Niels is beheerder-af.

  • Hallo CriminalsPoint,


    Zoals jullie misschien hebben gemerkt (of niet), is Niels vanaf vandaag geen beheerder meer, maar gewoon lid.


    De rede hiervoor is een conflict tussen ons, waar ik informatie heb gekregen dat meneer exploits ed wou misbruiken doordat hij Beheerder was.


    Deze 'informatie' was zo serieus te nemen, dat ik mijn keus moest maken om CriminalsPoint beter te onderhouden.


    Ik wil nogmaals herhalen dat wij geen ruzie willen met mensen, en ook geen problemen. Maar soms moet je zulke keuzes maken omdat het anders fout kan gaan.


    Het is treurig, maar is niet anders.
    Groetjes,
    Het Team


    We zoeken geen nieuwe beheerder!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ah leuk dat dit ook overlegd word met ondergetekende. Ik wou laten zien wat de ernst van de situatie kon beteken voor de site. Ik heb sinds dag 1 al serieuze exploits verteld die echt te simpel waren om op te lossen maar dat deed je niet, omdat je gewoon met je hoofd bij andere zaken zit zoals dat gene wat je morgen moet doen. De keuzes die jij de laatste anderhalf maand hebt gemaakt zijn sowieso fout geweest aangezien je zo wisselend deed aangezien ik eerst de source moest nakijken en toen opeens niet meer. Waar ik eerst mede eigenaar van zou worden en toen opeens beheerder met als excuus dat we toch dezelfde dingen konden doen in het admin paneel.


    Fijn ook dat ik nu zwart gemaakt word terwijl ik in op de eerste plaats al die dingen van te voren gemeld heb. Ik weet niet waar jij naar toe wil maar hoe denk jij de site te beheren als jij als enigste in de FTP kan komen. Je gaf eerst al aan dat je minder op het Internet wou doen en meer aan je musical school. Hoe moeten in godsnaam dan fixes worden gedaan noch updates worden uitgevoerd.

  • Domme keuze.


    Niels was juist een crew-lid die de problemen wel zou kunnen oplossen. Hij heeft genoeg kennis om een groot deel van de bugs op te lossen binnen aanzienlijke tijd. Maar helaas heeft hij nooit genoeg rechten gekregen om dit te doen.


    Op dit moment zijn de mogelijkheden voor kwaadwillenden op CP oneindig. En als hier niet snel iets aan gebeurd, vrees ik dat dat er wel iemand komt om de mogelijkheden eens te laten zien.


    De bugs zijn niet onschadelijk, en beperken zich ook niet tot het hijacken van accounts. CP mag over een serieus probleem spreken, en V4 is gewoon veel te snel gereleased.

  • Dit conflict gaat inderdaad voor veel onheil zorgen. Zoals ik al heb vernomen zijn er een aantal mensen die ook al weg gaan omdat Niels weg gaat.
    Verder heeft Dominic ook niets besproken met de andere teamleden wat uiteraard niet verplicht is, maar dit had ik toch liever op voorhand geweten.


    Ik hoop dat als ik binnenkort terug kom (lees: Kleine afwezigheid) er een boel veranderd is aan CP want als dit zo doorgaat, wordt het niveau echt erg zielig...

  • Niels heeft altijd juist gehandeld naar mijn inzien, als hij volgens jou verkeerd handeld dus op een apparte manier geef dan ook hoe je het bedoelt.
    Want nu wijs je deze persoon af terwijl hij toch wel een stuk beter is dan de doorsnee gebruiker op cp.

  • Hoezo apart. Ik ben nog steeds direct en draai niet om het onderwerp heen. Jij bent misschien niet capabel genoeg om over een aantal dingen mee te praten dus begin je maar met offtopic reacties met daarin tekst wat niet niet thuis hoort in de topic.

  • Ik geef mijn persoonlijke mening altijd en, die mening was toevalig tegen de mening die U had en, daarom neemt U het gelijk persoonlijk op. En, dat vind ik niet kunnen vandaar dat ik je onder de maat vond/vind.

  • Niels weet ten minste waar hij over spreekt, en zijn mening klopt misschien niet altijd maar, jij lijkt hem voordurend af te breken, heb een beetje respect hiervoor, het is ook maar een mens!


    Ik loop hier nu niet Niels te verdedigen, maar vindt dat je hem ten onrechte beschuldigd. Ik heb de topics allemaal niet gevolgd maar zijn opmerkingen/meningen zijn meestal correct ook al komen ze soms wat hard over!


    offtopic:


    Als jij echt in Beerse woont, dan wonen wij zeer dicht bij elkaar .. ik ben van Vosselaar(viel me gewoon net op toen ik je profiel bekeek!).

  • Ik vind een beheerder die de mening van andere niet respecteerd geen goede beheerder, ik geef de eigenaar groot gelijk en, dat is niet omdat ik tegen Niels ben of iets dergelijks enige is dat hij eerst leden gaat verwijderen/verbannen die iets niet met opzet hebben gedaan en, daar na nog eens het woord van de eigenaar tegen gaat spreken ( Geeft de leden en, bezoekers van de website veel vertrouwen ) En, daar na nog eens iets gaat bedenken om de eigenaar een hak te zetten om zijn punt te bewijzen, vind dit echt zwaar kinderlijk gedrag en, sta daarom geheel achter de mening van de eigenaar.

  • Citaat

    Ik vind een beheerder die de mening van andere niet respecteerd geen goede beheerder, ik geef de eigenaar groot gelijk en, dat is niet omdat ik tegen Niels ben of iets dergelijks enige is dat hij eerst leden gaat verwijderen/verbannen die iets niet met opzet hebben gedaan en, daar na nog eens het woord van de eigenaar tegen gaat spreken ( Geeft de leden en, bezoekers van de website veel vertrouwen ) En, daar na nog eens iets gaat bedenken om de eigenaar een hak te zetten om zijn punt te bewijzen, vind dit echt zwaar kinderlijk gedrag en, sta daarom geheel achter de mening van de eigenaar.


    Ik ben het daar ook mee eens :p

  • Het is allemaal een beetje te rap gegaan. Je had de nieuwe CP een maandje in alpha moeten laten zodat alle grote beveiligingslekken eruit zijn. Zelf weet ik er hier ook een paar zitten zoals XSS waardoor gewoon de PHP-sessie kan worden gestolen en ik dus op welke account dan ook kan.


    Ik vindt het echt spijtig voor Niels.. Ik spreek hem nog wel eens op MSN.

  • Idd maar juist op zulke momenten weet je wat je aan je crew hebt, mensen die achter je rug om dingen gaan doen en, of dingen gaan doen waar de eigenaar niet achter staat dan ben je gewoon waardeloos in mijn ogen als crew lid.

  • Ik respecteer ieders mening, maar als de mening te ver gezocht is of gewoon ertoe leid om iemand anders zwak te maken, dan kun je dit respect vergeten.
    Hij is ouder dan jou, en dus zeker niet 'kinderlijk' , verder moedig je gewoon mensen aan om jou mening te steunen terwijl je niets van zijn achtergrond weet.


    Kijk wat hier gebeurt is ligt niet aan Niels zelf, maar aan mensen die iets verkeerd hebben gezegd waardoor Dominic de definitieve keuze heeft gemaakt om Niels uit de crew te schoppen.


    Ik geef Terrorsheep(Pim) ook gelijk!

  • Uhm release je zegt elke keer weer dat je niks tegen me hebt maar blijft het gewoon herhalen. Ik heb nooit leden verwijderd. Ik heb alleen Alex verbannen om het duidelijk te maken dat er niet de bedoeling was.


    Dit volgende stuk komt uit de algemene regels:

    Citaat

    Het (ongevraagd) "testen" of misbruiken van bugs wordt gezien als irritant en levert je dan ook een strafpunt of ban op.


    Zeg maar wat ik fout heb gedaan . Misschien moet je in een serie gaan spelen waar je allemaal roddels over iemand kan zeggen aangezien je het elke keer ook weer over "leden" hebt terwijl er maar 1 voor 10 minuten niet op kon. Je zinnen kloppen btw ook voor geen ene meter:

    Citaat


    daar na nog eens iets gaat bedenken om de eigenaar een hak te zetten om zijn punt te bewijzen


    Ik heb in de vorige versie al zo vaak herhaald dat het woord woord "hack" door de media ter schande is gebracht (mits je dat bedoeld met hak). Nee ik vind het niet kinderlijk, dit aangezien men die niet luisteren wil maar op de blaren moet zitten.

  • Ik weet idd niets van de achtergrond van Niels, maar zijn acties hier wijzen er wel op dat hij zich op het moment kinderlijk gedraagt omdat hij zijn zin niet krijgt. En, de leeftijd heeft niets met het karakter te maken en, daar buiten weet ook jij niet hoe oud ik ben.

  • Ik ken Niels nu ruim 2 jaar en in die jaren heb ik gezien wat hij allemaal kan, hij heeft mee veel aanradingen gedaan die ik heb gevolgd en waar ik nooit spijt van heb gekregen zoals werken met een frameword o.a.


    Niels zit heel veel in met deze community en doet er daar wel direct alles voor (zoals mensen verbannen) maar moet je begrijpen dat hij dit voor goed te doen doet.. Dit merk je niet direct maar als je even stilstaat en nadenkt weet je dat Niels verliefd is op deze community ;) Of niet Niels? :)

  • Ik zeg dat jullie het allebei gewoon langs mekaar zijn heengegaan hier waardoor de situatie helemaal fout is gelopen waar dat niet had gehoeven.


    Dominic is eigenaar en enige die aanpassingen kan brengen, maar hij heeft natuurlijk ook andere dingen behalve CP.
    Niels daarintegen wil zo snel mogelijk die exploits oplossen en ( zo zie ik het ) denkende dat dominic het ziet als, "boeiend", deze even de ernst op tafel zet.
    Mja, daar is dominic natuurlijk niet zo blij mee ( doet me denken aan zo'n vergadering van de VS, daar kwam ook ineens gozer binnen en liet zien dat het pentagon zo te hacken viel, die chagrijnige bekken had ik zoo graag willen zien ).


    Ik zou hier gewoon de situatie weer terugzetten, een "GOED" gesprek aangaan ( beide >.>, diegene die dit al niet wil laat zien wat ie waard is ) ook geen geklaag het is al uitgepraat.
    begin je maar lekker overnieuw en ga je het rijtje nalopen of je nisk vergeten ben.


    In 1 punt moet ik toch wel niels een beetje gelijk geven, want ja dominic jij bent de enige die iets kan doen op cp dus zijn we allemaal nogal afhankelijk van je.
    Ik denk (->weet) dat niels betrouwbaar is dus ik zou tenminste nog 1 ander de site beetje laten onderhouden ( stel dat jij opeens op vakantie bent of je pc crashed, dan ligt CP mooi paar weken zonder vooruitgang >.> )


    Jullie gaan deze situatie gewoon bijleggen :@
    Desnoods word ik de middelaar hier wel maar ik vind niet dat zo'n zaak zo oningelicht mag worden doorgezet.


    Dat was mijn mening (a)


    Greetz
    Robin

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!