maurice visser

  • Sorry? Wat is dit..
    En GrafixVision, moet ik die pm die ik van je kreeg als bedreiging zien, dat je het op een andere manier doet?


    En aan de ts, het is hier geen buitenspeelplaats, je kanb est een opgelicht topic maken, maar doe hem dan wel iets uitgebreider.
    Want aan die twee regels valt geen touw aan vast te knopen.


    Ik houd het topic nog even open, maar ik ga geen rechtertje spelen. Als ik me hier wel verplicht toe voel, dan krijg diegene gewoon een strafpunt.


    GrafixVision, wat is er zo erg aan. Ik bedoel als ik jouw site whois dan zie ik ook staan M Visser. Maar aangezien je op deze versie nog niks fouts hebt gedaan houd ik het nog even open. De opties. En graag ontvang ik meer informatie waarom dit zo'n verassing is.

  • Ach, doe nou niet alsof je zoveel verstand van zaken hebt.
    Je hebt gewoon niet betaald en sowieso je komt uit 1994 dus doe ook niet zo volwassen, en al helemaal zo'n allochtoons toontje staat me ook niet aan.

  • Citaat

    Ach, doe nou niet alsof je zoveel verstand van zaken hebt.
    Je hebt gewoon niet betaald en sowieso je komt uit 1994 dus doe ook niet zo volwassen, en al helemaal zo'n allochtoons toontje staat me ook niet aan.


    Laten we het netjes houden.
    Geen geruzie. Laten we dit volwassen oplossen :) En kijk ik heb dit net al gepm-ed naar Maurice:


    Citaat


    Naast dat ik een opleiding doe, en bugs moet fixen aan CP + het heel druk hebt met topics te lezen en te modereren (met het team uiteraard), vind ik het heel vervelend als ik me ook nog in een ruzie moet gaan verdiepen. Dit ga ik dan ook niet doen. Er is vrijheid van topics plaatsen, maar doe het dan wel diplomatiek.


    En asjeblieft.. dit wordt het enige topic oke? Degene die een topic opent tegen Stefan of tegen Alex (wat over deze kwestie gaat) die krijgt van mij het allereerste strafpunt van v4..

  • Bericht van Maurice:


    Post leeg maken aub,


    Kan ook anders onderhandellen hoor ?


    Heb KVK, alles.. kan morgen voor je deur staan..
    Geen bedreiging ?




    Wat er stond was een " nep-verhaaltje " om deze persoon te laten opbiechten. De rest van Open FTD, PHPerfect IS, ... Is wel waar

  • Oke. Ik wordt het zat, degene die mij na 21:25 nog een pm stuurt over dit topic krijgt een strafpunt :)
    Ik verwijder dit topic niet. Ik wil me er ook helemaal niet mee bemoeien. Maar ik wacht nu al 2 pagina's op antwoord van de TS en van Grafix.


    Anders sluit ik dit topic gewoon, totdat jullie mij kunnen aantonen wat er nu aan de hand is.

  • En dan ook nog tegen mij beginnen!
    Wat ben jij een ****** (ik houd het toch maar netjes)


    Zegt hij tegen mij, dat ik lekker gebanned ben van TB, haha hij is het zelf ook!

  • Dit topic gaat dicht.
    Het lijkt mij dat de TS gelijk had, meneer was ook al verbannen op de versie 3.


    Hij stuurde mij een bericht zijn account te verwijderen, maar heeft van mij al een permanent gehad.


    Meneer wilt ons gaan aanklagen. (hoor ik net)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!