Swatcrime.be

  • Citaat van Pim

    Je verkoopt de website voor minder dan je verdient in 3 weken?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 14:14:22:
    En 120 leden/140 euro? Onrealistisch?



    Leuk dat een beheerder de eens mee bemoeit. Nu zie ik dat u zegt onrealistisch.


    Onbegrijpelijk ik heb zelf een source mijnmaffia en daar heb ik 70 leden die ik een 2 weken 90 euro ophebben geleverd. Nu zeg jij dat kan niet. Waar bereken je dat door. Ik heel simpel. Bij mij zijn elk uur 10 t/m 15 mensen online. EN dat zegt mij dat ik wel 90 euro heb verdiend.


    En daarbij zegt hij en nick dat ze 1 licentie verkopen. en je krijg geen doorverkoop rechten. Dat wil dus ook zeggen dat ze de source ook op een ander domein naam mogen zeggen. Aangezien je een licentie afneemt. En hun de makers.


    Dus ga niet zomaar verkondigen dat het niet kan. PS ik ga geen bewijs posten om dat kinderen hier vinden dat er oplichters zijn maar eigenlijk zijn ze het zelf die anderen en anderen opstoken.


    Dus nu vraag ik aan iedereen die hier wil posten. Post een bod. Maar blijf wel on topic.


    Ik heb nu mijn zeggie gedaan, aangezien ik klaar ben met dat gezeik hier op CP door die kinderen. ( Bedoel Niet DE CREW )

  • [offtopic]Niks tegen ferhat hoor maar als ik op de site ga zie ik nooit mensen online dus lijkt me wel on logisch maar ja alles kan ;) (en mijn maffia komen bijna alleen leden spelen die niks van de maffiawereld af weten en die bereid zijn om te betalen een gewone lid die wel eens verschillende spellen heeft gespeeld zal nooit mijnmaffia spelen maar zou er zelf 1 maken dus daarom die leden die mijnmaffia spelen bellen veel.
    [/offtopic]


    Ferhat ik weet het niet zeker maar volgensm ij is die layout niet van mij ik heb hem volgens mij op een crimeclub source gezien weet alleen niet meer welke was iets met crimeclub.cc of .eu Correct Me If I'm Wrong


    Maar verder veel plezier met het verkoop ;)

  • Layout is van mij, ik had die laten maken.
    2 site is niet meer actief, daarom dat ik het verkoop. Zodat iemand anders die er tijd voor heeft een succes van kan maken.


    [offtopic]Stop jij met je offtopic (en illegale praktijken, hierop komen we later nog) NU ONTOPIC![/offtopic]

  • Graag bewijzen van inkomsten. Nog een vraagje, is hij uniek?


    Voor de rest zitten er redelijk wat bugs in, heb je hier toevallig ook een lijst van die samen met het pakket gelevert kan worden?


    Ik heb wel interesse maar moet ik eerst alles weten over de source/website.


    Het is toch normaal als je iets gaat kopen dat je zeker weet dat je geen miskoop doet?

  • Fehrat ik weet niet waar jij last van hebt maar hij bleef netjes je moet een ophouden met hier een kinder point te maken veel mensen ergeren zich aan je je bent al 1 keer verbannen geweest en hiervan heb je niks geleerd en niks illegale praktijken hij heeft dit allemaal gekocht en hij had een topic over gemaakt of mensen konden bewijzen dat dit illegaal was zo ja dan zou hij ze verwijderen! jij bent degene die altijd offtopic gaat je vind je zelf volgens mij een mod met alle slotjes etc. sorry mensen voor dit reactie maar dit was echt de druppel!

  • Citaat van mafiabase

    Fehrat ik weet niet waar jij last van hebt maar hij bleef netjes je moet een ophouden met hier een kinder point te maken veel mensen ergeren zich aan je je bent al 1 keer verbannen geweest en hiervan heb je niks geleerd en niks illegale praktijken hij heeft dit allemaal gekocht en hij had een topic over gemaakt of mensen konden bewijzen dat dit illegaal was zo ja dan zou hij ze verwijderen! jij bent degene die altijd offtopic gaat je vind je zelf volgens mij een mod met alle slotjes etc. sorry mensen voor dit reactie maar dit was echt de druppel!


    Cwcw, jij bent mijn laatste druppel bloed.
    Go away !


    Pim, inkomsten per PM vragen.

  • Oke dan. Ik heb de hoogste bod. 3 Dagen zijn om.


    Warneer kan ik een mail verwachten van u. MVG MIke

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.06.10 19:12:41:
    Ben de hoogste bieder. EN meneer komt gewoon niet meer online. Dus ik trek me bod terug.

  • Ik sluit dit topic maar, deal is gesloten.


    Als 1 van jullie 2 problemen heeft of wordt opgelicht etc. contacteer me en ik geef alvast een straf hier op CP.


    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!