mee, hierdoor staan ons meerdere uitdagingen te wachten. IT staat prominent op de agenda binnen onze organisatie.


    Vanuit de technische en bedrijfskundige inhoud en jouw natuurlijk leiderschap weet jij mensen te overtuigen en mee te nemen. Je gaat in gesprek met onze business en weet processen snel in kaart te brengen. Inhoudelijk kan jij het voortouw nemen qua technische functionaliteiten van ERP pakketten. Met jouw analytische vaardigheden weet jij de mogelijkheden en valkuilen in kaart te brengen en de implementatie hier op te sturen. In deze rol deel je jouw kennis en ervaring met jouw collega’s. Hierdoor komen jullie tot het beste resultaat, iedere keer weer.


    Dit ben jij
    Je bent organisatorisch en communicatief sterk. Je bent een teamplayer die mensen mee weet te krijgen en begrijpt de technische kant van applicaties. Hierdoor kun jij de behoeftes vanuit de business snel vertalen naar een passende IT oplossing. Daarnaast heb je ervaring met: analyses, ontwerpen, en modelleren, maar je bent nog beter in het aansturen en leiden van projecten. Je hebt een klantgerichte houding en handelswijze en bent er klaar voor om dit in te zetten binnen B&S International.


    Ons aanbod

    • Werken met de nieuwste cutting-edge technology.
    • Onderdeel worden van een team met IT professionals die continu hun kennis en ervaringen met elkaar delen.
    • De mogelijkheid om verschillende cursussen te volgen zoals EXIN Agile Scrum Foundation.
    • Een werkomgeving met diversiteit, vrijheid en zelfstandigheid.
    • Bonussen gekoppeld aan jouw performance en een opleidingstraject afgestemd op jouw vakgebied.
    • Toegang tot ons eigen fitnesscentrum en gezellige bedrijfsborrels en –feesten.
    • Uiteraard een goed salaris.


    Een opsomming van jouw CV als Lead Business Proces Analyst

    • Jij bezit een IT of bedrijfskundige opleiding op HBO/WO niveau.
    • Jij hebt 3 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare positie.
    • Jij hebt aantoonbare ervaring met project management en specifiek met software implementatie projecten.
    • Jij hebt ervaring met diverse applicaties/technologieën zoals: ERP, CRM, BI, PIM, WMS.
    • Jij bent sterk in Nederlands en Engels in woord en geschrift.
    • Jij bent een echte teamplayer en kunt mensen makkelijk mee krijgen.


    IT Department & B&S International
    De IT organisatie op holding niveau bestaat uit circa 60 collega’s en is groeiend. Met het totale team draag jij zorg voor: 2.000 gebruikers, 750 werkplekken, 10 Distributie Centers en zo’n 75 verkooppunten verspreid over meerdere divisies en landen. Dit binnen een totale organisatie van 1300 medewerkers en een omzet van €1,5 miljard. De IT is bij B&S een cruciale voorwaarde voor de verdere groei van de onderneming. IT heeft mede daardoor de strategie om op het snijvlak van Trade en Technology een van de meest toonaangevende organisaties te zijn. Centraal in deze IT strategie staat de focus om de business, klanten en leveranciers te voorzien van de modernste technologieën. Dit vraagt om ambitieuze en getalenteerde IT-ers die de taal van de business spreken.


    Solliciteer: https://express.candarine.com/…/url/forward/41ede3405eed

    A strategic and high profile role for a visionary data professional within a leading global organization


    AkzoNobel’s business area Decorative Paints (DP) adds color to people’s lives with a full range of interior and exterior decoration and protection products for the trade and consumer markets worldwide.


    Due to the increasing importance and impact of data for our business, we are strengthening our capacity to interpret and deploy data in the most effective way possible. As such, this role is an outstanding opportunity for strong potentials to grow towards a leadership profile in a highly visible function. In doing so you will help to shape the team’s long-term strategy as it responds organizationally and operationally to fast changing business needs. You will also be working in one of the most fun and forward thinking teams within AkzoNobel.


    Is this a challenge that matches your skills and ambitions as an analytical change manager and team/project leader, bursting with people skills and motivation and ready to challenge the status quo? Do you have experience with master data and excellent understanding of its importance for and impact on the business? Are you an internationally experienced communicator with a passion for master data quality and a powerful eye for detail? Above all, can you make a real difference within our dynamic, multinational and multicultural business environment?


    If you offer all this and more we invite you to apply for the role of


    Lead Data Principal


    The role and its responsibilities


    Based at our site in Sassenheim, the Netherlands, your core role is to assume overall accountability for the successful execution of the data management strategy across the AkzoNobel DP business area, in alignment with the corporate GMDM program.


    You work closely with the AkzoNobel GMDM team, the DMRA (Data Management, Reporting & Analytics) Ops team and the Reporting & Analytics team on all matters regarding data quality, the SAP MDG program and other general MDM topics.


    Further, you maintain close relationships with regional data managers outside of EMEA, local master data coordinators, GPOs and data owners. Other important stakeholders are the wider SAP, BI and Microsoft AX user community and the corporate IT department.


    As a member of the DMRA MT you are involved in defining and driving the execution of the data management strategy, and you lead the group of data principals in the DMRA team. The team consists of young high potentials, supported by interns, and is responsible for translating business requirements into solutions across all elements of our data management framework. The team also defines and rolls out various data quality improvement projects and is the business lead for the global roll out of SAP MDG.


    You also lead the team’s continuous improvement methodology, and you are responsible for the definition and execution of the SAP MDG program, in close cooperation with the relevant IM owner. You are also project lead for relevant data quality improvement projects.


    All of this requires you to manage a complex stakeholder landscape and to work in close cooperation with the BU data managers, the data process coaches, and IT staff.


    Finally, you perform inspirational and empathetic people management for all direct reports and the further management of the needs and set up of the overall team.


    Candidate profile

    To apply for this position you must possess the following attributes:
    • Master’s degree or equivalent through experience, and 5-10 years of experience in consultancy at one of the Big4;
    • In-depth knowledge of data maintenance processes, data models and data governance, with experience in MDM projects an advantage;
    • Experience with Procurement, Manufacturing or Supply Chain business processes and reporting is preferred;
    • Powerful user of Microsoft Excel, Visio and Powerpoint, and knowledge of SAP;
    • Able to act as sparring partner of the department lead and the other MT members;
    • Fluent written and spoken English, and willing to travel globally.


    Application details
    For further information, please contact Ariane Kräutner, Talent Resourcing Partner, tel. +31 (0)88-010 6789, option 2. Only online applications will be accepted, please go to http://www.akzonobel.nl/careers, reference 1700006S or use the 'Apply' button.


    Apply: https://express.candarine.com/…/url/forward/941167745da0

    Waarom bij Axians?


    Studeer je af in februari 2017 of ben je net afgestudeerd en zoek je een mix van werken en leren?


    Ben jij een Young Professional of starter met een afgeronde ICT opleiding, die zijn mogelijkheden optimaal wil benutten en zich verder wil ontwikkelen zowel persoonlijk als in de wereld van Microsoft Dynamics? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je neemt deel aan een uniek en uitdagend, anderhalf jaar durend traineeprogramma binnen Axians. Deze bestaat uit een mix van werken, leren, persoonlijke ontwikkeling en heel belangrijk FUN. Binnen een business unit gevestigd in Zaltbommel vertalen wij bedrijfsprocessen naar standaard oplossingen in Microsoft Dynamics NAV. Deze ERP-oplossing wordt succesvol gebruikt door bedrijven voor hun administratie, verkoop, marketing, logistiek en productie. Aanvullend heeft Axians met I-Make en I-Fresh branchegerichte functionaliteit toegevoegd voor de maakindustrie en AGF. NAV is voor ons een belangrijk speerpunt waarin wij jaar op jaar groeien. Spreekt dit jou aan, dan wordt je in ons traineeprogramma van Young Professional opgeleid tot NAV Consultant! Een job met veel toekomstperspectief.


    Wat je doet?
    Je start met een leuk en druk programma. In het programma zit het leren werken met Microsoft Dynamics NAV. Je werkt mee in verschillende projecten. Inhoudelijk kan dit heel verschillend zijn. Je gaat stap voor stap leren om NAV samen met onze brancheoplossing te implementeren volgens de wensen en eisen van de klanten passend bij hun specifieke bedrijfsprocessen. Je doet dit op basis van onze standaard implementatieaanpak. Je verzorgt het complete scala van probleemanalyse en definitie, ontwerp, afstemming, testen en nazorg in nauw overleg met de klant en het projectteam. De uitdaging is ervoor te zorgen dat onze standaard software maximaal aansluit op de klanteisen. Als de standaard software niet voldoet, beschrijf je in een functioneel ontwerp hoe onze ’software moet worden uitgebreid of welk maatwerk moet worden gerealiseerd voor de klant. Daarnaast ga je hard aan het werk met de ontwikkeling van de vakinhoudelijke competenties en je persoonlijke ontwikkeling. Hierbij kiezen wij voor een actieve trainingsaanpak. Persoonlijke aandacht en verleiden tot ander gedrag gaan hierin gelijk op met confrontaties en eerlijke feedback. Een aantal boeiende onderwerpen uit de training zijn: communicatie, klantgerichtheid, samenwerken, resultaatgerichtheid, betrouwbaarheid en kwaliteitsgerichtheid.


    In het tweede deel verdiep je je verder in het door jouw gekozen vakgebied en werken we door aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Gedurende het programma word je begeleid door een vakinhoudelijke coach en werk je samen met jouw collega professionals aan projecten. Na afloop kijken we samen met jou naar de mogelijkheden en functies binnen het eigen werkgebied. Je leert de cultuur van de organisatie goed kennen en je leert ook alles over de bedrijfsprocessen van onze klanten.


    Wat vragen wij van jou?
    Je bent starter op de arbeidsmarkt of hebt reeds één jaar werkervaring. Je bent ambitieus, hebt passie voor ICT, staat stevig in je schoenen en bent niet bang om in het diepe te springen. Daarnaast heb je een goed analytisch vermogen en de instelling en bereidheid om je de komende jaren te ontwikkelen in een uitdagend en snel ontwikkelend vakgebied. Je voldoet minimaal aan de volgende criteria:
    HBO- of WO opleiding.
    Ervaring in je studie met bedrijfsprocessen vanuit zakelijk en menselijk perspectief.
    Analytisch vermogen en een teamspeler.
    Goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn.
    Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
    Geldig rijbewijs


    Wat bieden wij jou?
    Als trainee in het Young Professional programma krijg je een marktconform salaris, laptop, smartphone en een auto van de zaak. Na een positieve beoordeling van je CV nodigen we je graag uit voor het Young Professional selectie traject en krijg je uitgebreid informatie over Axians en het programma. Daarnaast maken we een analyse van jouw persoonlijke kwaliteiten en heb je een uitgebreide serie gesprekken. Sluiten we de dag goed af, dan bieden we je graag een contract aan.


    Wat als ik deze baan graag wil?
    Ben jij de Young Professional Microsoft Dynamics NAV Consultant waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om via de ''Solliciteer'' button te solliciteren. Of wil je graag meer informatie? Neem dan contact.


    Solliciteer: https://express.candarine.com/…/url/forward/a91cd725bf05