Posts by J.Rijdes

Hallo,

Ik heb op mijn crime een mini profiel.
    Maar dit refresht pas als je op F5 drukt.

Hoe kan ik dit automatisch om de 5 seconden laten refreshen?

Dat het up-to-date blijft?

Gr.

---Update---

PHP
    <head>
    <meta http-equiv="refresh" content="5">
    </head>

Ik heb nu dit in het script van het miniprofiel staan.
    Maar dan refresht die niet alleen het mini profiel, maar de hele index . dus om de 5 seconden gaat die naar de homepage...

KAn iemand helpen?

Gewoon tussen je <body> tags doen ;)

Hooii !!

Ik heb 2 vraagjes.

Hoe kan ik eurobellen als belsysteem gebruiken bij de banditi source?

&

Zijn er misschien gratis banditi outgames vrijgegeven?

Mvg,

Kurene

Het wil nog niet lukken

Heb iframe nu:

PHP
    <iframe src="index.php" name="mainFrame" width=620 height=100% frameborder=0 class="style1"></iframe>

En menu:

PHP
    <tr><td height=23 align=left BACKGROUND="images/topic.gif" bgcolor=#202d31><center><b>
    				Blusvoertuigen</b></center></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="862.php" target="mainFrame">862 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="863.php" target="mainFrame">863 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="873.php" target="mainFrame">873 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="867.php" target="mainFrame">867 Milieuvoertuig</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="879.php" target="mainFrame">879 OVDvoertuig</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="887.php" target="mainFrame">887 Busje personeel</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="888.php" target="mainFrame">888 HVvoertuig</a></td></tr><br />
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="index.php" target="mainFrame">Preventievoertuig</a></td></tr>

Maar hij iframed het nog niet.

Jeroen ,

Ik heb geen index?balbla