Affiliate script

  • Bij deze bied ik affiliate webshop script aan.
    Het script draait nu hier: klikje


    Het is makkelijk om nieuwe producten toe te voegen via een CSV import van bijvoorbeeld TradeTracker of Daisycon.
    De adminpanel is inzichtelijk, hiervoor graag even een PB, dan kun je zelf even rond klikken door het systeem en een feed importeren om te proberen.


    Er zit een mogelijkheid in het script om de kleuren aan te passen naar wens, zo kun je makkelijk een mooie kleurencombinatie in je website zetten.
    Sitemap is te genereren in het Adminpanel, zodat je makkelijk al je linkjes door Google kunt laten indexeren.


    Ik kan hier alles neerzetten, maar een geinteresseerd kan het best zelf even door de website heenklikken.


    De code is geschreven in PHP + MySQLi, er wordt inmiddels gewerkt aan een variant in het Laravel framework, maar die is tot op heden nog niet klaar om te verkopen en wij zijn ook nog niet zeker of wij deze willen verkopen.


    In principe is het script niet op licentie basis en dus is het voor iedereen te koop.
    De prijs in dit geval is 40,-


    Wel sta ik open om het script met volledige rechten te verkopen, het mag van mij weg voor 100,- dit houd dan dus in dat het script niet meer verkocht wordt aan een ander.
    Wie het eerst komt, wie het eerst maalt in dit geval.


    :thumbup:

    Scripts te koop:
    Affiliate script (te koop): Klikje


    Scripts in ontwikkeling voor de verkoop:
    Startpagina script (in ontwikkeling): Klikje


    Bij interesse in 1 van de scripts die wij aanbieden, kun je altijd een berichtje sturen! :thumbup:


  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!