Adverteren op DPad.nl

  • Hi allemaal,


    DPad.nl beschikt nog over goede, vruchtbare advertentieruimtes! DPad, een nieuwe gamewebsite, bestaat nu anderhalve maand, en de statistieken liegen er niet om: afgelopen maand hadden we 2000 unieke bezoekers, en in totaal zo'n 40.000 pageviews.


    In de maand november gaven wij hier op CP aan een aantal leden gratis een maand adverteren weg. Die maand is inmiddels voorbij, en het resultaat mag er wezen. Neem bijvoorbeeld de banner van Corragio, die een maand lang in de sidebar (rechts) werd getoond. Op deze banner is maandelijks gemiddeld 192 keer geklikt (unieke kliks over de gehele maand), en de banner werd elke dag rond de 200 keer gezien (uniek). Een goede periode dus, waar Corragio zeker resultaat van heeft ervaren.


    DPad biedt dus advertentieruimte aan, en voor een zeer zacht prijsje. Voor (op dit moment) slechts 5 euro staat je banner al 30 dagen in de sidebar of bovenaan de artikelen. Neem daarbij mee dat DPad dé doelgroep is voor jouw game: de website wordt bezocht door jongeren, voornamelijk jongens, tussen de 12 en 30 jaar. Ze houden van gamen, maar spelen ook graag een gratis spelletje. Op DPad besteden wij daarom ook aandacht aan gratis/goedkope games. En daar kan jij van mee profiteren!


    Voor meer informatie kan je op onze website kijken naar de 'Adverteren' pagina -> die staat hier.


    Kijk de website eens door, en plaats het hier/stuur een PB als je interesse hebt in adverteren op DPad. Betaling kan via Paypal of overschrijving.


    Vragen kunnen ook altijd hier gesteld worden!


    - Lodewijk

  • Dus 5 euro voor 150 kliks per dag en 5000 views per dag? En dat 30 dagen.. Kan je mij een statistiekje bezorgen via PM, lijkt me een leuk aanbod :)


    Kan wel niet meteen gebruiken maar heb een projectje waarbij jouw site een goede doelgroep kan vormen.

  • Ik heb de statistieken nog eens goed bekeken, en ik heb helaas wat dingen aan moeten passen. In het eerste bericht heb ik namelijk verkeerde aantallen gebruikt van de Corragio campagne.


    De correcte cijfers zijn van de Corragio campagne:
    Aantal (unieke) pageviews per dag/maand: 200/6000
    Aantal (unieke) kliks per dag/maand: 10/200


    Is dus helaas wat minder dan het eerder geschetste beeld, waarvoor mijn excuses. De prijs is echter nog steeds goedkoop! Kijk bijvoorbeeld ter vergelijking naar CP: 75 kliks voor 4,00 euro; daarbij staat je banner gemiddeld 4 dagen op de website. Op DPad gemiddeld 192 kliks, waarbij je banner 30 dagen op de website straalt. Niet verkeerd denk ik zo ;) Daarnaast wordt elke advertentie plek verkocht per 1 banner, dus je banner wordt niet geroteerd.


    De statistieken kunnen opgevraagd worden via PB, hoewel de bovenstaande statistieken de goede zijn. Mocht je toch twijfelen aan mijn betrouwbaarheid (shame on you!), dan kan je mij PB-en.


    Nog als reactie op de diverse vragen die ik gekregen heb inmiddels: het is mogelijk een maand/periode te reserveren. Houd daarbij wel rekening met first come, first serve; ook spreek ik liever een hele maand (van de 1e tot de 30e/31e) af dan bijvoorbeeld 30 dagen die beginnen op de 15e van de maand.


    Als iemand interesse heeft in adverteren op DPad, hoor ik dat heel graag.

  • Oké dat lijkt me meer realistisch :)


    200 kliks in 1 maand voor 5 euro en
    75 kliks in 3 dagen voor 4 euro


    dat is ongeveer gelijk. Ik neem contact op met je van wanneer ik meer heb overlegd met mijn partner over verder verloop van het project.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!