RapidShare €1

  • Beste mede-leden,


    Ik verkoop een RapidShare Premium Account voor €1,- PayPal!


    Het account is geldig tot:
    9 Juni 2009


    Normaal is het per maand 5 euro maar ik doe er weinig tot niks mee dus..


    Kopen?


    Stuur 1 euro PayPal naar:
    [email protected]


    Vermeld daarbij jouw naam op CP en je e-mailadres. Dan zal ik het account daar heen sturen.


    Hij wordt maximaal 5 keer verkocht omdat als er meer dan 9 opgaan hij automatisch gelockd wordt.


    Groetjes,
    Jesse

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zie, Persoon A,B,C,D en E hebben geld betaald, en het account ontvangen.
    Als persoon F nu ook nog eens betaalt, de 6e persoon dus, krijgt hij dit account niet.
    Krijgt hij het geld dan terug, of is het gewoon 'weg'?

  • Ja, hij of zij krijgt gewoon zijn/haar geld terug. Voortaan dit soort vragen per PM.


    Edit by Killingdevil:
    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar mini-modden is niet helemaal de bedoeling. Gelieve daar een beetje op te letten.

  • Dit zou ik dus niet doen als ik een van jullie was. Dit account kan ook al van een forum komen waar ze gekraakte accounts al op weggeven waar ik vroeger ook op zat. Ik heb zovaak gemerkt dat mensen (laten we ze in dit geval noobs noemen) het wachtwoord wijzigen o.i.d.

  • Volgens mij is accounts verkopen illegaal, en zeker wanneer er meerdere personen voor moeten gaan betalen, verder zou ik dit niet vertrouwen aangezien er iemand toch zomaar het wachtwoord wijzigt en ja wie moet je dan de schuld geven!


    Geef me 1 reden waarom ik dit topic nog open moet houden ?(via PM!)

  • Als je verstand van RapidShare hebt weet je dat zij het wachtwoord niet kunnen veranderen. Ik gebruik dat account niet en ik doe er niks mee. Voor degene die screenshots willen van het gebruik krijgen het.


    Ik heb er een security lock op staan. Nu kan IK alleen het wachtwoord veranderen.


    Tevens al 1 keer verkocht ;).


    Ik zie nergens in de disclaimer van RapidShare staan dat dit tegen hun regels is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!