Bugs misbruiken heeft consequenties

  • Citaat

    Komt omdat ik de manier van aanpak schandalig vind. Maar goed ieder zijn mening we kunnen hier nog wel 5 uur over zitten praten maar denk niet dat er iets mee wordt bereikt.


    Persoonlijk ben ik het er mee eens, er had ten slotte beter getest moeten worden, en iemand straffen voor een fout die de scripter maakt? Dat gaat wel ver, omdat Dominic nu even geen tijd heeft om ze te fixen....

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Persoonlijk ben ik het er mee eens, er had ten slotte beter getest moeten worden, en iemand straffen voor een fout die de scripter maakt? Dat gaat wel ver, omdat Dominic nu even geen tijd heeft om ze te fixen....


    Alex is een toffe gozer maar hij had die zet wel beter niet gedaan.. Als hij het dan toch wou testen kon die dat ook in een PB laten zien. Hoop wel dat het rap wordt opgelost en dat Alex terug kan.

  • Release ik ga verder geen verdere discussie met jou aan aangezien het toch allemaal fout is wat betreft mijn beslissing. Alex heeft weer 0 strafpunten maar door de foute programmering is zijn status niet teruggezet dus ik vind echt dat je je niet moet aanstellen. De enigste manier waarop je mensen duidelijk kunt maken dat ze fout bezig zijn is op dit moment deze manier.


    Ga eens na. Als mijn sessie weer wordt afgenomen en diegene wel kwaadwillend is. De site heeft nu dan misschien weinig opties maar ik zei gister ook al een aantal dingen tegen Alex die iemand kon doen wat ik niet ga herhalen. De veiligheid van de leden staat op het spel dus dat is de voornaamste reden dat ik hier nu tegen op moet treden.


    Ik heb tevens gezegd tegen hem dat hij het testen maar s'nachts moest doen aangezien andere leden er dan geen last van hebben.


    Misschien dat je nu eindelijk door krijgt waar dit alles naar leid. En voor het geval dat je het niet door had er was maar 1 persoon verbannen dus dit gaat al tegen jouw zin op pagina 1 in:

    Citaat

    Maar ik heb ook al mensen gesproken die perongeluk gebruik hebben gemaakt van een bug en die als nog een ban hebben gehad


    Je kan niet per ongeluk gebruik maken van een exploit laat dat duidelijk zijn.

  • Ben het wel met Niels eens, hij moet er tegen aan kijken en kan niks doen terwel hij een groot deel van de beveiliging verzorgt. Dan is hij al pissig en dan moeten mensen ook nog 's van alles uitproberen. ^o)


    Aanvullend bericht:
    Zelf in je onderschrift kan je nog < br /> gebruiken..

  • Jongens, vandaag kijk ik heel de site nog een keer na.. dan moet alles over zijn.
    En 'als ik even geen tijd heb' dan meen ik dat ook, ik heb al heel veel schooltijd opgeofferd voor CP.. dus dat ik 'even geen tijd voor jullie vrijmaak' vind ik zeer lullige reactie.

  • Ja ik wil ook best me tijd op offeren maar daar reageer je niet op. Jij had mij een opdracht gegeven en ik ben ik bereid uit te voeren maar wat door jouw koppigheid niet bepaald wil. Wat killingdevil zegt klopt. Als jij dingen doet wat anderen niet kunnen zien maak ik er geen enkel probleem van maar bijvoorbeeld dingen op het forum zoals cookies stelen dan is het een heel ander verhaal.

  • Zover ik weet is er inderdaad geen conflict. Maar er is natuurlijk wel een probleem. CF bevat (bevatte) bugs die erg grote problemen kunnen opleven.


    Daarom mag de crew denk ik van geluk spreken dat ik er achter ben gekomen, en niet een of andere dwaas met andere bedoelingen.


    En als Dominic geen tijd heeft kan dat, en wordt dat (in ieder geval door mij) gerespecteerd. Maar ik ben het wel met Niels eens dat er eigenlijk meer mensen bij de bestanden moeten kunnen.

  • Het blijkt dus dat Dominic zijn prioriteiten ergens anders heeft. Normale gang van zaken zou een uitgebreide testfase zijn geweest voor het uitbrengen van een nieuwe versie.


    Daarnaast de oude topics meenemen is echt wel mogelijk, je hoeft alleen maar een script te schrijven wat de topics in de nieuwe velden weer invoegt. Het is ook gewoon mogelijk de leden over te zetten i.p.v. iedereen opnieuw te laten registreren. Totaal online: 6, dat was wel meer voordat de nieuwe versie uitkwam.


    Het ontslaan van je staf binnen 4 weken lijkt me nu niet voor meer stabiliteit zorgen. Bovendien OVERLEG je dat eerst met iemand en maak je geen "flame" topic, maar regel je dat intern.


    Beetje jammer dominic.


  • Jammer? Ik hoef met niemand te overleggen, crewzaken die de rest van de crew aangaan worden besproken, maar ontslag is uiteindelijk de laatste actie aan mij.


    Die testfase kon niet meer gebeuren, omdat een verhuizing binnen 1,5 maand moest worden voldaan. En aangezien ik niet heel phpbb3 kon overzetten (omdat cp v3 niet op de nieuwste versie draaide) moest ik wel een v4 in elkaar knutselen.


    Dat jullie zo ondankbaar zijn heeft me echt verbaasd. Mijn activiteit blijft gewoon hetzelfde als op v3, maar ik ga natuurlijk meer werk in mijn school steken dan in CP. (lijkt mij logisch eerlijk gezegd, als jullie dit niet vinden is het jullie probleem).


    Het feit dat de berichten en gebruikers niet zijn overgezet heb ik niets aan kunnen doen, ik wou met een frisse start beginnen, met alle niet-actieve leden verwijderen en gewoon de actieve leden behouden. De berichten waren vaak niet goed meer, verouderd en lastig over te zetten. En aangezien ik het script in mijn eigen style wou houden heb ik geen rekening gehouden met de v3. (v2 naar v3 was ook een reset).


    Kijk, de bezoekers online klopt wel weer bij, daar kan ik niets aan doen. (want dan zou ik wel is weten wat ik daaraan zou kunnen veranderen??)


    Het is niet echt mijn probleem of jullie het hier naar je zin hebben of niet, het lijkt me alleen wel leuk als jullie het naar je zin hebt.


    Dit topic heeft Niels ook niet besproken met ons/mij (wat officieel volgens jullie ook zou moeten). Want ja, jullie mogen natuurlijk beslissen wat de crew moet overleggen :) (klinkt heel ironisch allemaal).


    Laat ons onze gang gaan, en wij laten ook jullie je gang gaan.
    Dit topic gaat dicht, discussie over Niels is gesloten. Binnekort meer informatie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!