Webshop geopend

  • Geachte cp,


    Bijdeze heb ik vanaf vandaag de webshop geopend daarom tijd voor een feestje.


    Bij aankoop van een product naar keuze kunt u de kortingscode invoeren.


    De kortingscodes zijn 2 euro waar let op 1 code per klant per bestelling.


    95b8pwqqgcaqrp6 E2,00
    d7bq337bfypxswq E2,00
    aajqdsjpyb7sacy E2,00
    s6qk2xp9syqmtwz E2,00
    zqm3i4syd7dcrnz E2,00
    85jukaigr2kyr2u E2,00
    vidkqbn4ie5mjkg E2,00
    cyd2q66tzznvdb6 E2,00
    4d3n3p7bvmwyvkz E2,00
    f93xr4zhhpbyjc8 E2,00
    6sm6dbjj6xnc3xi E2,00
    tcfd5hx5qxf3qn3 E2,00
    whbtqgh6symkpnh E2,00


    Dat E2,00 er niet achter doen want dat is de waarde van de code.


    Ik wens jullie veel plezier met de kortingscodes.


    Graag enkel nuttige reactie.


    P.S. Alles wordt gefactureerd en dus daadwerkelijk verzonden.


    Met vriendelijke groet,


    Willem


    P.S.2. Staat er iets niet bij wat je wilt hebben wij zijn nog bezig met onze producten toe te voegen aan de webshop. Indien je toch een product wil kan je ons mailen en zullen wij kijken bij onze artikel lijst en zullen wij binnen 48 uur reactie hebben gegeven.


    URL: http://www.wnshop.nl (Link aangepast)
    [offtopic]P.S.3. Sorry verkeerde topic geplaatst![/offtopic]

  • Edit bij R-Mijnten: Volgende keer ook graag een ontopic reactie erbij plaatsen.


    [offtopic]
    Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb je webshop nu al gehacked...


    Ik zou vooral een andere nemen, want ik kan de prijzen zegmaar zelf aanpassen hierin.


    Citaat

    Omschrijving Prijs Aantal
    DV9329 1.5" TFT LCD 2MP Digital Camera Video Camcorder E1,00


    [/offtopic]

  • Ik bestel toch niks :) Ik zeg alleen dat iedere nitwit de HTML postfields kan aanpassen en op die manier de prijs kan veranderen.
    'T is ook niet echt handig een niet-encoded veld met de prijs mee te sturen.


    Wees blij dat ik je waarschuw, is niet verboden ofzo :cheer:

  • Alle product namen in het Engels en beschrijving ook en de rest van de site is gewoon Nederlands... Zoals Maikelcarnavaljongen (:D) al zei, dealerextreme of andere int. webshops waar je copy/paste gewoon doet.

  • Ik citeer regel 5 uit de algemene voorwaarden "5, Indien de bestelling niet goed is dan geven wij geen geld terug gerantie gekocht = gekocht.". Als er dus een kapot product word aangeleverd kan er dan geen geld terug gegeven worden of een andere product terug krijgen?

  • Citaat


    Verzendprocedureshipping.gif


    Alle paketten worden per TNT post verstuurd.


    Mocht je een pakket zelf willen afhalen kan dat naat 10 dagen.



    Dus als ik het goed begrijp, als mijn product kapot aankomt, dan ben ik mijn geld kwijt?
    Want in dat geval, is het gewoon al overduidelijk dat jij het ergens anders moet bestellen.


    Anders zit er ook geen 14 dagen levertijd op (lijkt mij).


    Ik vind het iig heel vreemd gedoe.
    Komt ook niet vertrouwend over!


    Tevens zie ik ook namaak Iphones in je webshop staan. (als ik het goed zie).


    Weet je wat Apple met je gaat doen, als die daar achter komen?
    Mochten ze dat doen, dan hoop ik voor je dat pappie en mammie hard voor je hebben gespaard, want je zult het dan nodig hebben.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • ik denk niet dat apple voor zoiets moeite gaan doen om een rechtzaak aan te spannen. ze zullen wel een mailtje sturen of contact opnemen met hem voor het sluiten van de shop misschien.


    Ik denk eerder dat de webshop van waar hij hoogst waarschijnlijk van doorverkoopt wel een zaakje er van maakt.

  • Beste mocht er een artikel kapot worden aangeleverd is dit natuurlijk onze fout en vragen wij uiteraard of u het pakketje terug wilt sturen zodat wij er naar gaan kijken mocht het echt onze fout zijn dan zullen wij hetzelfde product opnieuw bij u thuis bezorgen.


    Mocht het bestelde artikel niet naar u wensen zijn dan heeft het geen geld terug gerantie. (met uitzondering als het product verkeerd geleverd is en/of kapot wezen.


    Tevens is het niet verboden om dingen in tekopen en te gaan verkopen anders zou geen enkel bedrijf nog goederen hebben in hun winkel.


    KVK is aangevraagd en ook goedkeuring om me diensten door te zetten.


    Zwart op wit op papier staan!!!!


    Maar goed niemand is geintreseerd :slotje:


    [offtopic]Stelletje kleuters hier|-)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!