Sloosmedia Projecten

  • [offtopic]Hé grappig. Eindelijk een topic dat me aanspreekt hier op dit fantastische forum :p[/offtopic]


    Geldt dit ook voor projecten die nog in omloop zijn? In dat geval heb ik een leuke criminalsgame voor je lijstje! In principe ben ik niet van plan dit systeem meteen met volledige rechten te verkopen, maar voor een enkele licentie wil ik een uitzondering maken.
    Het gaat hier om een uitgebreide criminals met talloze leuke, unieke in-game mogelijkheden die de speler aan je spel hechten. Een kleine greep uit dit interactieve systeem omvat onder andere:
    * Een uitgebreid, en uniek gevechtssysteem, waarbij een speler op basis van strategie dient te winnen, en niet op basis van dom geluk.
    * Een item-systeem. Voor bepaalde acties zul je zogenaamde 'items' moeten verzamelen, en dat is niet altijd makkelijk!
    * Homepage stickers die je op je profiel kunt 'plakken'. Stickers kun je alleen kopen met credits die gekocht kunnen worden via de telefoon, SMS of iDEAL.
    * Uitgebreid vriend-vijanden systeem. Voor bepaalde missies, auto's, misdaden, enzovoort heb je vrienden nodig. Open 'slots' voor vrienden kosten echter credits.
    * Mochten er hoge verwachtingen van dit project komen, dan ben ik van plan te investeren in flash designers die behendigheids-minigames kunnen ontwerpen voor dingen als bijvoorbeeld het plegen van misdaden. Dit is niet zeker!


    Meer ben ik niet bereid hier openlijk op het forum vrij te geven, maar ik neem aan dat je al een beetje overtuigd bent van de kwaliteit van het spel. Als klap op de vuurpijl wordt er overigens overzichtelijk gewerkt met een framework die het Model-View-Controller patroon hanteert: Zend Framework. Ook worden moderne technieken als AJAX en JQuery niet vergeten.


    Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me maar een privé berichtje. Dan kunnen we de prijs en deadline afspreken, of ondervinden dat we het toch maar afblazen :p Ik kan je echter garanderen dat je voor 1.000 euro nog niet klaar bent.


    Een licentie houdt in dat je:
    * Het systeem mag gebruiken op 1 door jou gekozen website. Deze kan aangepast worden, en meerdere domeinnamen vind ik prima, mits je kunt bewijzen dat het slechts op 1 server aanwezig is.
    * Auteursrechtelijk beschermd materiaal niet kunt doorverkopen
    * De lay-out zult moeten aanpassen (moet absoluut geen probleem zijn ;) )
    Waarschijnlijk zijn dit niet alle punten die aan bod komen, maar grotendeels wat ik naar de oppervlakte wil brengen.


    Ik hoor er nog wel van!


    PS: Ik hoop niet dat ik de heilige anti-criminals regel overtreden heb, maar aangezien er staat dat 'mooie en goede' systemen ook gekocht worden, plaats ik hier toch even een berichtje.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!