Criminolz systeem (Excl. Layout)

  • Script:
    Geen OOP stijl. Vrij goede/dynamische scripting


    Omschrijving/functies:
    De functies zijn te vergelijken met de functies van G4G / Banditi. Toch is het een mooi systeem om mee te beginnen. Het bijwerken of aanmaken van de functies is vrij gemakkelijk.
    Let op dat het admin panel niet heel goed is afgewerkt. Hier zal eventueel nog wat aan gesleuteld moeten worden.


    Gewoon een leuk, dynamisch systeem voor je criminals website.
    Demo:
    http://www.criminolz.com


    Prijs:
    € 100,- (Open voor onderhandelingen over de prijs)


    Licentie:
    Layout zal veranderd moeten worden. Het script mag alleen doorverkocht worden met toestemming van de eigenaren.


    Hij wordt maximaal 3 keer verkocht.
    Al 1 keer verkocht. Dus nog 2 licentie's over.


    Betaling via:
    Overschrijving(Kan over gesproken worden)


    Demo:
    Test
    Test

  • Verder de ingame layout mag volgens mij ook niet he.
    Want die komt van gangwarfamily die toen uniek werd gemaakt voor een wedstrijd zover ik weet.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Even ter verduidelijking, er wordt een juridische procedure opgestart tegen deze persoon als de layout niet onmiddellijk verwijderd wordt. Onderstaand bericht is naar de topic starter gestuurd:


    Geachte heer/mevrouw,


    Wij zijn via de volgende link bij de verkoop van de website criminolz.com terecht gekomen:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/781.html


    Eenmaal ingelogd op de website hebben wij echter geconstateerd dat de volledige layout van een van onze websites (Gangwarfamily.nl) volledig gekopieerd en misbruikt is voor de website criminolz.com. Dit is zoals u zult begrijpen schending van de auteursrechten. Aangezien wij eigenaar en dus tevens "auteur" van deze layout zijn wil ik u dringend verzoeken de volledige layout per direct te verwijderen.


    Zoals u wellicht weet valt het schenden van dergelijke rechten onder de nederlandse wetgeving als een misdrijf en dus geen simpele overtreding. Mocht de layout inclusief alle bestanden, welke van onze server zijn gekopieerd, niet binnen een korte termijn verwijderd zijn dan zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Tevens zullen wij in dat geval aangifte doen van deze daad.


    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik,


    Met vriendelijke groet,


    ----


    Jellev2, ik hoop dat je via deze weg dit bericht ook leest en andere personen op deze manier op de hoogte zijn van deze illegale praktijken!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!