Advertentie Mogelijkheden gewijzigd

  • Hallo CriminalsPoint,


    De opening van CP V4 was een groot succes, zelfs groter dan ik zelf had verwacht, gisteren was zelfs mijn persoonlijk unieke bezoekersrecord zo hoog dat ik er zelfs van schrok (ruim 480 unieke bezoekers, terwijl het gemiddelde op v3 rond de 220 lag).


    Mede daarom, worden er elke dag nieuwe advertenties toegevoegd. En om te vieren heb ik de views verhoogd naar 5.000 ipv 1000, zo hebben mensen nog meer zicht op jouw advertenties.


    Wel hebben we doordat we meer views geven, de andere opties iets minder aantrekkelijk gemaakt. Door van 100 clicks naar 75 clicks te gaan, en van 5 dagen op de site naar 3 dagen. Om het een beetje gelijk te houden. Want voorheen waren je clicks meestal binnen 3 dagen op (let op clicks zijn allemaal UNIEK), zo compenseren wij alle drie de opties.


    Wij hopen dat de bezoekersaantallen nog meer gaan groeien, en dat CriminalsPoint kan uit bloeien tot een frisse v4.


    Groetjes,
    Team

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mooi bezoekersaantal ! Zelfs Google vindt deze versie mooier dan die vuile phpBB ;) Of ligt dat nu aan die mooie URL die je hebt hier? :D


    Zou eigenlijk soort artikel over moeten komen over URL rewriting :)

  • Citaat

    Mooi bezoekersaantal ! Zelfs Google vindt deze versie mooier dan die vuile phpBB ;) Of ligt dat nu aan die mooie URL die je hebt hier? :D


    Zou eigenlijk soort artikel over moeten komen over URL rewriting :)


    Die zal ik als ik tijd heb wel is schrijven.


    [offtopic]En dan zal ik ook is het lettertype in de textarea's is wat netter maken.. :P[/offtopic]

  • Citaat


    Had een vraagje hé .. ik had nog een banner op v3, moet ik hem hier nu opnieuw betalen of krijg ik nog een aantal plaatsen vergoed :) ?


    Die stond nog op de naam van Anton, deze kan helaas niet worden vergoed. Helaas.

  • Citaat


    Ik bedoelde een aantal clicks, niet het geld terug natuurlijk :}


    Ik woon helaas niet hoeveel clicks je nog te goed had, dus dit is niet goed te bepalen. Ik kan eventueel wel 20 extra clicks toekennen.

  • Citaat


    Als ik weer een nieuwe banner heb gekocht?


    Ja, in het systeem van Mollie kan je niet zelf advertenties toevoegen..

  • Joshua, dit klopt niet.. Clicks zijn ALTIJD uniek. (Mollie systeem), views zijn ook uniek. Iemand die duizend keer refreshed gaat dus niet van je views af.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!