Mening fansite

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• DirkZz wrote:

Ik zou voor het lettertype van je titels een iets leesbaarder lettertype kiezen.

Hier werk ik nu aan.
      De content waar het de bezoeker om te doen is wordt door de header, en de ruimte daarboven wel heel erg ver naar beneden geschoven, 33% van je pagina wordt eigenlijk gevuld met alleen een menu als interessante content.

De headerafbeelding wordt verkleind. Ik zoek nu uit hoe ik dit kan aanpassen. Ik vind de instelling niet snel terug...
      Op de homepage staan hieronder ook nog eens 3 grote blokken waarbij niet direct duidelijk is dat er doorgeklikt kan worden naar iets

Die 3 blokken zijn verwijderd.
      De plaatjes die in sommige menu's gebruikt worden zijn niet klikbaar

In de menu (bovenaan) is het neit de bedoeling dat deze klikbaar zijn. Er zit geen link achter.
      Veel dode links overal

Dat komt omdat de gehele website nog niet geüpload is. Een deel ervan is of nog niet klaar, of nog niet geüpload.

Ondertussen zijn er al heel wat pagina's verder afgewerkt en verbeterd. Maar omdat ik op vakantie ben, en mijn computer in onderhoud is, zit ik op een pc die niet van mij is en heb ik de originele bestanden niet die ik nodig heb om te uploaden. Nog even geduld voor mijn 'meer afgewerkte' versie :D