Professioneel startpagina script

  • Citaat

    Ik heb 300 euro maar ik wil eerst zien of dat het een goed script is natuurlijk. En een demo van de functies ervan.


    heb het al gedaan godborn ;) sorry was 300 euro en jij vroeg dat er zelf voor.


    dus wouter +1 op Sitedeals zie ik al dat godborn niet te vertrouwen ben nu hier weer.

  • [offtopic]wat is dit nu weer als mensen hem niet vertrouwen stuur hem een pb


    en snap niet waarom er zo grof gedaan moet worden laat die jonge gewoon en ga alsjeblieft de held niet uithangen[/offtopic]


    maar ik wil wel de source zien dat is altijd wel interessant om te zien

  • Citaat van baldex

    [offtopic]wat is dit nu weer als mensen hem niet vertrouwen stuur hem een pb


    en snap niet waarom er zo grof gedaan moet worden laat die jonge gewoon en ga alsjeblieft de held niet uithangen[/offtopic]


    maar ik wil wel de source zien dat is altijd wel interessant om te zien


    Sorry baldex maar ik vind niet dat jij hierover je oordeel moet geven. Meneer maakt mij en Lancer uit als schooiers etc. , dan valt deze tegenreactie te verwachten.

  • PM maar voor stukje code...


    Stanly dat jij geen account hebt op sitedeals, wat beweer je dat ik niet te vertrouwen ben?
    12 positieve deals
    0 negeatieve deals


    Heb veel deals daar gedaan, maar veel ook zonder iTrader.


    Stanly waar zie je dat ik jou een schooier noem? Jij bemoeit je er opeens mee dus ik zet je eff op je plek door die PM, maar het klopt uit die PM met jouw bod kan je wel zien dat je een schooier bent ja.

  • godborn wat lul je nou? ik kan jou echt niet volgen. Plus dat ik wel een account op SD heb. En waarom een schooier ik bied gewoon de fucking prijs die je vraagt alleen nooit meer iets terug van jou gehoord.

  • Citaat van baldex

    ja en maakt mij niet uit doe dit dan via een pm en dan krijg je misschien antwoord terug


    Dat is het probleem je krijgt geen antwoord terug...

  • @Allemaal;


    Ik ken stan niet, maar neem het wel voor hem op aangezien een verkooptopic professioneel hoort te gaan, meneer doet gelijk een woordenwisseling, en dat is niet zo pro toch?


    En de feiten spreken voor zich, maar veel succes met je *kuch* verkoop :D (Hou nog steeds van je hoor (L))

  • Citaat van Lancer

    @Allemaal;


    Ik ken stan niet, maar neem het wel voor hem op aangezien een verkooptopic professioneel hoort te gaan, meneer doet gelijk een woordenwisseling, en dat is niet zo pro toch?


    En de feiten spreken voor zich, maar veel succes met je *kuch* verkoop :D (Hou nog steeds van je hoor (L))


    Topic kan net zo goed gesloten met dit soort kindjes die zogenaamd interesse tonen...


    Stanly, voor de zoveelste keer, lees eens goed? Ik noem jou geen schooier, maar het is wel op te merken aan jouw berichten. Voor biedingen van 50 euro doe ik niet eens moeite om door te lezen.

  • Hehe, eindelijk door?


    Zorg dan dat je een voorbeeld online heb staan voordat je je topic laat verkopen, dan had ik interesse en professioneel gecommuniceerd met je ;)


    Maar een excuus als een wildcard ding, blegh...


    @berichtjes
    Noem je dit professioneel?
    Dan kan je minstens bieder een berichtje sturen van:


    Citaat

    Beste {naam},


    Helaas accepteer ik dit bod niet, het bod begint bij xxxx.- bedrag.


    Groetjes godborn.


    Zo moeilijk? :O


    [offtopic]Ik geef je nu opbouwende kritiek, doe er wat mee, ik ben niet altijd slecht ;)[/offtopic]

  • Oke godborn xxxx bedrag voor een startpagina script waar we niet eens een demo van kunnen zien. :S Doe normaal man en hou andere mensen in hun waarde.


    Dan hou je de waarde van het niveau van CP ook nog wat hoger.

  • Citaat van godborn

    haha, ik laat me zo wel is gaan haha


    Maar stan moet ik eff screenshot maken?
    WoutR was ik niet diegene die jouw als eerste contacteerde na die sluiting van topic? Verder heb ik niks van jou gezien op 1/2 berichten na in me inbox, owjah je was boos omdat ik je de feiten in die pb liet zien right mr. i know everything?
    Lancer ga +1en op dumpert waar je thuis hoort


    Lol, wanneer was ik dan boos?
    Je kon het concept "viral content" nog niet eens uitleggen, en toen ik je vroeg om je zogezegde content te tonen was het opeens gedaan, of moet ik de pm's hier posten misschien?


    Ow weet je wat, ik doe het gewoon.

    Citaat

    Content dat gemakkelijk populair is voor het algemene publiek. Zoals grappige plaatjes, prank videos etc.


    Lees me laatste post nog eens en dan jouw laatste post, dan zie je dat je over iets heen hebt gelezen.


    Citaat van "godborn"

    Als jij er zoveel van weet, moet je ook weten dat dit een beginnende fase is van viral content, aangezien ik nu op dezelfde aantal bezoekers zit met 3x zoveel hits (quality bezoekers).


    En toen vroeg ik welke content je viral liet gaan, en toen was het gedaan.


    Toon mij nu eens aan waar ik boos werd?
    Het maakt mij echt geen bal uit dat je jezelf belachelijk maakt, maar je moet mij geen woorden in de mond leggen dat ik nooit gezegd heb.


    De enige rede waarom ik zo lastig tegen je deed was omdat je hier aan kwam met een paar statistieken en het enige dat je kon zeggen was "viral content", terwijl je niet weet wat het is en hoe je het moet aanpakken.


    Blijkbaar zijn er dan mensen die slimmer zijn dan jou, en dan begin je jou als een klein kind te gedragen door alles wat in je opkomt te zeggen.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Ik neem niet eens de moeite jouw verhaal te lezen WoutR als je niet eens weet van viral is man. Jij denkt dat je het kan laten gaan... Je gaat te offtopic...


    LANCER ALS JE SLIM WAS WIST JE DAT DE HOSTER ENKEL IN APACHE KON EN NEE DAT KAN IK NIET, DUS HET IS AAN HUN OM HET TE ACTIVEREN

  • Uhm, gaan we met caps en dikgedrukte letters typen? :)
    ALS IK WIST DAT WILDCARDS UITGESCHAKELD WAREN ZOU IK WACHTEN TOTDAT DE HOSTER DE WILDCARDS HAD GEACTIVEERD EN DAN PAS EEN VERKOOP TOPIC STARTEN


    ;)

  • Je neemt niet de moeite omdat je weet dat je totaal fout ben en omdat je geen argumenten hebt om jezelf te verdedigen, wat je nooit gedaan hebt.


    Telkens als ik een tegenargument geef begin je totaal over iets anders omdat je er geen verstand van hebt en het niet kan toegeven.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • W0utR, welkom in de zakenwereld voor 9 - 12 jarige :S


    Als je het hele topic opnieuw leest zie je dat het hele topic nergens om gaat.
    En dat meneer totaal niet fatsoenlijk reageert.
    Ik gaf hem opbouwende kritiek, helaas doet hij daar niks mee.


    Pfft, doei!

  • Lancer omg, voorbeeld was er toch eerst, ik moest toch van hosting wisselen, lees eens? typisch cp, nooit goed lezen en die berichten van WoutR neem ik niet eens de moeite, aangezien het toch bullshit is.

  • Citaat van godborn

    Lancer omg, voorbeeld was er toch eerst, ik moest toch van hosting wisselen, lees eens? typisch cp, nooit goed lezen en die berichten van WoutR neem ik niet eens de moeite, aangezien het toch bullshit is.


    Trek je beschuldiging even recht, waar heb je dit ooit gezegt?


    PS: Vanaf nu ga ik niet meer op je in... ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!