Lockerz.com

  • EDIT: Verplaats naar Check forum!


    Een nieuwe site (nu nog in bèta) genaamd Lockerz.com geeft je gratis prijzen die je kunt kopen met de punten die je verdiend op de site. Opzich is het erg gemakkelijk en snel.
    Nu gaat iedereen denken: tis weer zo'n scam, maar nu heb ik er vertrouwen in, want het bedrijf is gefundeerd door Liberty Media, een groot Amerikaans media bedrijf, en CEO Lockerz Kath J. Sawit, werkte vroeger als Vice President bij Amazon.com (zoiets als bol.com maar dan in de VS)!


    Het enige probleem is dat je moet worden geïnvite om je aan te melden
    Hier heb ik een oplossing voor bedacht: ik ben een site gestart (wel in het engels) waar je je email adres achter kunt laten en dan mail ik je een invite binne een paar uur! EDIT: de site werkt niet naar behoren:( aub gewoon pm'en!
    Je kan ook gewoon je e-mailadres pm'en als je dat liever hebt!
    Veel succes!;)

  • Lockerz vind ik sowieso al geen leuke site.
    Je kan er op het moment nog geen bal mee.
    En de layout is ook al niet echt super.
    Eerder een leuk verhaal van een mooi concept met een geflopte uitvoering.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Is de site al meer dan een jaar flippo.
    Weet het denk ik wel wat beter dan jou.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Dat weet ik ook wel leeghoofd! Wat denk jij met je beter weten:S Zo'n groot project maakt je niet ff binnen 1 jaar. Je zult gewoon geduld moeten hebben.

  • Wat heeft het dan voor zin om het aan te kondigen.
    Over 7 jaar hebben we onze site af, join hem nu...
    Denk na, is moeilijk, maar je kan het wel.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Laeresh praat niet zo gemeen tegen anderen :@


    @TS: opzich wel leuk concept alleen de layout kan uitgebreider en minder paars, omdat het iets zakelijks is ( maar daarom mag het wel kleurrijk blijven.)


    Hoop dat de werkende versie snel is te bezichtigen :cheer:

  • Beste leden,


    Ik heb aangevraagd om mij te inviten maar heb dit nog niet gekregen (dit doordat er maar 100 leden per dag kunnen bijkomen) hopelijk krijg ik de invite morgen in men mailbox.


    Uit interesse ben ik is wat research gaan doen en vond ik in hun faq het volgende:


    Will Lockerz ship internationally:
    Once Lockerz begins selling products this fall, we will ship to many countries outside the US (check back at launch time for a complete list).


    Hier kan ik dus van uitmaken dat ze niets naar belgie of nederland zullen sturen totdat de beta voorbij is, ... maar als de beta voorbij is moet je dan vanaf 0 terug beginnen? of kan je gewoon verder met je account?


    Stel je account word gereset dan heb je alles voor niets gedaan want al heb je de punten naar hier zullen ze het niet sturen.


    Ik hoop dat iemand er wat meer van weet en anders afwachten en hopen :)


    Met vriendelijke groeten,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Je zult je punten blijven houden, want als ze dat resetten hoeven ze geen bezoekers en leden meer te verwachten;) Verder heb ik gehoord dat je voor 20 punten extra kunt laten verzenden naar andere landen.

  • @PG/CBdinges,


    Als je Engels goed is, zul je lezen en begrijpen dat het gaat gebeuren zodra de site open gaat... Het einde van dit jaar dus. Kan het uitlopen? Ja, dat kan heel goed. Het is een bèta, maar de punten die je hebt houd je, alleen kunnen sommige data nog verschillen :)

  • Citaat van Jannick

    @PG/CBdinges,


    Als je Engels goed is, zul je lezen en begrijpen dat het gaat gebeuren zodra de site open gaat... Het einde van dit jaar dus. Kan het uitlopen? Ja, dat kan heel goed. Het is een bèta, maar de punten die je hebt houd je, alleen kunnen sommige data nog verschillen :)


    Beste,


    Mijn engels is goed genoeg om dat te begrijpen maar jou Nederlands is blijkbaar niet zo goed, anders had je gelezen dat ik het wel begreep.
    Maar dat mijn vraag was: Behoud je je punten of gaan deze weg? ... En hier had ik al een antwoord op gekregen.
    Dat het een beta is had ik ook al wel door, ik heb ook al enkele filmpjes gezien van personen (woonachtig in Amerika) die een pakket met prijzen hebben aangekregen.


    Met vriendelijke groeten,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!