Nieuwe eigenaar

  • Wat hebben wij concreet de afgelopen uren gerepareerd en geregeld?
    - Criminalspoint is bereikbaar op: .com .net .nl .be
    - Categorie toegevoegd voor overige programmeertalen
    - Ongelezen topics krijgen een andere kleur
    - Tekst gecorrigeerd bij verzonden berichten
    - Reageren en nieuw PB sturen gaan niet meer buiten de lay-out
    - Url's worden goed en klikbaar weergegeven
    - Sessies blijven langer geldig (moet nog getest worden, want werkt niet altijd even goed)
    - Betere inputcontrole
    - Quoten van berichten verbeterd (versneld)
    - Je hoeft geen URL tag te gebruiken, een gewone link posten is meer dan genoeg.
    - De oude url tags zijn ook terug gemaakt, je kan deze nu volop gebruiken
    - Een topbar toegevoegd, hierin zullen ondermeer updates komen
    - Berichten kunnen terug toegeklapt worden



    Te doen:
    - img tag repareren
    - 5+ pagina's verstoort de navigatiepijl
    - Update bij profiel pagina fixen


    Wie is wie?
    DeCo = K.Rens
    DeFlashed = W0utR
    TuneStyle = Tieske


    Waarom, zijn jullie laf?
    Wij zijn absoluut niet laf en kwamen er liefst meteen voor uit we we echt zijn.


    Waarom deed je dit niet?
    Wij kregen al van voor de overname dreigementen dat men deze site offline zou halen, dat men in opstand ging komen etc etc.
    Door tijdelijk onder een andere naam te opereren, hebben wij de kans gekregen om onszelf te bewijzen.
    Mensen stuurden ons bugs op en wij probeerden deze meteen op te lossen.
    Bedankt hiervoor.
    Door de jarenlange kritiek op ons, meestal zonder reden, hebben wij het hier echter zeer voorzichtig willen aanpakken en stap per stap werken.
    Dit heeft dus niets met lafheid te maken, want persoonlijk vind ik je verbergen nooit goed.
    We hebben dit gedaan voor CriminalsPoint en om het voortbestaan te verzekeren.


    Tot slot van rekening hebben wij webscripters.be en moesten wij dit totaal niet doen voor jullie.
    De site ging dood - en dat is nooit goed.
    We hebben dit voor jullie gedaan.


    Gaat er nu iets veranderen?
    Buiten het feit dat wij proberen alle bugs op te lossen niet nee.
    Er komt geen GameColl login of registratie systeem, er komen geen betalingen via GameColl, er komt geen dictatuur ofzo.


    Jullie bepalen de toekomst van CP, niet wij.
    Want nogmaals, zonder jullie, zou CP er niet zijn.


    Ik hoop dat wij blijvend op jullie steun en vertrouwen kunnen blijven rekenen.


    Hopend op jullie begrip,
    K.Rens, W0utR, Tieske

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat is helemaal niet moeilijk, maar je mag niet vergeten dat CP vroeger zwaar tegen mij was door een aantal personen.
    Verder zag ik mij genoodzaakt met een andere naam te beginnen - anders was er meteen grote ruzie geweest.


    Als ik kon kiezen begon ik ook gewoon liever als een onbekende, met een schone lei. Ik wil geen urenlange discussies hierover.

  • ik had je gelijk door las een reactie van je en dat is koen.
    maar oke kan je dan al wat langer dan vandaag.


    voor de rest kan ik het wel begrijpen want als je op sitedeals een bod doet en je doet gewoon netjes en je krijg een itrade van een noob dan begrijp dat zoon zelfde noob ook heel criminalspoint kan ddosen.
    als je uit eindelijk criminalspoint in handen krijg.

  • Citaat

    Ik wil mij ook ff excuseren, maar ik vond anoniem beginnen ook een betere keuze.
    Ik had gelezen dat Gamecoll nogal veel commentaar kreeg op CP.
    We wouden dus eerst bewijzen dat we ons wel degelijk gaan inzetten voor jullie.


    volgens mij hebben jullie je wel een beetje bewezen op jullie eerste dag :cheer:

  • Bewezen?
    Denk je echt dat ik mij nu al bewezen heb?


    80% Van wat je nu ziet heeft Woutr gedaan.
    Ik moet tegen morgen 40 bladzijden schrijven voor mijn eindwerk (zit in mijn laatste jaar), ik heb amper tijd om nu veel te doen.


    Je moet ons eens bezig zien als wij alle 3 aan CP zouden beginnen, dan zou het pas vooruit gaan. (h)

  • Ik ben een dag met mijn vriendin, en meteen verandert er een hele boel? Ik en mijn vriendin zijn aan een nieuwe start begonnen zonder ruzie's of criminele acties. Zo te zien is CP vanaf vandaag ook begonnen om op nieuw te beginnen. Het ziet er hier nu al stukken drukke uit en ook de gezelligheid zie ik weer omhoog gaan. Deze crew is nu ook al op de eerste dag veel actief, en ik persoonlijk hooop dat het zo blijft.


    Succes verder met het verbeteren van CP


    Mvg, Luc

  • Ik ben het met wouter eens, we probeerde het voorzichtig aan te pakken,
    zodat we niet direct de grond in geboort zouden worden,
    ik moet wel toegeven ik heb nog niets gedaan aan CP dan het forum wat beheert. (hoewel ik wel de ftp gegevens etc heb)
    maar dit is eigenlijk het zelfde wat ik doe op WS, het algemeen beheren, en als er een keer iets kleins is dan pas ik het wel aan.


    Ik hoop dat ondanks onze "slechte" start (in sommige van jullie ogen).
    het vertrouwen in ons niet is opgegeven, en dat we er een gezellige community van kunnen maken.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Citaat

    Bewezen?
    Denk je echt dat ik mij nu al bewezen heb?


    80% Van wat je nu ziet heeft Woutr gedaan.
    Ik moet tegen morgen 40 bladzijden schrijven voor mijn eindwerk (zit in mijn laatste jaar), ik heb amper tijd om nu veel te doen.


    Je moet ons eens bezig zien als wij alle 3 aan CP zouden beginnen, dan zou het pas vooruit gaan. (h)


    Achja bewezen tussen haakjes dan :D. Laat ik het dan maar zo zeggen: Jullie hebben een mooie entree gemaakt;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!