Banditi + Criminas Opzetten?

  • Hey,


    Omdat mijn chatbox op Facebook vol staat met het verzoek of Banditi / Criminas weer terug komt ben ik opzoek naar (een betrouwbaar) iemand wie het project wil opzetten en runnen!


    Heb jij een passie voor programmeren, maffia games en vooral het oude banditi terug brengen? Dan heb ik een leuk aanbod voor je!


    Winst verdeling 50 - 50


    • Ik heb de domeinen banditi.nl en criminas.nl
    • Responsive layouts van Banditi, Criminas & Bandias


    Ik ben niet van plan om mee te programmeren omdat ik hier totaal geen tijd voor heb! Hierom zoek ik naar een partner wie op 50/50 basis het project wilt runnen.


    Bij een akkoord van samenwerking wil ik een overeenkomst opstellen over de afspraken en behoud van eigendommen.


    Lijkt jou dit stuur mij dan even een prive bericht zodat we het verder kunnen bespreken.


    Groetjes,
    Frenzo

  • Frenzo,


    Je spreekt hier dat jij in het bezit bent van de domeinnamen wat natuurlijk een enorme waarde heeft. Maar je geeft aan dat de source die je hebt (Is dit de originele van OTG?) sterk verouderd is en dat er dus eigenlijk vanaf 0 een game geschreven moet worden.


    Lijkt dan een 50 - 50 verhouding volledig eerlijk indien je zelf niet mee programmeerd?


    De code die vervolgens geschreven wordt (door een partner) zou dan onmogelijk jou eigendom worden?

  • En wat nu als het project niet aanslaat, en de winst minimaal is?
    Ik verwacht weinig animo met een 50-50 constructie. En bovendien zou je niet eens alleen zo'n project moeten uitvoeren, en is het zelfs raadzamer om dit met een team te doen, wat een feitelijk uitkomt op 33% of 25% of zelfs minder.


    Ik denk dat het aantrekkelijk wordt met een uurtarief of een aantrekkelijke fixed price.

  • Ik heb zelf een heel groot gedeelte opnieuw geprogrammeerd in PHP PDO alleen bevat een aantal bugs. Dit systeem kan ook zeker opgepakt worden.


    Alleen mijn voorkeur zou zijn in een framework voor de veiligheid van het systeem.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!