Banditi captcha [free]

  • Plaats dit in je config.php



    deze code:


    2 afbeeldingen kan je in de code veranderen (deze zijn op het moment:


    http://img16.imageshack.us/img16/3423/phpaf0krbam.jpg & http://img14.imageshack.us/img14/6639/phpkqpd9uam.jpg)


    Nutteloos om betaalde scripts te kopen als er genoeg mensen zijn die het voor niks doen.

  • Bots lezen de bron anders wisten ze ook niet in welke velden wat moet staan ja. Jammerlijk heeft Patrick die het zo leuk vond een armzalige kwaliteits rip off te maken het verstand niet. Dus ze kunnen ook zo alles strippen na de goede afbeelding en dan de value eruit halen.

  • Nja, je hebt gewoon pech dat Niels veel over beveiliging weet en ik zie dit niet echt als afkraken hoor, het is gewoon de waarheid, bots zijn makkelijk zo te programmeren dus.. Ook al kan een autoclicker dit ook.

  • Volgens mij ben ik niet diegene die begonnen is. Volgens mij zijn mijn zinnen nog redelijk te lezen (verwijzing naar "zou" in het bericht hierboven). Ik snap je punt niet, je bent gewoon kinderachtig een minderwaardige rip off aan het maken en dan vraag je je ook nog af waarom ik zo reageer.


    Als ik scripts zie weet ik ook wel hoe de maker is (goed of slecht). Het antwoord wat ik voor jou in petto heb moet je zelf maar verzinnen.

  • ach joh maakt het uit, niels denkt dat hij zomaar mensen kan afkraken omdat hij toevallig beter is in php programmatie, dat heet dus licht ontvlambaar.


    Ik vind het 100% nutteloos dat je scripts BETAALD gaat aanbieden vooral als het over een game zoals criminals gaat dan is het echt nutteloos. Ik probeer het beste ervan te maken en zo iets gratis aan te bieden. Dat het dan niet 100% secure is komt over tijd wel goed ;)

  • Ik zal mijn mening ook geven over de 'Captcha', waar het hier om gaat...


    Ten eerste, deze Captcha kan niet veilig zijn
    Iedereen die weet waar hij mee bezig is, kan gewoonweg het plaatje met de lichtste pixel op locatie x pakken, dan heb je al de goede. Daarnaast heb ik zowel in de versie van Niels (eerste versie, latere versies weet ik niet), als in de versie van Patrick fouten gezien die het nog makkelijker maken.


    Als je werk aflevert, mag je daar gewoon geld voor vragen.
    Niels heeft gewoon iets gemaakt, jullie mogen dat gebruiken, voor een klein bedrag. Lijkt me niks meer als redelijk. Als Niels er geld voor wil vragen mag hij dat weten, en moet je daar niet over lopen zeuren. Aan de andere kant, als Patrick het gratis wil doen, ook zijn keuze.


    En dan nog, wat maakt het uit?
    Zolang mensen met een Banditi niet boven het gemiddelde niveau op CP uitkomen, en niets willen betalen voor hun spelletje, dan maakt wel of geen Captcha echt geen verschil.

  • Citaat

    Hier mag wel afgekraakt worden maar in het andere topic niet? beetje raar of niet

    [offtopic]Verkoop topic met het verzoek om geen offtopic commentaar te geven vooraf gezegd. DUIDELIJK[/offtopic]

  • Citaat

    [offtopic]Verkoop topic met het verzoek om geen offtopic commentaar te geven vooraf gezegd. DUIDELIJK[/offtopic]


    dat stond ook niet bij jou maar daar is wel alles verwijderd omdat jij er toevallig niet mee eens bent, maar ik laat dit lekker staan aangezien er mensen zoals jou zijn die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze toevallig iets meer ervaring / kennis hebben van php & sql.


    Dit wil echter nog niet betekenen dat je zomaar overal kan lopen klagen over de scripts van iemand anders zo heb ik al in menig topic gelezen dat je niet echt gewardeerd wordt om je commetaar niels.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!