Lockerz: betrouwbare gratis prijzen site (iPod Touch etc.)

  • Hoi allemaal,


    Na hier tijden niet meer geweest te zijn dacht ik opeens weer terug aan CriminalsPoint en toen ben ik hier maar weer eens gaan rondkijken.
    Ik zie dat het project al flink opgeschoten is.


    Maar nu even terzake: ik heb in de tussentijd ook niet stilgezeten en een zeer mooie site gevonden: Lockerz.com
    Snel uitgelegd kan je met Lockerz in een paar weken een iPod Touch 8gb (of iets anders wat je leuk vindt, keuze zat! ;)) bij elkaar sparen en dat kost je dan alleen 2 min per dag! Nu ga je natuurlijk direct denken: " 't zal wel weer zo'n site zijn waar je uiteindelijk toch niks krijgt ". Maar Lockerz.com is betrouwbaar, en wel omdat de oprichters voordat ze met Lockerz begonnen bij grote bedrijven zoals Amazon.com werkten. Op internet zijn zat bewijzen te vinden van mensen die hun prijzen al lang hebben gekregen en zelf heb ik al een Xbox 360 Elite bij elkaar gespaard en inmiddels ontvangen! :cheesy:


    Op dit moment is de site nog invite-based waardoor je je alleen kan aanmelden als iemand je uitnodigd. Ik wil jullie echter graag uitnodigen, aangezien dit mij ook weer punten oplevert! :P ;)


    Maarja, genoeg gezeurd, wil je geïnvite worden? PM me dan op dit forum of reageer op dit bericht met je e-mailadres! ;)


    Ik wens jullie heel veel plezier op Lockerz en op dit forum!


    Mvg,
    larsm

  • Citaat van insaneflame

    Mijn buurjongen wacht al 2 maanden op zijn SP-1 Paintball Gun.


    Misschien dat die goeder is tegengehouden door de politie omdat het een wapen is? :p


    Ik heb al een t-shirt ontvangen van Z-lister te zijn (was ook zo'n 3/4 weken onderweg na dat ik een e-mail kreeg dat het verzonden was), en ik heb al ?25,- Paypal cash gehad ;)


    Die andere topic staat trouwens hier: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2960.html

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!