REMOVED

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ga eens heel erg snel terug naar je speeltuin. 1. Je hebt geen toestemming. 2. Je komt alles behalve professioneel over. 3. overmatig hoofdlettergebruik in de titel is niet echt aan te raden. 4. Je vraagt de eigenlijke scripter om een simpele fout te fixen?


    Get real


  • Ja je hoort het goed ik zat er aan te denken om de nieuwe eigenaar van Philips te worden. Ik vind het alleen niet nodig om er een nieuw topic voor aantemaken. Maar ik heb alvast een site online gezet philips.tk philips.freehosting.com philips.noob.com .


    Ik had alleen nog een klein vraagje aan Gerard Kleisterlee (bestuursvoorzitter philips) als je z´n lamp in elkaar zet moet dan de plus rechts of links?


    Hopelijk kunt u mij helpen...
    Met vriendelijke groet,


    admin (stan) de (nieuwe) owner van Koninklijke Philips Electronics N.V.

  • @ giotjuh Ik denk dat je eerst een ideeën lijst moet maken en paar ideeën moet uitvoeren dan pas moet je praten over het voort zetten van de OS banditi


    Met vriendelijke groet,
    Mafiabase

  • haha xD ik vraag het eerst effe

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.04.10 19:59:16:
    ja ik kan scripten
    NEE ik noem mezelf niet de owner en hijs opensource en lars krijgt alle credits (hij komt ook op voorkant te staan enz)

  • Citaat van giotjuh

    haha xD ik vraag het eerst effe


    Lars is een week met school op vakantie.
    Ik ben rl vriend van Lars, maar denk dat ik zijn antwoord al weet.
    Ik geef hier geen toestemming of ook juist niet!


    Jij kan je niet zomaar nieuwe owner van osbanditi noemen. Wel kan je gewoon jouw ideeën doorvoeren en deze online zetten

  • HET IS OPENSOURCE OPENSOURCE EN IK GA HET VOORTZETTEN
    maar Lars heeft alle rechten om het te weigeren (jij ook)
    dus dan geef ik het wel een andere naam zoals osbandit dit had ik al op me andere crime maar die is verloren gegaan na de crash van v3host

  • Gefeliciteerd ermee Giotjuh... Denk je dat wij als CP-ers om dit soort topics zitten te wachten. Ik maak toch ook niet voor elk nieuw project op CP een topic aan?


    BTW je hebt er niet eens wat aan gedaan dus je kunt ook niks laten checken.

  • oke sorry verwijder dit topic maar het is een beetje overbodig :(
    ik heb ideeën enzo maar Lars stopte dus kan niet meehelpen meer enzoveel noemen zichzelf de owner van osbanditi die hebben zelfs hun de credits gegeven en een 2.0 uitgebracht (zonder updates!)
    :@:@:@:@

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!