• Ik ben aan het kijken of er interesse is in iPad's.
    Ze worden uit Amerika geimporteerd, het betreft de wifi versie.


    De prijzen zullen ongeveer als volgt zijn:


    16 GB=Euro 550, 32 GB= Euro 660 en de 64 GB=Euro780.


    Is er hier interesse in?


    Dit zijn tevens de prijzen als die voor de 22ste bij mijn leverancier zijn. Anders komen er ook nog verzendkosten bij.


    (ze zijn dus altijd bij mij te bestellen, alleen geldt nu dat ze zonder de verzendkosten amerika - nederland te bestellen zijn, verzendkosten binnen nl komt er natuurlijk wel nog bij)


    Mark

  • Als het echte zijn is het een mooie prijs!
    Want op SiteDeals zag ik iemand anders die verkocht 16 GB geïmporteerd uit Amerika voor 700-800 euro!


    Groetjes,
    SkyNet :cheer:

  • Niet altijd misschien koopt mark wel in grote partijen waar veel korting op zit, is goedkoper dan zelf importeren!

    Citaat van Tartarus

    Er zal vast wel interesse in zijn.. toch denk ik dat mensen die er een willen hem zelf gewoon inkopen ( wat dus heel makkelijk is ) .. zo zijn ze veel goedkoper uit :)

  • Citaat van Ferhatje

    Ze kosten 370 EUR -,-

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 13:30:07:
    Voor 8 GIg

    Euhm... de 8 gig bestaat niet :S op ebay verkopen ze er veel (let op er zitten bedriegers bij KIJK NAAR DE FEEDBACK)

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Apple zuigt.


    Daarnaast heel veel sites die die dingen reviewen zeggen al dat het de prijs niet waard is. Deze troep is slechts opschepperij.
    Zelfde als de iphone, meest zuigende telefoon op de wereld veel mensen willen hem hebben puur om stoer mee te doen.


    Prijs/kwaliteit absoluut laag.
    Lees dus wel reviews mensen ze zeggen al dat prijs absoluut niet waard is;)

  • Citaat van stark021

    Als de iPad flash en multi tasking had dan zou ik er wel 1 kopen maar voor dat bedrag kan je net zo goed een notebook kopen.


    Dat is juist het leuke met de Ipad,


    Je hebt niet een altegrote ding in je handen, Je hebt touch screen, wat bijna alle notebooks niet hebben,


    Verder een elegante design ( Beetje vergroting van iphone, mja )


    Alleen jammer dat er niet Mac os eropstaat. dat had wel leuker geweest, verder is de touchscreen van appel de beste van alles, dat is getest, en die is bijna heel presies, en dat heb je met de andere touchscreens voor die prijs niet,


    Helaas zit er geen camera op, om bijvoorbeeld voor skype of ichat, een videochat te houden.


    En wat je met de ipad nog mist is multi tasking, wat gelukkig wel bij iphone os 4.0 gemaakt is, alleen jammer genoeg alleen voor de 3Gs.


    Verder zou ik het wel willen hebben, alleen heb daar momenteel het geld niet voor, omdat ik ziektewet geld krijg, en dat is niet veel per week.


    Verder vind ik de iPad dus een leuk apparaat, alleen jammer dat samsung en nog wat bedrijfen het meteen na apen, alleen wel weer Windows 7 erop gegooit hebben.


    Dus voor mij zou de iPad voor 80% beter zijn dan alle andere, en 20% voor een ander apperaat kiezen, omdat er windows op zou staan.


    Het had dus leuker geweest als er mac os op de iPad had gestaan.

  • Maar waar ik bij moet zeggen, ipad is neem ik aan wel de eerste met multi touch, en die multi touch is heel presies, dus dat vind ik een grote +punt,


    Alleen blijf ik zeggen, dat ze er geen iphone os op hadden moeten gooien


    En inderdaad ze waren niet de eerste, maar nu omdat de ipad dit aankondigde, gaan ineens allemaal andere bedrijfen dit ook doen, en dat vind ik nou jammer:p

  • Apple is heus niet degene die multi-touch heeft uitgevonden, en de iPad is gewoon een leuke hype, maar dat was de iPhone ook, pas wanneer je al je geld eraan uitgegeven hebt weet je dat het een miskoop is voor zoveel geld..


    De iPod touch is dan wel mijn favoriet, maar de rest can't bother me!

  • Citaat van Pim

    Binnenkort komt iPhone OS 4 toch uit en die heeft multitasking? Zal dan wrs ook voor iPad zijn..


    Klopt, maar deze zou zover ik weet alleen eerst voor de 3gs zijn, 3G krijg het niet iniedergeval, omdat dan de geheugen van dat ding ophol slaat, en elke keer kan crashen,


    Bij de Ipad zal hij pas over een tijdje komen, omdat ze eerste een grotere update willen doen met de iPad.


    Als jailbreak heb je de multitasking al voor 3g en 3gs en iPad, maar dan moet je hem jailbreaken


    [offtopic]Dit heb ik helaas toen gedaan, maar daar gaat je iphone best mee naar de klote, je batterij raakt snel op, enz enz[/offtopic]

  • Citaat van stark021

    iPhone os 4.0 duurt denk ik ongeveer nog 1 jaar maar wat voor de iPad gaat komen is 3.2 en die heeft geen multitasking.


    Nope, iphone os 4 is nu al door developers in gebruik, en kan over een maand al vrijkomen voor de normale gebruikers;)


    En met jou ben ik het niet helemaal eens dein,


    Persoonlijk vind ik zelf de iphone een heerlijke smartphone om te gebruiken,


    Je kan heel veel apps toevoegen, je hebt alles wat je maar wensen wilt,


    En ja, microsoft heeft dit ook, maar apple heeft veel meer apps.


    Alleen jammer dat ik niet gewacht had voor de 3gs, maar dan zou ik hierna ook niet kunnen verlengen voor me Iphone 4G/HD/Pro als hij uitkomt.


    Wat voor naam het gaat krijgen is de 2e vraag.


    Iphone 4G
    Iphone HD
    Of
    Iphone Pro


    Of natuurlijk een hele andere naam.


    Maar dat is een andere zorg, waar wij ons niet druk over hoeven te maken.

  • oh ok.


    Wat een perfect update zou zijn voor de iPad/iPhone/iPod touch is dat je ze als een Harddisk kan gebruiken dus dat je muziek, films, foto's niet meer via iTunes hoeft te doen maar dat je gewoon via computer alles direct in kan stoppen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!