Wikipedia - Criminals

  • Hey CPers,


    Ik zag vanmorgen dat er een wikipedia pagina is aangemaakt voor Criminals. Deze heeft eindelijk echt wat nieuws in plaats dat het alleen maar reclame is voor een criminals-site. Maar ze willen hem er nu al afhalen omdat ze vinden dat het geen echt wikipedia artikel is.


    Wat vinden jullie? Als je vindt dat het artikel moet blijven kun je bij overleg een reactie achterlaten!


    Groeten,
    Joker.

    CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator


    Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

  • Ik vind dat stuk van criminals 2 ook onzin. Het is eigenlijk egbaseerd op de kennis van 1 persoon, die verteld ook wat hij weet en heeft geen echte encuclopedische waarde idd wat KD zegt.

  • Ik heb wel geruchten gehoord over criminals2.
    Een vrij groot team zou bezig zijn met een totaal nieuwe versie van de game.
    Heel anders dan wat we tot nu toe kennen.


    Wat er van waar is weet ik niet, maar het heeft wel mijn interesse gewekt.
    Vraag me af wat er zo nieuw aan gaat zijn.


    De personen die me dit vertelden zijn trouwens zeer betrouwbare bronnen, ik ga er dus voorlopig van uit dat het verhaal op waarheid is gebaseerd.


    Verder vind ik dat criminals zo een algemeen begrip is, dat het gerust op wikipedia mag staan.

  • [offtopic]Damm ze hebben me idee ontfutseld :P[/offtopic]Mijn idee is ook totaal anders maar er komen waarschijnlijk wel dingen terug van criminals (ideeën geen scripts)

  • Citaat

    Artikel kent inderdaad geen encyclopedische waarde. Het gaat eigenlijk nergens over: Er worden enkele links e.d. genoemd, meer eigenlijk niet. En dat stuk over 'Criminals V2' vind ik al helemaal onzin...


    Mee eens.

  • Citaat


    Mee eens.


    Sluit ik me ook bij aan.
    De inhoud geeft niet aan, wat een encyclopedie zou moeten aangeven.
    In dit geval moet de pagina geleegd of verwijderd worden.

  • criminals als onderwerp op wikipedia...
    dacht dat alleen oncyclopedia zoiets zou toelaten xD,

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • 5 sep 2006 14:08 .Koen (Overleg | bijdragen) verwijderde "Criminals" ‎ (reclame, zoveelste keer)


    heb jij er ook een gemaakt Koen?
    wist niet dat je Geneeskunde studeerde!


    haha
    maar ik vind het onzin ja (beetje late reactie)
    kan niet iemand dan gewoon een normaal artikel schrijven zonder al te veel raclmae te maken:S

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!