Posts by Mad Dog

    Goede dag beste leden van ictscripters.


    Ik ben sinds kort weer begonnen met php / mysqli enzo en ben met een rpg game begonnen maar dan gewoon zoals de meeste wel kennen als tekstbased. Maar nu weet ik me god niet hoe ik een goed battle systeem kan maken ik weet dat er in een pokemon source zon soort battle systeem zit maar ik weet dus niet hoe die in elkaar zit heeft iemand een soort battle systeem met verschillende aanvallen die ik door kan nemen en helemaal kan omzetten tot iets van me zelf aangezien ik op google er ook nie echt veel wijzer van word



    M.V.G
    Michael

    Ik ben dus bezig met een linkermuisknop menu maar hij blijkt op een of andere manier niet te werken
    als ik de volgende code in een 2 verander dan werkt het wel gewoon voor de rechtermuisknop maar ik wil het graag in de linkermuisknop iemand enig idee waar de fout zit?

    Code
    if(e.button == "1"){



    Code
    (function($){    jQuery.fn.vscontext = function(options){        var defaults = {            menuBlock: null,            offsetX : 8,            offsetY : 8,            speed : 'slow'        };        var options = $.extend(defaults, options);        var menu_item = '.' + options.menuBlock;        return this.each(function(){            	$(this).bind("contextmenu",function(e){				return false;		});            	$(this).mousedown(function(e){                        var offsetX = e.pageX  + options.offsetX;                        var offsetY = e.pageY + options.offsetY;			if(e.button == "1"){                                                        $(menu_item).show(options.speed);                            $(menu_item).css('display','block');                            $(menu_item).css('top',offsetY);                            $(menu_item).css('left',offsetX);			}else {                            $(menu_item).hide(options.speed);                        }		});                $(menu_item).hover(function(){}, function(){$(menu_item).hide(options.speed);})                        });    };})(jQuery);