Vaardigheden

  • Hallo CP leden,


    In het profiel kun je weer eens je vaardigheden aangeven. Altijd leuk, als mensen dit tenminste naar waarheid invullen.


    Mijn vraag hierover is: Vullen jullie het in ten opzichte van 100% kennis over het onderwerp hebben, of in vergelijking met het gemiddelde op CP (dus, als je denkt dat je het ergens het beste in bent van heel CP, geef je jezelf een 10/10)?


    Want ik heb nu 4 blokjes bij PHP, maar natuurlijk ken ik echt niet 4/5 van alle PHP functies en classes uit me hoofd!


    Voor mijn indeling, klik hier.:D

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik geef mezelf gewoon nooit alle blokjes, zo krijg je ook geen rotreacties.


    Verder is het best moeilijk in te schatten zoals:
    - Hoe kan ik het in verhouding met de rest?
    - Ken ik alle fucties?
    - Kan ik veel?

  • Kan je nog altijd iets bijleren over php? Zo ja, dan heb je al geen 5


    Gewoon globaal ;) Ik overdrijf ook niet, gwn invulle waar je denkt dat het zo ook is :D

  • Klopt veel leden vullen hier ook maar gewoon wat in. Dominic's vroegere idee was ook om de helft door de gebruiker zelf te laten tellen en de andere helft door de andere leden die hem raten :) Zo kun je wel een beter percentage krijgen op zich maar je hebt dan ook weer al die confrontaties dat je mensen die je niet mag zo allemaal 1en geeft.


    Moet je ook maar eens opletten als mensen hier een layout laten raten en op een site als sitedeals. De cijfers zijn onmeunnig verschillend omdat sommige mensen hier er een hele andere en soms vreemde kijk op hebben.

  • Citaat

    Klopt veel leden vullen hier ook maar gewoon wat in. Dominic's vroegere idee was ook om de helft door de gebruiker zelf te laten tellen en de andere helft door de andere leden die hem raten :) Zo kun je wel een beter percentage krijgen op zich maar je hebt dan ook weer al die confrontaties dat je mensen die je niet mag zo allemaal 1en geeft.


    Moet je ook maar eens opletten als mensen hier een layout laten raten en op een site als sitedeals. De cijfers zijn onmeunnig verschillend omdat sommige mensen hier er een hele andere en soms vreemde kijk op hebben.


    Vind ik persoonlijk ook, er word dan toch misbruik van gemaakt aangezien niet iedereen, iedereen mag. Of juist dat mensen goed bevriend zijn met iemand dat zen een hele hoge rating geven. Bijvoorbeeld ook bij het raten van layouts houd ik rekening met Criminalspoint aangezien hier het niveau veel lager ligt. Als ik hier bijv. een 4 zou geven zou dat op wmcity, of sitedeals een 1.5 zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar het iTrade systeem die ze op Sitedeals hebben, en dat voor misbruik direct een strafpunt word gegeven :) Zo kunnen leden zien als je te vertrouwen bent en de crew kan ook wat orde houden.

  • Er zou een soort bijkomend karmasysteem moeten komen :)


    Ik heb er eentje ligge xD Het is compact en neemt op je scherm maar enkele pixels aan een karmabalkje (mooi in GD)

  • @ Niels, maar dat komt ook omdat mensen net bepaalde dingen maken en een gedachte hebben van "Woow" ik ben goed. Terwijl er nog veel meer is in php dan een criminals.


    Er is nog zó veel wat niet van pas komt bij een criminals of een normale website, waar de gemiddelde programmeur hier naar mijn idee nog niet van heeft gehoord of totaal geen kennis van heeft :)


    Is ook niet erg, iedereen moet ergens beginnen met het leren en aan elk eind is een ander begin. Maar ik vind óók dat mensen hun vaardigheden niet goed invullen.
    Want ik heb het al vaker gezien dat er een vraag word gestelt en je kijkt naar de vaardigheden van die persoon en het gewoon dan totaal niet overeen komt.

  • Op zich wel goed idee als dat wordt uitgewerkt..
    Maar je meot dan zekeruit kijken met vriedjes politiek daarom zou je iets moeten maken dat als iemand je goed heeft geholpen dat bijvoorbeeld de ts alleen kan aangeven of het goed of slecht is..


    [offtopic]
    Verder Pim karma systeem:O
    Whoo kan je is laten zien (xD) (hoeft dus niet he:P)
    Maar ik heb er aan mee geholpen want ik heb gezegd wat mooi balkje was(A)
    WANNEER GAAN WE DAAR TROUWENS MEE VERDER!!
    [/offtopic]

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik had vroeger ook zo'n soort systeempje gemaakt van +1 en -1. Waarschijnlijk heb ik hem niet meer maar goed zo moeilijk was het niet. Het is wel verstandig dat je per user dan een serialized array maakt met de waarden (dus niet allemaal losse rijen die je dan weer moet tellen)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!