Nieuwe eigenaar

  • Ik hoorde al van een aantal mensen dat DeCo Koen was..
    En uiteindelijk is het nog waar ook.


    Maar ik hoop wat de crew belooft ook gaat waarmaken wat ze beloven.
    Verder heb ik nu wel meer vertrouwen dat het weer een betere community gaat worden.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Koen ik hoop wel dat je blijft. Je bent nou niet bepaald iemand die ik mag om wat er in het verleden gebeurd is met sommige projecten van mensen e.d. maar goed. Hoop dat je voorgoed Dominic vervangt aangezien ik ook geen toekomst meer zie met hem + CP (zal vast wel iemand over gaan zeiken).


    Ik ben hier wel weg als mijn community af is (die jij niet zal kunnen overkopen :p) maar zal het dan wel mededelen

  • Ik weet niet wat er zoal in het verleden is gebeurt met Koen, maar ik heb ondertussen al 2 jaar contact met hem, heb verschillende projecten ism met hem/gc en heb nog nergens spijt van :D


    Ik ben er zeker van dat deze site nog beter gaat worden!!!

  • Geweldig...toen ik las wie CP kwam versterken "DeCo" had ik al direct door dat er iets niet klopte.


    Grootspraak en het woord bedrijf vaak noemen...en vergaderingen...tjah...klinkt als Koen Rens :)


    Enfin, succes met de community. En verwijder mijn account aub.

  • Koen, welkom op CP. Ik ben blij dat het je eindelijk gelukt is :) Jammer dat ik er niet van op de hoogte was, maargoed :D.


    Heel veel succes, en ik weet zeker dat CP er flink op vooruit gaat!


    - Lodewijk

  • Zolang CP 100% los blijft te staan van gamecoll heb ik 100% vertrouwen erin dat het weer goed gaat komen.
    na al die jaren zal de v2 sfeer weer terugkeren ^^, werd tijd ook :cheer:

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Zolang jullie geen GC koppeling willen zal deze er ook niet komen,
    Miss dat eender in de toekomst jullie gedachten nog veranderen,
    En dat het dan beter hand in hand gaat. maar we zullen zien wat de toekomst brengt.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Mooi dat dat minimalizeren nu werkt alleen als je hebt geminimalizeerd zou mooier zijn als er een knopje kwam voor maximalizeren in plaats van weer minimalizeren. ma weel mooi dat dat nu werkt!

  • Citaat

    Zolang jullie geen GC koppeling willen zal deze er ook niet komen,
    Miss dat eender in de toekomst jullie gedachten nog veranderen,
    En dat het dan beter hand in hand gaat. maar we zullen zien wat de toekomst brengt.


    Ik zal het even gewoon goed zeg, ik haat het hele gamecoll systeem, het is een bagger iets dat alleen je geld wil opzuigen ^^.


    daarom heb ik ook nooit aangemeld bij elke site die het systeem van gamecoll gebruikt, word dat hier gedaan dan moet ik me hier ook maar afmelden.


    Dit is de zelfde reden dat ik microsoft sites haat in elke richting.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Zou je mij misschien even kunnen uitleggen waarom het je geld wilt opzuigen ?
    je kunt je ook gewoon aanmelden via het GC systeem.. en dan gewoon de game spelen,
    het GC systeem is gewoon bedoelt dat je 1 account hebt met 1 wachtwoord waarmee je op meerdere site's kunt inloggen.


    het zelfde idee als waar het OpenID systeem op berust waarmee Hyves van de week mee is samen gaan werken.


    En daarnaast hebben we nog ons eigen betaal systeem,


    En voor een GC site is het gewoon makkelijk om het GC betaal systeem te gebruiken buiten,
    en niet het mollie systeem, omdat je dan gewoon alles bij elkaar hebt. En je uitbetalingen die je met je site verdient direct ergens anders zou kunnen uitgeven, of kunt laten uitbetalen,
    en onze uitbetaal grens is lager als die van mollie.


    Maar ik moet toegeven ons betaal systeem vind ik zelf niet zo praktisch werken, maar hier word nog iets aan gedaan.


    Edit:

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Zoiets begrijp jij niet omdat je er zelf deel van uitmaakt.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!