Leuke scripts

  • Ik ben met een nieuwe site bezig waar ik onder andere leuke handige script in de massa verkoop ga gooie tips en artikelen ga schrijven over hoe je een site het beste kunt opstarten e.d. en, layouts ect ga verkopen.


    Nu ben ik opzoek naar leuke scripts die handig zijn voor beginners en, ook leuk voor gevorderde webmasters, geen criminals! dus als jullie iets hebben laat het weten en ik koop het van je voor een leuk prijsje.


    ( kom niet aan met troep dat gratis valt te halen want daar heb ik niets aan )

  • Ik heb wellicht nog wel wat scripties liggen thuis.
    Ik moet ze alleen dan even opzoeken voor je zodat ik weer weet wat allemaal.


    Zowiezo heb ik een foto systeem voor school moeten maken die ik nu niet meer gebruik. Je voegt categorie toe en aan die categorie voeg je ook fotos toe.


    En zo heb ik nog een paar van die handige scripts.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ja dat lijkt me wel wat, hoor wel als je er aan uit bent wat je allemaal hebt dan kunnen we dat in eens allemaal regelen.


    ( nog even voor de mensen die iets willen aanbieden: het gaat in de massa verkoop dus scripts die je zelf hebt aangekocht op licentie basis heb ik ook niets aan )

  • Ik kijk nu wel even op mijn pc.
    Zit op school maar zit ook in contact met me pc;)
    Dus ik laat wel wat horen voor je.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!