Goedkope Webhosting

  • Geachte cp,


    Bijdeze wil ik mijn nieuwe site gaan vieren en daarom ook tijd voor hostings te verhuren.


    Nu aanbieding € 3,-- per 2 maanden (exclu Domeinnaam) [offtopic]Let op contractduur van 12 maanden[/offtopic]


    Als het contract afloopt ontvangt u van ons een email met de vraag of u het pakket wil verlengen is dit niet het geval dan stopt u host automatisch bij einde contractdatum.


    Wilt u bijvoorbeeld 5 jaar gelijk vastleggen is dit mogelijk en heeft u ook de mogelijkheid om in meerdere termijnen te betalen alles in eenkeer of in 5 termijnen 4, 3, 2 Alles is mogelijk.


    Meer informatie PB me of mail me.


    Met vriendelijke groet,


    Willem
    [offtopic]Wij ondersteunen helaas geen RPG games[/offtopic]

  • Hoeveel MB/GB is de opslag op je ftp?
    Hoeveel verkeer bied je ons aan?
    En hoeveel moet je bijbetalen, als je over het max. aantal verkeer gaat.


    Is de 3euro per 2maanden, alleen de eerste 2 maanden?
    En daarna een andere prijs? of is het dan alsnog 2euro.?


    Ik heb zelf al een hosting + 2 domeinnamen.
    Dus ben niet echt op zoek naar een hosting, maar een evt lancering van volgende website's zou ik wel bij je kunnen/willen hosten.

  • 200 mb opslag ruimte (in overleg kan meer)
    1 gb dataverkeer (in overleg kan meer)
    Ftp ja
    Emailaccounts Mogelijk Gratis!!
    Subdomeinen Ja
    Prijs gewoon 3 euro per 2 maanden bijvoorbeeld 12 maanden betaal je maar 6 maanden.


    Actie loopt het hele contractduur.
    Na contract betaal je normaal tarief van 2,00 per maand. (mits je contract afgesloten heb van bijvoorbeeld 2 jaar!)

  • Tevens heb je kvk nodig om hosting te verkopen weet niet of je dat hebt?


    edit door rick:
    tevens heb je geen kvk nodig om webhosting te verkopen. Als je onder de 3000 euro verdient per jaar aan je bedrijf. Neemt de kvk je niet echt serieus. Spreek uit ervaring.

  • Citaat van Jellev2

    Tevens heb je kvk nodig om hosting te verkopen weet niet of je dat hebt?


    edit door rick:
    tevens heb je geen kvk nodig om webhosting te verkopen. Als je onder de 3000 euro verdient per jaar aan je bedrijf. Neemt de kvk je niet echt serieus. Spreek uit ervaring.


    Daar heeft Rick gelijk in, enkel als de eigenaar stopt met zijn bedrijf, zijn de leden niet verzekerd van hun betaalde hosting.

  • Geachte,


    Ik zal duidelijk maken ik heb geinformeerd als ik onder de 3000 euro zit hoefde ik geen kvk nummer echter ga ik die evengoed binnenkort aanvragen.


    Ik zal zoizo niet stoppen met het bedrijf en mocht dit wel het geval zijn dan krijgen ze daar bericht over en dan stop ik nog als alle contracten zijn afgelopen.


    Jullie hoeven niet bang tewezen dat je na betaling er zo af wordt gegooid.


    Echter als je sites heb met hacks phissing etc dan zal je eerst een waarschuwing krijgen negeer je de waarschuwing wordt de site geschorst en wachten we op contact van de persoon die de die plek heb aangevraagd.

  • Ik weet niet bij welke KvK jij bent geweest Rick, maar je moet je ALTIJD inschrijven bij de KvK als er handel gedreven wordt. Onafhankelijk van de omzet. Dat je geen belasting hoeft te betalen onder de 1xxx euro is wel zo. De KvK kan je wel AFRADEN een bedrijf te beginnen, maar daarmee wordt niet bedoeld dat als je wel doorgaat je geen KvK nodig hebt.


    Bel ze nog maar eens zou ik zeggen.

  • Citaat

    Wij ondersteunen helaas geen RPG games


    Dit zeg jij op een crimnals forum ?


    Dan valt hier een hele grote doelgroep af..


    Ook is het niet echt een aanbieding.
    ( 5 jaar vastleggen ? wie zegt dat je 5 jaar bestaat..)

  • @ Sloosmedia zoals je me andere reactie goed heb kunnen lezen zij ik ookall zal ik stoppen dan wacht ik nog tot de laatste contract is afgelopen.


    En aangezien er hier ook mensen normale websites hebben.


    En aangezien ik in december afspraak bij kvk heb hierover zal ik dus niet stoppen.


    Nieuwe actie 3 jaar vast leggen is 1 jaar gratis

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!