Niels is beheerder-af.

  • Je zegt zelf op je profiel dat je 18 bent, en nu beweer je dat dat niet zo is ? Beetje zielig dat je verkeerde informatie geeft over jezelf.
    Verder probeer je je groter voor te doen, dan wie je eigenlijk bent..


    Hij gedraagt zich niet onvolwassen, jij interpreteert dat gewoon zo!
    Zoals ik al eerder heb gezegd is er door iemand/meerdere personen iets gelekt waardoor Niels verdacht werd en daarmee direct geen crewlid meer is.


    Ik vraag steeds een hard argrument, en het enigste dat jij heel de tijd geeft is dat ie zich kinderlijk gedraagt.
    Citeer hem eens waar jij vind dat hij zich kinderlijk gedraagt!
    Ik zie gewoon jou link niet, daarom vindt ik dat je hem gewoon zwart wil maken, en nu profiteerd van de zaak aangezien hij nu terug een gewoon lid is!

  • Ik bedoel met hak geen hack, anders zou er wel hack staan. En, wie niet wil luisteren moet op de blaren zitten idd maar niet door het toe doen van een ander? Als wat jij zegt echt waar is en, hij een grote fout maakt komt hij daar zelf ook wel achter en, hoef jij daar geen steentje aan bij te dragen? Maar goed ik hou er over op met jouw praten op een normalen manier kan waarschijnlijk toch niet.

  • Citaat

    Ik bedoel met hak geen hack, anders zou er wel hack staan. En, wie niet wil luisteren moet op de blaren zitten idd maar niet door het toe doen van een ander? Als wat jij zegt echt waar is en, hij een grote fout maakt komt hij daar zelf ook wel achter en, hoef jij daar geen steentje aan bij te dragen? Maar goed ik hou er over op met jouw praten op een normalen manier kan waarschijnlijk toch niet.


    Misschien ligt het wel aan jou? Raar dat iedereen vind dat je nogal dwarsliggend doet?


    Maar misschien kan iedereen het even over het feit "Niels is beheerder-af." hebben?

  • Zo kun je het ook zien ja, dat komt omdat ik geheel achter mijn eigen mening sta wat natuurlijk niets meer als normaal is vind de manier van handelen hier wat raar gaan op het moment. Zoals ik al zei ik ga stoppen met deze onzin, zal vast nog wel goed komen heb er alle vertrouwen in.

  • Kom op zeg !!!
    Jullie moeten de leiding van een professionele community voorstellen.
    Toch gedragen jullie als een stel 6 jarigen waarvan ruzie word gemaakt wie het laatste koekje mag.


    Dit geld evenhard voor de andere gewone leden die zo kinderachtig doen in dit topic


    jullie lopen mekaar alleen maar af te kaffen maar geen van jullie heeft zover nog enige initïatief genomen om even voor verduidelijking te zorgen of een beetje volwassen deze kwestie proberen op te lossen.


    Vooral Release wil liever voor meer gezeik zorgen dan minder.
    Dein is dan zover nog beetje de enige ( zullen vast meer zijn, maar denk niet meer dan ik op m'n hand kan tillen )
    die uberhaupt al geen voorbarige conclusies trekt, en ook geen partij omdat ( dat denk ik dan ) voor hem het ook niet duidelijk is.
    In tegenstelling tot gewoon iets neerzetten of jouw mening baseren en onderbouwen door de bullshit die een andere even heeft neergezet.


    Zet deze discussie maar voort in een prive forum zodat wij bepaalde zielige mensen kunnen ontlopen en dan later alleen het resultaat hoeven te zien.


    PS!!!!!!
    Dominic, 1 must feature, dat je mensen kan blokkeren of tenminste ene post, zodat je een bepaald persoon lekker kan negeren of pijnloos over z'n bullshit heen kan scrollen zonder dat het op je scherm verschijnt.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Deze verduidelijking komt nog indien ik met Dominic heb gesproken.
    Momenteel lek ik niets aangezien het niet op feiten is gebasseerd maar op vermoedens.


    Verder trek ik mijn uit de discussie van Release aangezien ik hem nu niet meer volg ... eerst gaat ie wat afkraken en nu heeft ie weer vertrouwen ???


    Die feature kun je best melden bij ideeën ipv. hier ;)!
    Ik ben ook voor die feature :).


  • J Zo te zien ben hier dus nog maar pas lid? CP is een zoals een dorpje en af en toe komen er problemen maar die geraken in overleg altijd wel opgelost. Nu is het iets wat erger, er zitten scheuren in het dorp waardoor dit dorp wel eens stevig zou kunnen gaan beven. Deze lekken zijn zo makkelijk op te lossen.. Het is gewoon kwestie van een functie, htmlentities() en al je output is beschermt tegen XSS (de meeste toch, dan heb ik het nog niet over de UBB hacks die moeilijker te bestrijden zijn).


    Ik hoop dat je me begrijpt..

  • Citaat

    J Zo te zien ben hier dus nog maar pas lid? CP is een zoals een dorpje en af en toe komen er problemen maar die geraken in overleg altijd wel opgelost. Nu is het iets wat erger, er zitten scheuren in het dorp waardoor dit dorp wel eens stevig zou kunnen gaan beven. Deze lekken zijn zo makkelijk op te lossen.. Het is gewoon kwestie van een functie, htmlentities() en al je output is beschermt tegen XSS (de meeste toch, dan heb ik het nog niet over de UBB hacks die moeilijker te bestrijden zijn).


    Ik hoop dat je me begrijpt..


    Dan begrijp jij mij blijkbaar helemaal verkeerd, want ik zit hier toch al sinds V2.
    alleen onder andere nick,
    en als er scheuren inzitten fix ze dan.
    dit is niet echt een gezellig dorpje, dit vind ik meer op een rivaliserende buurt lijken.


    Hopelijk begrijp je mij hier niet verkeerd.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Dominic heeft onder druk van vele leden de release veel te snel online gezet, tevens is hij nu minder bezig met cp aangezien hij voor school enz. zich wil inzetten.


    Nu ik vanaf volgende volop ga blokken en daarna op reis ben, ben ik ook niet erg actief(prive gaat altijd voor!).


    En staan darsstar en dominic er de komende maand helemaal alleen voor, de druk die ze nu hebben is dus groot!


    Daarom dat het een slechte keuze is om Niels uit het team te gooien!

  • Inderdaad, slechte keuze..
    Niels had veel dingen kunnen fixen, met bugs en dergelijke, en was ook erg actief.
    Ook heeft Dominic de site te snel online gezet (mede door 'zeuren' van andere leden).
    Nu ze er met hun tweeën voor staan, omdat Dein ook minder tijd heeft de komende dagen, zal CP dan wel beter worden?
    In V4 moest het niveau verbeteren, maar als de site al bugged is, en niet snel gefixt word, hoe kan CP dan beter worden vraag ik me af?..?


    Ook het afkafferen van elkaar in dit topic is wel ver gezocht bij sommige leden.

  • Ik vind het niveau van cp nu ontzettend dalen door deze actie.


    Dominic die reageert niet eens wat Niels zegt dit vind ik heel laag voor een eigenaar..
    Ook vind ik het zowiezo stom dat hij van alles belooft maar het niet waarmaakt zoals de ftp gegevens en mede eigenaar voor Niels..


    Ik vind dit allemaal zeer laag van je Dominic en ik weet dat je dit leest maar er niet op antwoord.


    Als cp straks nog steeds zo is dan ben ik van plan om weg te gaan door het stomme niveau van offtopics..


    Dus ik vind het heel stom dat Niels uit de crew is gegooid, terwijl Dominic het zelf hebt gedaan door hem van alles te beloven en niet waar maakt.


    Verder had cp eerst moeten worden gecheckt op fouten en had het nog veel langer moeten wachten met online gaan.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    Dan begrijp jij mij blijkbaar helemaal verkeerd, want ik zit hier toch al sinds V2.
    alleen onder andere nick,
    en als er scheuren inzitten fix ze dan.
    dit is niet echt een gezellig dorpje, dit vind ik meer op een rivaliserende buurt lijken.


    Hopelijk begrijp je mij hier niet verkeerd.


    Oké sorry daarvoor dan.


    Ik begrijp je volkomen en dat is ook wat ik wilde zeggen. Ten eerste hadden die lekken er niet mogen zijn, dit is niet gebeurt omdat de release te snel is gekomen. Ten tweede moeten de lekken zo rap mogelijk gefixt worden maar in plaats daarvan wordt er ruzie gemaakt en een "ideeën topic" geopend terwijl er eerst lekken moeten worden gedicht!


    Eerst helen dan verbeteren!


    Normaal is deze van toepassing maar die gaat dus nimmer:
    Voorkomen is beter dan helen

  • Hierbij sluit ik dit topic, denk dat er genoeg gezegd is geweest.
    En dat niemand er nog iets aan toe te voegen heeft.


    Ter verduidelijking:


    Niels is eruit gegooid aangezien iemand bij Dominic is komen zeuren dat hij CP ging 'hacken'. Dominic heeft daarom hem direct terug normaal lid gemaakt!



    We zien wel hoe het verder zal aflopen!


    Mvg,


    Dein

  • Ik zal dan ook maar reageren, ik hoorde hier iemand zeggen dat ik geen tijd stak in CP? En vandaag niet reageerde maar wel leesde. Dan zal ik dat gerucht maar uit de wereld hebben. Ik ben namelijk al sinds vanochtend 7 uur op de set, en ben pas half 7 thuis. Dus ik lees nu pas heel dit topique.


    Kijk, ik had vroeger ook vertrouwen in Niels, maar dit vertrouwen is gewoon afgezakt, en tot zo'n moment dat het zelf in een kritieke fase kon zijn.
    XSS is trouwens (hoogstwaarschijnlijk) niet meer mogelijk, aangezien ik in de nacht van vrijdag op zaterdag alle mogelijke outputs heb beveiligd.


    Dit feit hoef ik niet te overleggen met de rest van de crew, aangezien ik echt wel in staat ben om dergelijke beslissingen te nemen. Ook hoorde ik iemand zeggen dat ik het vanaf het begin al slecht doet, dan moet je dit lekker laten denken maar ik heb wel iets meer te doen dan enkel CriminalsPoint beheren/onderhouden.


    Trouwens, Niels heeft in de v4 geen enkele bug gefixxd, daarom vind ik 'Niels kon veel bugs fixen' een op niet-feiten gebasseerd, aangezien alleen ik toegang heb tot de code, en darsstar alleen toegang heeft tot db.php.


    Mijn besluit staat wel redelijk vast, de precieze reden hoeven de leden niet te weten, maar soms is het beter om te voorkomen dan genezen. Eind April wil ik stoppen met al mijn praktijken voor programmeren/designen/domeinhandel etc.. en wil enkel CP onderhouden, dus dan kan ik een dergelijk 'akkefietje' niet bij hebben.


    Het is jammer als je deze keuze niet accepteert, maar dat is dan jammer.
    En de opmerking 'het niveau wordt nu lager' slaat nergens op, want Niels is nog steeds lid. En een hoger niveau begint altijd bij jezelf.

  • Je kan nog steeds van alles doen hoor zelfs CSRF. Tevens kwam ik dankzij fouten in de scripting er nog achter ook wie mij zo in de rug had gestoken. Het is trouwens belachelijk dat je eerst criminalspoint wou overnemen en dan nu zeggen dat je gaat stoppen, alleen criminalspoint onderhouden zal wel in hetzelfde hokje vallen als Anton of die andere. Dat je geen vertrouwen in me hebt maakt me echt geen moet uit. Ik weet waar ik sta nu jij nog. Ik heb ook al vaker dingen gehoord dat jij achter iemands rug praat over bijvoorbeeld Joshua, hij weet het zelf ook via via dus hoe zit dat nou met vertrouwen.


    Citaat

    Niels kon veel bugs fixen


    Er staat duidelijk kon, geeft ook aan dat leden nog wel vertrouwen in mij hadden nadat jij me hier als publieke schandpaal wilt zetten. Ik hoef ook echt niet terug ik heb nu een goed team om creativedev mee af te ronden en dat is ook zeker wat ik ga doen. Je zei ook wel zo mooi dat je nog nooit werk van mij had gezien maar url2short is het toch wel al heeft het nooit lang online gestaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!