Nextcloud instellen

  • Een goedemorgen alle.


    ik ben op zoek naar een persoon die mij kan helpen met het instellen van de Nextcloud-server op mijn web site.
    ik he op mijn website netcloud geplaats nu loop ik tegen het volgende aan dat niet alles goed staat en ik niet de kennis heb om dit optelossen.
    als jij mij kan helpen hoor ik dit graag van u.
    dit mag via hier maar ook via de pb.
    voor meer info plaats hier een bericht en ik kom hier op terug.


    hoor het graag van jullie

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • een goedenavond Ferhat.Remory
    er zijn wat meldingen zo als deze
    [*]PHP configuration option output_buffering must be disabled

    • De site is onveilig verbonden over HTTP. We adviseren je dringend om je server zo te configureren dat HTTPS wordt vereist, zoals beschreven in de


    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/webfinger" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/nodeinfo" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/caldav" te vinden.
    • Je webserver is niet goed ingesteld om "/.well-known/carddav" te vinden.
    • You have not set or verified your email server configuration, yet. Please head over to the Basic settings in order to set them. Afterwards, use the "Send email" button below the form to verify your settings.
    • Je installatie heeft geen standaard telefoonregio. Dit is nodig om telefoonnummers te valideren in de profielinstellingen zonder landcode. Om nummers zonder landcode toe te staan, voeg je "default_phone_region" met de respectieve ISO 3166-1-code ↗ van de regio toe aan je configuratiebestand.
    • Er is geen geheugencache geconfigureerd. Om de prestaties te verhogen kun je de memcache configureren als die beschikbaar is.
    • The PHP OPcache module is not properly configured.

      • The PHP OPcache module is not loaded. For better performance it is recommended to load it into your PHP installation.
    • Deze server mist een paar aanbevolen PHP-modules. Voor betere prestaties en compatibiliteit adviseren we om die te installeren.

      • imagick


    en de alle belangrijkste dat goed moet werken is Only Office de goede instelling.


    ik heb hem nu op een test website staan om te kijken of het gaat werken.
    Ik ga deze week ook op mijn website de setup neer zetten en daar moet hij goed werken.


    ik hoop dat u mij kan helpen.
    ik heb een testaccount er bij gezet als je wil kan ik je de info via pb doen.


    ik hoor het wel van je bij voorbaard dank.

  • Daarom vraag ik het ook hier of er mensen zijn die dit kunnen voor mij dat alles goed werk.
    Ik zie nu ook dat een app die ik nodig heb only office niet lekker werk ik doe iets fout maat weet niet wat.
    Dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen dan hoor ik het graag.

  • Beste leden
    Ik zal donderdag een test account maken dan kunnen jullie zien wat ik voor problemen heb LETOP dit is een website niet niet gebruikt word dus hier hoe je niet aan te doen maar dan zien jullie de problemen die er zijn.
    Als er dan een persoon is die het kan oplossen zal ik aan die persoon doorgeven om welke website het gaat en op die website moet allen gedaan worden.
    Ik heb geen idee wat zo iets kost maar daar kunnen we wel uit komen.

  • Apart dat @tigermaffia nog niemand ingehuurd heeft sinds begin van deze maand? Of zouden ze tegenwoordig zomaar uit de lucht komen vallen?
    ik ben aan het kijken voor een persoon die het ook echt kan ik heb nu een persoon die melde dat hij het wel even ging oplossen maar nee hoor niet gelukt dit omdat hij het niet kon. mensen zeggen wel ik kan het maar als het er op aan komt is het toch nee ik kan het niet.


    Je ging een test account e.d. maken... Soooo idk man
    dit is er al
    ik ook gezegd als je wil en kan helpen hoor ik het graag van je


    wat betreft de prijs ik heb geen idee wat het kan kosten hoe lang zal je er mee aan het werk zijn??
    en wat kost een ict die via hier komt ???


    geef hier eens antwoord op

  • Kom dan gewoon met je budget? Hoeveel heb jij te besteden? 100 euro, 500 euro? 5.000 euro? Dan kunnen we gewoon daar mee verder gaan.


    Hoe moeilijk kan het zijn? Dit had je ook al 4 weken geleden kunnen doen, en dan was je allang geholpen.

  • Sorry mensen ik heb het verkloot nu is alles weg
    echt ik snep er niet van ik ga wel een cloud huren
    misschien is dit beter


    of zijn er nog andere oplossingen dan nextcloud???

    Backup maken, of snapshot terugzetten?
    En anders kan je ook Nextcloud op een VPS installeren. Ga wel even na welke hosting dit toestaat. Niet elke hosting staat dit namelijk toe.


    Maak snapshot aan, ga lekker frotten, maak een f*cked up, en zet je snapshot weer lekker terug.


    Ik snap nog steeds niet waarom je eigenwijs bent en niemand inhuurt? Dit had je al 4 weken geleden kunnen doen als je de reactie hier had gelezen.

  • De website is terug via de backup dus werkt weer.


    Aarclay
    Ik ben niet eigenwijs alleen heeft het me nu al zo € 400,00 gekost en het werkt nog niet dus ik ben wat voorzichtiger geworden.


    Owncloud en of nextcloud werkt niet goed op de server die ik heb daar ben ik wel over uit dus moet ik iets anderen zoeken maar het moet wel zo iets zijn als dit.


    Wie weet een oplossing!!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!