Mailing Script

  • Beste mensen,


    ik heb een vraag, ik heb pas van een vriend een mailing script gekregen, waarmee ik mijn members van mijn site kan berichten alleen als ik op verzenden klik, dan duurt het heel lang en dan worden niet alle mailtjes verstuurt want hij eindigt niet met "Alle berichten zijn verzonden", maar met een witte pagina.


    Weet iemand waar dit aan ligt? En ik wil best het script posten als dit nodig zou zijn.


    Mvg,


    Peetduck(h)

  • Probeer deze eens:


    Heb gewoon wat opgeknapt.. Misschien helpt het want zie niet veel fouts

  • Peet, het kan ook komen doordat je mailing naar te veel mailadressen voor het mail protocol wordt verstuurd. Hij kan dan sloom zijn en er mee stoppen.


    Ook kan het zijn dat je server het blokkeert.


    Verder zal ik zo even naar het script zelf kijken ;).

  • Waarschijnlijk zoiets ja.. De server raakt overbelast en stopt ermee. De oplossing hiervoor is om om de 20 mails een sleep() van 1 seconde of 3 seconden te doen ;)

  • Citaat

    ja maar waar moet ik dit plaatsen in het script?


    Je zet voor je een variabele met inhoud 0 en laat in de while altijd ++ doen, dan als het op 20 is doe je een sleep(1); en reset je de variabele weer ;)


    als je niet snapt PB effe


  • Hierbij mijn 100ste post!

  • @Terrorscheep, Dus sleep() daar word mee bedoeld, als er zoals ik zag in het script 10 mensen een mail hebben gekregen, dan neemt hij 1 sec pauze en dan doet hij weer 10 mensen en dan weer 1 sec pauze en dan weer 10 mensen? Zeg ik dit zo goed?


    Durk dit proberen we als tweede.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!